Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyiba sajnos nem megy, így is mélyen ár alatt adom.
sehol. főfúvóka csere. Hogy történt ez? Egyiknapról a másikra? olajpumpád van-e? Benzinszűrőd van-e? Csak benzint tankoltál a tankba?
lehet, hogy csak az egereket kellene kiköltöztetni a karbiból eg a tankból
Az ok :D De karbin belül hol lehet állítani ?:D
Sziasztok!
Ilyet vennék. Akinek van, kéremszépen írjon. Köszönöööm :)
ha szivatóval jó, akkor viszont keveset kap, ahogy Emzoli is irta. Kicsit adj neki többet, bár nem tudom mekkora fordulatnál van, de ha középtájt akkor elég lehet a tűn állítani.
Mit csinál a szivató?
Többletnyálat nyomat.

Ezze kb meg is válaszoltad magadnak a kérdést, hogy mi amotor baja,már acsak a hiba forrását kel emgkeresni
hát kisgáznál csinálja és szivatóval már nem csinálja alapjárat van és mondhatni rendesen kipörög és így szerinted mi lehet?
kis gáznál is, vagy csak nagy gáznál? szivatóval is csinálja? alapjárat van? rendesen kiforog? Igy minden nélkül a tippem h sokat kap.
Aloha srácok! Egy kérdés: Miért fullad a motorom ha meleg motornál rá huzom a gázt és csak akor nem fullad ha nagyon pörgetem! Ez miért van?
Semmi gond.
a tengelyen, minden mitonak üreges a tengelye
elnézést kérek a modoromért, akartam még hozzá írni.. de közben megzavartak-elfelejtettem és rányomtam a küldés gombra..
Mostmár vágom.
lehet kéne akkor. 2k+posta áráért viszem
a seggeden :D:D
De ezt hol tolom át?
két oldalról önzárós anyával össze kell húzni
Engem érdekelne , hogyan kell rögzíteni?
Valakinek tengelyvég bukógomba? Direkt mito evo-hoz való méretekkel. 3 ropi
Hát várom én is aki 400ra váltana! :) Igazából pályára szánnám a kislányt, ezért is mindegy hogy milyen a papirja.... csak jó és olcsó legyen! De sajnos kpm nincs.. ennyi egybe!
Éppen nemrég nevetgéltünk egy másik topikban, ahol ment az olasz fikázás.

Aztán a gyereknek el lett mesélve, hogy a yamahájában olasz blokk van, olasz vázban, oylasz teleszkópokkal:)
(DT)
jójó várlak:D de ,hogy-hogy 125 veszel?:O
Köszönöm a gyors és korrekt választ! :)

Természetesen rendszámosat szeretnék!

Örülök, hogy ezt írtad, mert hallottam már a Cagiváról is elég rosszat, de amikor meg Aprilia-t akartam venni akkor is megkaptam, hogy "olasz"...
Most meg egy Aprilia-m van és semmi különös baja nem volt! :)
Hát erről ennyit!
Shell V-Power, Castrol Power 1, hidegen járatás és alacsony fordulaton elváltás, melegen is többet megyek "nyomatékből"...
Szerintem ezek miatt megy még az "olasz"... :)
Én már nem hiszek senkinek sem, hogy az olasz olyan rossz! :)

Köszönettel/Tisztelettel: Fábos Zoltán
csatlakozom Hurkafej véleményéhez!
7 sebességesek, ha nincsenek össze kókányolva akkor ugyanolyan megbizható gépek mint minden más. Én ajánlom, szerintem jó motor, de remélem rendszámosat veszel... :)
ha 50es papirokkal akkor nem ajánlom