Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gépmühely.. ahol normálisan rakják össze, centirozzák ki..
félreértettem, bocsi...
igen a hajtókart néztem mennyiben van. De sajna szégyen szemre nem tudom hogy működik, eddig még nem volt ilyen gondom, simsonnál kellet egyszer csinálni hajtókar cserét de azt megcsináltuk otthon, eddig még nem csináltattam, ezt nem szeretném én csinálni mert nem olcsó, persze meg nem simson
Együtt, maga a hajtókarszett 18-24között vannak általában.
30 a hajtokar, 10e a csapágy, 1-2e a szimering, + dugo ha kell...
add össze!
Köszi mindenkinek. Főtengely felújítás 30-ból hajtókarral együtt annyi, vagy az külön?
mid van még alkatrész?
leírtam neked a méreteket e-mailon...
mindent tudok csinálni! 5 a végdob,és kiviteltől függ a rezó is!
Lényegében a baloldali a fontos... a mellette lévőnek különösebb szerepe nincs, csak ha jelre akarod összerakni,( célszerű) akkor nem mindegy hogy áll.
Ha a hajtókarod lóg, attól zakatol a motor.. Rázkódás az vszinüleg a kiegyenlitő tengely miatt van. Főtengely felújitás 30ba megáll (hajtókar készlet, felsőtügörgővel) . Ehhez kell 2 csapágy ami 10e, illetve 2 szimering ami nagyjából 1-2e, meg ha kell akkor dugó 19-27e- ig...
Ha korrekt akarsz lenni, a bontott hajtókar felejtős. Olyan az, mint ha bontott dugattyúval újítanál fel.
Csináld meg rendesen és nyugodtan alszol sokáig. Ne felejtsd el, hogy a nikasilos henger drága mulatság lesz, ha az alsó tűgörgőből feljön valami. A bontott jó állapotú is 40e környéke.
A 2 főtengelycsapágyat is cseréld a szimeringekkel együtt. kb 10e.
Az új hajtókarra nyilván új dugattyút, új tűgörgőkkel is érdemes rakni. kb 25e
Anyagilag a bontott nyilván jobb, de a bontósok lelkiismeretét kitapasztalva minden motorjuk 2000km-t ment felújitás óta... Aztán mégis szar.
Az új ugye drágább, de ki is centirozzák a főtengelyt. De azis lehet, hogy a rázkódásod tulajdonképpen a balance tengely hibás beállitása miatt volt.
Köszi, utána néztem, a főtengely felújítása is annyi kb. A hajtókar 21-25 közt van. Bontottal ne próbálkozzak egyáltalán? Kinek mi a véleménye? Én inkább az újat tenném bele, de így többet tudok másra költeni.
Az attól függ, mennyire kalapálta szét a motor belét, de rendszerint a főci simán felújítható, bár egy hajtórúd vagy 20 rugó.
Sziasztok ismét. Nos előrébb jutottam a Mito-m szerelésében, csak nekiálltam lehúztam a hengert, nem volt gyűrű eltörve és nem látszik sérülés a henger belsejében. Ami egyből szemet szúrt mikor a dugót leszedtem a hajtókar nagyon lötyög, ennél megfogva a főtengelyt megforgattam és megtaláltam a nyikorgó hang honnan származik. A hajtókar oldalirányban 3-4mm függőlegesen pedig 1-2mm-t lötyög. GONDOLOM EZ NEM NORMÁLIS. Egyik volt motoromnál sem volt ilyen. Főtengelyt is cserélnem kéne csapágyastól, vagy elég a hajtókart? Már tudom akkor miért rezgett magas fordulaton a mito. Gondolom ütött rendesen. Van mód a főtengely felújításra vagy vennem kell másikat? Köszi
Húh akkor ehez szét kell kapni a blokkot de úgy is napokban szét lesz szedve majd megnézem még azokat a felfogatást ahogy rögzítve van a blokk mert még azt is mondták de ha már szét kapjuk a blokkot akkor olaj csere is köszönöm a segítséget!
Majd a felújításról töltök fel képeket
http://www.cagiva-supercity.co...
manualban megtalálod !

képen a kuplungkosár alatti 2 tengelyről van szó
Üdv és bővebben ezt letudnád írni?
kiegyenlitő tengelyt bekéne állítani...
használd a keresőt... a rezonancia pedig gáz, mert ott a hajtásban valami nem stimmel, vagy a főtengely centirja ment el
Üdv nektek egy 1993-as 125ccm cagiva mitom ez fordított telós na bal oldali kormány kezelőszerv érdekelne mert nekem elment benne a mentet és alig van lefogatva ez érdekelne meg a blokk ahogy le van fogatva én úgy nézztem hogy csak simán csavarral van lefogatva és kérdésem mikor megyek vele rezonál a blokk szépen jár semmi baja ez kizárva hogy a blokkot lefogatom az közé mit vegyek tegyek?
Vagy mit csináljak és a blokkba lévő olajat milyen időközönként nézzem vagy töltsek-e utána meg hol tudom megnézni?
Választ előre is köszönöm még friss tulajos vagyok ezért kérdezem tőlletek meg most esztétikailag fel lesz újítva mert a féynezése eléggé ütött kopott üdv nektek!
Kedves Motorosok!

Örömmel jelentem be, hogy a 2011.07.31-én Kakucs-ringen tartandó Red Line Motoros Versenynap további \\\"finomságokkal\\\" bővült.

A 15.000 forint az első helyezetteknek(adók és egyéb juttatások levonásra kerültek) mellé az alábbi díjazásban részesülnek a dobogós nevezők.

Red Line Motoros Versenynapra a Mescapo Kft MOTUL kenőanyag nagykereskedése az alábbi felajánlásokat tette:

 Minden hivatalosan regisztráló versenyző részére, 1-1db 1000 Ft értékű vásárlási utalványt függetlenül a nevezők számától.

 Minden kategóriában, az első három helyezett részére 1-1db MOTUL sapkát, mint tárgynyereményt. (18 db)

 Minden kategóriában, a helyezéstől függően vásárlási utalványt kapnak a nevezők a következők szerint:

I. helyezett : 1 db 5000 Ft-os utalvány (összesen 6db)
II. helyezett : 1 db 3000 Ft-os utalvány (összesen 6db)
III. helyezett : 1 db 1000 Ft-os utalvány (összesen 6db)

 Összesen 3 darab nyereménycsomag a különdíjban részesülő nevezőknek

A vásárlási utalvány beváltható a helyszínen, MOTUL standon, vagy a kereskedőnél:

Mescapo Kft. Mezőcsát, Széchenyi út 59. Tel: 06/30-565-9296
E-mail: gbc.mescapo@gmail.com

Leszarom® www.leszarom.com az alábbi termékekkel járul hozzá a díjazásban.

Minden kategória első helyezettje kap egy Leszarom® csomagot , benne (mindben):
1 Leszarom® Hátizsák, 1 Leszarom® Övtáska, 4 flakon Leszarom® Tabletta, 1 Leszarom® Poszter, 1 Leszarom® Baseball sapka, 1 Leszarom® Matrica, 1 Leszarom® Hűtőmágnes .

GeorgeDesign www.motormatricak.hu felajánlásából a rendezvényen tudunk biztosítani nevezők számára rajt számot. Egyéb rendezvényi motormatricák elkészítésében is vállaltak minden feladatot.


Amennyiben 5 fő nevezőt (rajtad kívül) magaddal hozol a rendezvényre, abban az esetben a te nevezési díjad INGYENES. Tehát nem kell kifizetned a nevezési díjat és ugyan úgy részt vehetsz a kategóriádon belüli első helyezésért való küzdelemben. A kedvezmény kizárólag úgy érvényes, ha a 5 (+ a tiedet) fő nevét elküldöd nekünk e-mailbe 2011.Július.28 24.00 időpontig és a rendezvény napján az összes általad megjelölt fő megjelenik, mint nevező:

E-mail címünk: redlinehungary@gmail.com

Egyéb újdonságok:

A rendezvényen nevező motorosok számára 8 darab pavilont helyezünk el, székekkel.
Hűtött italokat biztosítunk az a nézők és nevezők számára egy bizonyos mennyiségig.
Leszarom® termékek osztogatása (hűtőmágnes, tabletta, matrica)
A rendezvényen amerikai Hot-Dog-os autó lesz.

Továbbá egyéb meglepetésekkel is szolgálunk, de ezeket csak az tapasztalhatja, akik kilátogatnak rendezvényünkre.

Sokan kérdezték, hogy lesz-e újabb rendezvény?

Abban az esetben, ha sikeres lesz ez a rendezvény, akkor természetesen igen, de ehhez ti is kelletek!
Ha sokan eljöttök, akkor nagyobb pályákat is ki tudunk bérelni és még több támogatót tudunk meghívni rendezvényeinkre és jövőben még nagyobb tétekért lehet küzdeni!

Bővebb Információ:
www.red-line.hu
Üdvözlettel
Red Line Hungary Kft
Első forditott teló is eladó 12e-
nekem van elős telóm