Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nehogy azt mond, hogy tényleg 30 másodpercnél több időbe kerül beakasztani 1 rugót
Rugókkal kínlódtál sokat ?:D Én is azzal szoktam... :S
Evo-m van. Ez a kipu sztem tuti nem rá való, ezér is vettem rá a másikat.
3 ezer a pár?
Ezért van rajta önzárós anya.
milyen henger van rajta? 60433? Az 90es mitokba volt. Cserélve volt talán már a mocin a henger?
Nekemis ilyesmi problémám volt, ha alul frankón odacsavaroztam a blokkhoz a rezót, akkor a végdob nem pont ugyanott volt. De hozzád hasonlóan csináltam énis egy konzolt hozzá.
2részes kipu? milyen évjáratún van ilyen kipuff?
Baumaxban lehet kapni 10-es köraluminíum rudat méteres kiszerelésben (1100 Ft), abból is lehet készíteni. (belevágsz fürésszel 1-1 nútot, és rányomod a zégergyűrűket.) Menetes szárral azér sem jó, mert a rázkódástól kilazulnak az anyacsavarok, hacsak nem csavarsz rá 1-1 kontraanyát.
Íme a képek:
Sziasztok! Tegnap vettem ezt a kipufogót Uageri kollégától, aztán ma a felrakással kinlódtam. Szerintem a végdob nem gyári Evo végdob, így nem is tudtam közvetlenül a lábtartóhárömszögre felfogatni. De az a gyanúm, hogy lehet a rezó is kicsit meg lehet görbülve, mert a végdob elég alacsonyan helyezkedik el.
Mellékelten közzéteszek néhány képet. Írjatok ha esetleg valamit rosszul rögzítettem.
Köszi!
sérült nicasilos henger, dugó csere, főtengő javítás
mit takar h motorhiba?

Polini hengerszetthez nem árt főtengely felújítást csinálni. Csapágyak csere, esetleg tűgörgők is.
teljesítmény növelése:
nagyobb, 32-38as karbi, esetleg V-force membrán, és gianelli vagy jolly esetleg polini kipufogó. (vagy a hengerhez gyártatni), sportszűrő, 1 kis blokk kitöltés.. esetleg lendkerék súly csökkentés.. Aztán a motor teljesítményéhez igazítani az áttételezést(lánckerekek).. még valaki biztosan kiegészít.
Szerintem kb ennyi.
sziasztok
Arra lennék kíváncsi hogy ha vennék egy 160as polini hengert akkor mit illene ezzel együtt cserélni a teljesítmény növelése érdekében?

ha kérhetem valamennyire szájbarágósan válaszoljatok
A rozsda például tipikusan iylen, hogy mg a papírszűrőn is átmegy, a karbiban meg keményr összeáll
meglehet:) nekem szerencsére sose volt ilyennel gondom.
gyakorlatilag meg a kosz átmegy minden szűrőn, és ott áll össze ahol a legnagyobb problémát okozhatja:)
ez viszont igaz.. Csak így távsegítséggel elég nehéz megoldani, legalább 1 kis vidit megért volna a történet.. Mert most itt találgathatunk..

Egyébként igen, ahol bejut a benzin ott van egy kis kőr szűrő..

Én még arra gondolok, hogy... Nem lehet hogy a membránodból szakadt ki 1 darabka? Én megnézném a helyedben..
előtte is csinált már ilyet?
Pucold ki elösszőr hátha javul, ha nem akkor tűt emeld feljebb, de ha nem értesz hozzá, inkább szólj valakinek mert az 5perces munkából lesz vagy 1órás...
Elvileg ezekben van szűrő, de egy próbát megér megtakaritani:)
Főfuvókát minek kellene cserélni benne? attól alsó tartományban nem oldódik meg sok minden...
olajpumpám van és benzin szűrőm is és benzint tankoltam bele
Helló mindenki!
Kitudnátok segíteni? Egy 1994 CAGIVA MITO-hoz keresek komplett kuplungot.. H valakinek van ilyenje kérem írjon rám és egy árat is mellékeljen!