Attól befog indulni ha kicsit a széleknél nem fekszik fel.. Próbáld meg a légszürő házba fújsz hideg inditót vagy esetleg féktisztitót, közben gázzal inditózol. Vszinüleg elég egy normális karbipucolás, ha tolásra indul és normálisan jár.
1jó barátom is azt mondta hogy valószínű membrán viszont szétszedtem és anyira nagy "rések nincsennek" viszont nerm illeszkedik 100%osan rajta szal ha fénybe nézem átszűrődik rajta most azt fogom kipróbálni ha lesz pénz hogy carbon membránlapot veszek az rá és úgy össze rakom hátha meg persze kiganézom a karbit is hogy tutira jó legyen
megálni úgy ált meg mintha nem kapna benzint aztmondta bátyám. viszont kcosival aznap be lett húzva be is indult felpörgött meg minden de mint 1 vadállat és én lassítottam meg minden bátyám nem figyelt anyira és sajna kihúzta alólam:/ és ha van valakinek EkLADÓBA fékpedál jóárba azt megköszönném.
mérj egy kompressziot.. meg tudni kéne hogy hogyan állt meg az a motor....
nézd..lehet hogy van szikra, de az is lehet, hogy terhelésen már nem adja le a szikrát.. Viszont.. én azt gondolom, érdemes lenne egy membránlap ellenőrzést is közbeiktatni... Mármint, nehogy a membrán miatt ne induljon a mocid, mert letört belőle egy nagyobb darab és akkor ezért nem indul... (karbi kiszed, szivocsonk 4 csavar kiteker, és leemel, majd membránház kiszed..)
sziasztok lenne 1 fontos és nagyon idegesítő kérdésem
múltkor ment a bátyám a mitommal és megált alatta csk úgy...
tettem bele benzint a gyertya hejére szikra is van és nem indúl úgy se volt már valakinek valami hasonló problémája vgy valami fúrcsa probléma hogy hátha tudna nekem is segíteni?
remélem valaki tud okosant mondani am új gyertyát is vettem.dugú kb 3000.km van benne és jó állapotban van semmi baja.
A henger tetején van egy kis kupak, amire egy cső csatlakozik a viz tartájból. Azalatt van a termosztát. Ha kiveszed forró vizzel ki lehet próbálni, hogy nyit-e.
Sziasztok srácok!Vettem egyCagiva primát pár napja,és javitgatom most,kijött egy olyan baja,hogy gyengén világít a vizfok lámpa,ha melegszik a motor,és egyre erösebben világít,ahogy melegszik!a henger is eléggé meleg,de a viztartályban a viz,nem olyan vészes,ezekben a motorokban van termosztát?vagy van valami ötletetek,hogy mit nézzek meg rajta?köszi:Csaba
Én rk-t használok, de tök mindegy végülis hogy milyen lánc... Attól függetlenül hogy meg van nyúlva, számold meg, mivel ha lánckerekek ugyan akkorák maradnak, akkor ugyanannyi szemes kell mint volt (biztonság kedvéért azért számolj rá +2 szemet) abból baj nem lehet.
Mitohoz Lánc vásárlás előtt állok és lenne néhány kérdésem ezügyben.
Ahogy olvasgattam a fórumokat 520as lánc kellene hozzá (javítsatok ki ha tévedek) viszont hány szemes kellene, mondjuk 124 már bőven elég lenne? Láttam hogy néhány boltban hosszra is meg vannak adva hogy milyen hosszú a lánc. Hiába mérném meg a jelenlegit mert meg van nyúlva.
Továbbá milyen márkájú láncot ajánlanátok ami nem egy vagyonba kerül?
Na már most... ha dugó csere után nem járatják, akkor az nem hajtókaros lesz, hanem rosszabb esetben megakad... valószinüleg ennyit bírt ki (nekem a gyári az 55ezerig kihúzta). Meg még tömités szett is szükséges az is egy 10es.
Karcagon egy motoros boltból jövök éppen, szakemberekhez felküldik Pestre, 2500ft a munkadíj + az alkatrészek. Ha én megveszem az új hajtókart valahol olcsóbban (eddig legolcsóbban 18-20 körül találtam) , akkor lehet kijön 22-23 ezerből a felújítás, persze ehhez még jön a csapágy + a szimering szett. Ahogy számolgatok, 40 körül megvan, hál isten dugó az még újnak látszik, nincsen megégve sem megkopva, beszéltem egy szerelővel, azt mondta: valószínű, azért ment tönkre, mert csak dugó, gyűrű volt cserélve benne és nem lett bejáratva, csak húzva neki. Lehet igaza van, csak én vagyok hozzá hülye.
orozoli2002@yahoo.com
30-435-1769