Jónak kell lennie. A karburálás nem abból áll hogy a levegő csavart tekergeted. Elsőnek szedd szét takarítsd ki, tűt emeld fel, próbálj nagyobb fuvokát. Csak azért kérdem, h mennyire füstöl, h nem-e szimeringes.
ugy van ahogy mondod, a fekete a 60433-mas az ezüst a 66650 e. Hozzáteszem hogy c12-es frecciám van. lehet hogy a 66650E nem passzol hozzá? karburátoron állítottam, befele tekertem a levegőcsavart, még fulladósabb lett. Amúgy a füstben csak az olaj látszik amit most kap bőven
Köszönöm. Hát már jópár éve foglalkozok velük, meg van elég sok anyagom. ahogy nézem itt is a felül nézetes 75666 irt henger, az nem az, mivel az sp-nek nagyobb a segédnyilás (rengeteg helyen ez a kép terjedt el).. Hát nagyvonalakban összevan szórva a mitokhoz való cuccok itt. Bár én ablakos mahle dugóról tudok,de attól függetlenül rakhattak bele ilyent is.
Ez a henger számtól függ. Nézd meg melyik milyen sorozat számú, a fekete hengered vszinüleg a régi 60433as és azért kisebb. Porlasztót lehet be kellene állítani... Préssáv mekkora? Nem füstöl?
Sajnos egyik régi hengert sem tudom visszatenni, mert azok gyakorlatilag eggyé váltak a dugattyúval, elég rendesen megsült. Szoval ez a motoron a 3. henger :/ Az előző kettővel hibátlan volt, alul is megvolt az ereje, felül meg aztán végképp. A mostani hengerem szinte vadonat új, a dugattyút 4 százados illesztéssel rendeltem hozzá a Vertextől, szóval kompresszióm is van. Az összes tömítés új, a vízgyűrűk is. Összeraktam, pöccre indult. Az elején nem vettem észre semmi különöset, mert ugye még járattam és nem húztam neki. De aztán mikor meg akartam nézni hogy azért mégis mit szól akkor eléggé csalódtam. Nem jön meg a várt erő 6 ezernél, 6500 nál megtorpan és nem húz tovább. Alul is "lukas" a motor, 2 ezernél fullad, 4ezernél nem húz. Az egyetlen használható tartomány 5000-6500. De itt se egy hős :( Amúgy van az 1-es és 2-es henger között eltérés, a kettesnek nagyobb az egyik felömlője, valamint kiívülről letisztultabb. A segítséget köszönöm :)
Érdekes. Ennyire jól nem ismertem eddig a cagiva hengereit. Tök jó dolgok, amiket írsz, és elég durva hogy ennyire érdekel és ennyit tudsz róla! Ezért fogadd a tiszteletemet. Respect!
Tudtommal a 56650 hengert mito Ire is kiadták. a 60433nak 33mm a kipufogó nyílása, a 666550E-nek nem 33mm. A 72625 lehet látni SPként, ránézésre szinte meg egyezik a 75666 hengerrel viszont a segédkipufogó nyílása láthatóan kisebb. a 72666 elvileg megegyezik a 75666Sp hengerrel, és a lawsonokat nem szerelték vele. Illetve van 47702es henger amiket a régi frecciákba raktak, és a 64443 amik a c12be. A többi azt hiszem stimmel, vagyis így tudom én is. Igy most éjszaka ennyi jött..
Hogyan kell? Fogsz egy használt fogkefét, meg mondjuk egy kis gázolajat, aztán átsúrolod vele.
Hogyhogy melyik részét? Ha mondok valamit, akkor a másik részét dzsuvásan hagynád, ha már egyszer szétszedted? Naná, hogy mindegyiket. :)
8xxxx = cylindres SP montés sur le kit Cagiva Sports production, les séries les plus performantes jamais réalisé , ces cylindres exigent notamment une Valve SP et des collecteurs d'échappement différents.
9xxxx = Les derniers cylindres SP produits par Cagiva, ils représentent le dernier kit de développement SP Cagiva.
Pour les séries SP 8xxxx et 9xxxx les gorges des joints toriques sont dans le cylindre et non dans la culasse .
Sziasztok! Tudja valaki mi a különbség a Gilardoni 1-es és 2-es henger között? Frecciára tettem fel a 2-est és nem akar vele normálisan kipörögni, erőtlen a motor.
még hozzájuk se érkezett meg-.-' pedig az egy hét letelt. Hétvégén viszont a lengővillát, lefújom, mert a polírral csak a gond van.. Táboriék meg állítólag nem találták meg a papírt, amire fel voltak írva a dolgok, ezért neki se kezdtek, szerencse hogy felhívtam őket.. és egyúttal a hajtókar is kuka lett:/
Képek is vannak némelyik hengerről:
http://www.cagiva-supercity.co...
Itt találod meg a dugókat is, hengerfejeket is.
Bal oldalt, a 3 almenüből tudsz válogatni:
Haut moteur
* Culasse cagiva
* Cylindre Cagiva
* Piston Cagiva
Hogyhogy melyik részét? Ha mondok valamit, akkor a másik részét dzsuvásan hagynád, ha már egyszer szétszedted? Naná, hogy mindegyiket. :)
56650 = cylindre de freccia C12R racing ( fin 89-90 )
58924 = cylindre de freccia C12 (90)
60433 = cylindre utilisée sur Freccia C12R et début de production mito1 ( 90-91 )
60433 = cylindre de tamanaco ( 1990 )
66650 = cylindre mito 2 ( 93-94 ) sortie échappement 35 mm ( semble un peu mieux que le 60433 )
66650 E = idem au 66650 sauf sortie échappement 33 mm ( E = europe )
72625 = cylindre monté sur mito 2 racing ( 92-93 )
72666 = cylindre racing ( 93-94 ) série Eddy Lawson
72666 = 66650 en terme de puissance
73037 = mito ev 7 vitesses ( 95-98 ) de tous les modèles avec 35 Mikuni et 28 Dell'Orto , sortie échappement 35mm
73034 = mito ev 7 vitesses ( 98 ) ( semble un peu mieux que 73037 et utilise la même taille de valve )
75666 = cylindre racing ( 93 ) série lucky explorer
72666 - 75666 disons que ces 2 cylindres sont des évolutions racing à partir de 1993 pour aboutir au 75666 le plus performant des 2 .
A0401 = dernier modèle ( idem 73037 ) ( fin 99-2000 )
81782 = cylindre SP de ( 95 ) ( le véritable cylindre sp et le plus puissant ) boite 7 vitesses
83125 = cylindre SP évolution ( 96-97 ) boite 7 vitesses
81482 = cylindre SP évolution ( 97-98 ) boite 7 vitesses
90087 = cylindre SP modèle (99 ) boite 6 vitesse
8xxxx = cylindres SP montés sur le kit Cagiva Sports production, les séries les plus performantes jamais réalisé , ces cylindres exigent notamment une Valve SP et des collecteurs d'échappement différents.
9xxxx = Les derniers cylindres SP produits par Cagiva, ils représentent le dernier kit de développement SP Cagiva.
Pour les séries SP 8xxxx et 9xxxx les gorges des joints toriques sont dans le cylindre et non dans la culasse .