ha szivatóval jó, akkor viszont keveset kap, ahogy Emzoli is irta. Kicsit adj neki többet, bár nem tudom mekkora fordulatnál van, de ha középtájt akkor elég lehet a tűn állítani.
Hát várom én is aki 400ra váltana! :) Igazából pályára szánnám a kislányt, ezért is mindegy hogy milyen a papirja.... csak jó és olcsó legyen! De sajnos kpm nincs.. ennyi egybe!
Örülök, hogy ezt írtad, mert hallottam már a Cagiváról is elég rosszat, de amikor meg Aprilia-t akartam venni akkor is megkaptam, hogy "olasz"...
Most meg egy Aprilia-m van és semmi különös baja nem volt! :)
Hát erről ennyit!
Shell V-Power, Castrol Power 1, hidegen járatás és alacsony fordulaton elváltás, melegen is többet megyek "nyomatékből"...
Szerintem ezek miatt megy még az "olasz"... :)
Én már nem hiszek senkinek sem, hogy az olasz olyan rossz! :)
7 sebességesek, ha nincsenek össze kókányolva akkor ugyanolyan megbizható gépek mint minden más. Én ajánlom, szerintem jó motor, de remélem rendszámosat veszel... :)
ha 50es papirokkal akkor nem ajánlom
Ilyet vennék. Akinek van, kéremszépen írjon. Köszönöööm :)
Többletnyálat nyomat.
Ezze kb meg is válaszoltad magadnak a kérdést, hogy mi amotor baja,már acsak a hiba forrását kel emgkeresni
lehet kéne akkor. 2k+posta áráért viszem
Aztán a gyereknek el lett mesélve, hogy a yamahájában olasz blokk van, olasz vázban, oylasz teleszkópokkal:)
(DT)
Természetesen rendszámosat szeretnék!
Örülök, hogy ezt írtad, mert hallottam már a Cagiváról is elég rosszat, de amikor meg Aprilia-t akartam venni akkor is megkaptam, hogy "olasz"...
Most meg egy Aprilia-m van és semmi különös baja nem volt! :)
Hát erről ennyit!
Shell V-Power, Castrol Power 1, hidegen járatás és alacsony fordulaton elváltás, melegen is többet megyek "nyomatékből"...
Szerintem ezek miatt megy még az "olasz"... :)
Én már nem hiszek senkinek sem, hogy az olasz olyan rossz! :)
Köszönettel/Tisztelettel: Fábos Zoltán
ha 50es papirokkal akkor nem ajánlom