én mitot választanám 1 szo nélkül. Sok bontós van itt, sokan bontanak mitot, alkatrész adott.. Ugyanugy ahogy AF1-hez is.. Habár én úgy vettem észre, hogy mitohoz sokkal sokkal több alkatrész van, mint bármelyik konkurenshez. Sok oldal is van, külföldiek is, ahol a mocikat kivesézik , van sok manual is mitohoz, pl. af1-ről még nem láttam manualt, habár biztosan akad. A szivemhez nőttek a mitok igazából , én ezért is válaszottam már másodszor ezt a márkát és tipust.
Sziasztok, c. mito párti vagyok de véleményt szeretnék kérnii tőletek h milyen mocit vásároljak. Most attam el aprilia rx 160as gépemet és aprilia rs125, aprilia af1 125, cagiva mito 125között gondolkozok. Azért tőletek kérdezem mert ti biztos jobban tudjátok a kategóriák előnyeit, tuningolhatóságait, megbízhatóságait. Véleményeteiket előre is köszönöm .
sziasztok, ismét egy kis segítség kellene, nem nagy ügy csak nem szeretnék kárt okozni, rendeltem egy hajtókart ma megérkezett, a száma ugyan az, de viszont a régin K1 cagiva felirat van az új viszont X0 cagiva. Van valami eltérés a 2 közt, vagy nyugodtan beletehetem a régi helyére? Nem gondoltam hogy ilyenre figyelni kellene. Előre is köszönöm mindenkinek.
sziasztok!
eladóvá vált kategória váltás miatt MITO 94es évjárat.friss müszakival!jó állapotban lévő,egyedüli hibája csak a festése,az szorulna rá csak.
érdeklüdni:sz.robcsi@citromail.hu
tel:06 30/637 86 03 11órától 24óráig. kérésre emailban képet küldök!
Hali. :)
Nekem is volt egy Mito-m és nekem is volt egy ugyanilyen "parajelenségem". Szikra volt, üzemanyagot kapott, megnéztük a lendkerék éket, a gyújtás ki lett mérve, a kompressziót megnéztük falusiasan, és úgy jó volt. Az istenért sem akart beindulni, de még csak nem is durrant, semmi... A végén kiderült, hogy a gyűrűk felkenődtek a hengerre... :S Szerintem a hiba nálad is valahol itt lesz.
Eladóvá vált a mocim :/ Mai nap lett kész a műszakija. Hibátlan a gép teljes mértékben. A váz '93as évjáratú a blokk 2000es évjáratú evo blokk. (24ezer km) Csak tankolni kell egy jó darabig. Új hátsógumi.
Tel.: 06306622197 Tóth Márk vagy mail: markoka001@freemail.hu
Üdv ha leszednéd a kormáynról és tudnál róla képet küldeni mégis milyen az állapota meg remélem jó minden gombja meg a leszorító csavar is jó mert nekem azért kell másik mert az elöző tulaj már szétvágta és nem lehet leszorítani így csak mozog mert ugye müanyag és a menet szét van benne előre is köszi!
Dugócsere... Meg a powert is bekéne állítani.. Nekem is van egy ilyen dugóm, vagyis az egyik gyürü letapadt picit, de ha már neki állsz akkor csináld meg normálisan. nem hiába szűkült össze a horony...
eladóvá vált kategória váltás miatt MITO 94es évjárat.friss müszakival!jó állapotban lévő,egyedüli hibája csak a festése,az szorulna rá csak.
érdeklüdni:sz.robcsi@citromail.hu
tel:06 30/637 86 03 11órától 24óráig. kérésre emailban képet küldök!
fesszabi 4ezer ft
Nekem is volt egy Mito-m és nekem is volt egy ugyanilyen "parajelenségem". Szikra volt, üzemanyagot kapott, megnéztük a lendkerék éket, a gyújtás ki lett mérve, a kompressziót megnéztük falusiasan, és úgy jó volt. Az istenért sem akart beindulni, de még csak nem is durrant, semmi... A végén kiderült, hogy a gyűrűk felkenődtek a hengerre... :S Szerintem a hiba nálad is valahol itt lesz.
Eladóvá vált a mocim :/ Mai nap lett kész a műszakija. Hibátlan a gép teljes mértékben. A váz '93as évjáratú a blokk 2000es évjáratú evo blokk. (24ezer km) Csak tankolni kell egy jó darabig. Új hátsógumi.
Tel.: 06306622197 Tóth Márk vagy mail: markoka001@freemail.hu
3ért tudom adni.
ha nekem vagy vkinek írsz légyszi használd te is és mások is a "Válasz erre" gombot, mivel nincs időm túrkálni egész nap a fórumokat.
köszi!
üdv:Zoli