Igen, Mitohoz való. (De a planetre is tökéletes)
Műszaki cikkre, vagy valami használható dologra... Árból minimálisat tudok engedni, de sztem jó árban van így is.
üdv.
Szerintem nem épp nekem kéne ezeket irogatnod, és nem engem kéne megpróbálni oktatni Másrészt ha olvasnád, irtam h a régi hengerek és az ahhoz való rezó ELTÉRŐ, de az nem azt jelenti hogy nem lehet rá rakni, és nem lehet vele használni. és igen ezektől a régi a rezóktól eltekintve tök mindegy, mert az összes többi nagyjából ua. a teljesitményt nyújtja, és ugyan úgy elpöföghetsz egy első szériás rezóval, mint egy evoéval...A tüte meg megint csak mindegy hogy melyiket teszed rá. Igy már érthetőbb?
Mindegy? :D:D oké !
Tapasztalat : 2db gyári kipu, egyik belső átmérője 32mm, másiké 35mm. Érezhetően jobbat tol , alul sokkal erősebbnek éreztem a mocit, mint a 32mm-essel. Sőt, felül is több erő jött ki belőle.. (úgy, hogy kb zéró kompresszió, dugóból hiányzott egy kis darab a 2 gyűrű között, a gyűrűk leragadva, stb..=- henger kapott egy új perselyt, és új dugót.)
Szerintetek az létezik ha ennyi lenne egy vatta új henger? http://www.yudu.com/item/embed...
ott alul van a Cagiva és 107,0028 vagy ez most mi lehet?!?
Nem spirálos az evokon már, hanem elektronikus. Ezenfelül maga a blokk ugyan az, csak a evo2 már 6sebességes, illetve a kuplung oldali hajtások mások. De a főtengely, henger minden más megegyezik. Meg hát a szembe tünő dolgok, mint pl a váz a gyujtáskapcsolónál, stb. A karburátorok se változtak az évek alatt, ugyan azokat rakták bele mint az elött. Az új mito az megint más tészta, na azon már minden más, mint a régieken.
Nem 100 h elektromos fordulatszámmérő van az Evo-kon, mert pl az enyémnek kicsit himbálózik a mutatója, és ilyen jelenséget a kopott spirálok szoktak okozni.
De amúgy ellentétben ezzel a megállapítással, én is úgy tudom h az Evo-ban jeladós fordulatszámmérő van.
Az Evo-kon már elektromos a fordulatszámmérő, valamint a blokk se teljesen ugyanolyan, a fogak máshogy vannak a kuplungkosáron, 45 fokosan. De lehet, hogy ez csak 2000től, nemtudom biztosra. :)
Valakit ha érdekel van most eladó: gyújtásom (lendkerék+alaplap)13.500ft
Kuplungkosár5000ft,Dell.28-as karbi 10.000ft üres blokkpárok (össz 2db) 1db 3000ft kettő együtt 4500! olajpumpa 3500ft hátsó kerékbe tengely távtartóval anyával 1000ft
központi teló 6000ft
adatlapomon elérhetőség vagy itt a forumon!
Emellett 2-3 hétig eltudok vállalni most forgattyús tengely felújítást
(csap-kosár cserét préssel) és centrir...2500ft ért
Köszönöm a hasznos válaszokat
Amúgy nekem egyszer valaki azt mondta, hogy a körlámpás Mito-kon még mechanikus power van, de ez úgy látszik hogy akkor nem így van.
Akkor lényegében a körlámpás mito és az evo között semmi motorikus különbség nincs, csak a design? Sőtt ezek után még azt is meg merem kockáztatni, hogy az SP525-ös esetében is csak a külsőn változtattak...
Műszaki cikkre, vagy valami használható dologra... Árból minimálisat tudok engedni, de sztem jó árban van így is.
üdv.
Tapasztalat : 2db gyári kipu, egyik belső átmérője 32mm, másiké 35mm. Érezhetően jobbat tol , alul sokkal erősebbnek éreztem a mocit, mint a 32mm-essel. Sőt, felül is több erő jött ki belőle.. (úgy, hogy kb zéró kompresszió, dugóból hiányzott egy kis darab a 2 gyűrű között, a gyűrűk leragadva, stb..=- henger kapott egy új perselyt, és új dugót.)
http://www.yudu.com/item/embed...
ott alul van a Cagiva és 107,0028 vagy ez most mi lehet?!?
valamint cagiva freccia c9-10,elefánt 3 mechanikus poweres henger(nicosilos)dugó nélkül 12eft
szacsomotor@freemail.hu
De amúgy ellentétben ezzel a megállapítással, én is úgy tudom h az Evo-ban jeladós fordulatszámmérő van.
Kuplungkosár5000ft,Dell.28-as karbi 10.000ft üres blokkpárok (össz 2db) 1db 3000ft kettő együtt 4500! olajpumpa 3500ft hátsó kerékbe tengely távtartóval anyával 1000ft
központi teló 6000ft
adatlapomon elérhetőség vagy itt a forumon!
Emellett 2-3 hétig eltudok vállalni most forgattyús tengely felújítást
(csap-kosár cserét préssel) és centrir...2500ft ért
Amúgy nekem egyszer valaki azt mondta, hogy a körlámpás Mito-kon még mechanikus power van, de ez úgy látszik hogy akkor nem így van.
Akkor lényegében a körlámpás mito és az evo között semmi motorikus különbség nincs, csak a design? Sőtt ezek után még azt is meg merem kockáztatni, hogy az SP525-ös esetében is csak a külsőn változtattak...