Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van órám forditott telóshoz 6ért cuzammenn-adatlapon elérsz
csere egy 8gb memokártyára?:D
mennyi a km óra kompletten?
Igen, Mitohoz való. (De a planetre is tökéletes)
Műszaki cikkre, vagy valami használható dologra... Árból minimálisat tudok engedni, de sztem jó árban van így is.
üdv.
Mire akarod cserélni? Mitohoz való a szivócsonk?
aham
Szerintem nem épp nekem kéne ezeket irogatnod, és nem engem kéne megpróbálni oktatni Másrészt ha olvasnád, irtam h a régi hengerek és az ahhoz való rezó ELTÉRŐ, de az nem azt jelenti hogy nem lehet rá rakni, és nem lehet vele használni. és igen ezektől a régi a rezóktól eltekintve tök mindegy, mert az összes többi nagyjából ua. a teljesitményt nyújtja, és ugyan úgy elpöföghetsz egy első szériás rezóval, mint egy evoéval...A tüte meg megint csak mindegy hogy melyiket teszed rá. Igy már érthetőbb?
Mindegy? :D:D oké !
Tapasztalat : 2db gyári kipu, egyik belső átmérője 32mm, másiké 35mm. Érezhetően jobbat tol , alul sokkal erősebbnek éreztem a mocit, mint a 32mm-essel. Sőt, felül is több erő jött ki belőle.. (úgy, hogy kb zéró kompresszió, dugóból hiányzott egy kis darab a 2 gyűrű között, a gyűrűk leragadva, stb..=- henger kapott egy új perselyt, és új dugót.)
order number-nak hívják, azaz rendelési szám :)
mito alkatrészek eladok apropénzért érd:kozilali@vipmail.hu
Szerintetek az létezik ha ennyi lenne egy vatta új henger?
http://www.yudu.com/item/embed...
ott alul van a Cagiva és 107,0028 vagy ez most mi lehet?!?
igen ,u.a (06302692998)
Helo, én azt akarom kérdezni, hogy a telszámod még mindig ugyanaz mint kb 2 éve volt?
eladó cagiva mito ,freccia c12 elektromos powershez perselyes henger(dugó nélkül) 13eft
valamint cagiva freccia c9-10,elefánt 3 mechanikus poweres henger(nicosilos)dugó nélkül 12eft
szacsomotor@freemail.hu
Nekem elektromos :D
Nem spirálos az evokon már, hanem elektronikus. Ezenfelül maga a blokk ugyan az, csak a evo2 már 6sebességes, illetve a kuplung oldali hajtások mások. De a főtengely, henger minden más megegyezik. Meg hát a szembe tünő dolgok, mint pl a váz a gyujtáskapcsolónál, stb. A karburátorok se változtak az évek alatt, ugyan azokat rakták bele mint az elött. Az új mito az megint más tészta, na azon már minden más, mint a régieken.
Nem 100 h elektromos fordulatszámmérő van az Evo-kon, mert pl az enyémnek kicsit himbálózik a mutatója, és ilyen jelenséget a kopott spirálok szoktak okozni.
De amúgy ellentétben ezzel a megállapítással, én is úgy tudom h az Evo-ban jeladós fordulatszámmérő van.
Az Evo-kon már elektromos a fordulatszámmérő, valamint a blokk se teljesen ugyanolyan, a fogak máshogy vannak a kuplungkosáron, 45 fokosan. De lehet, hogy ez csak 2000től, nemtudom biztosra. :)
Valakit ha érdekel van most eladó: gyújtásom (lendkerék+alaplap)13.500ft
Kuplungkosár5000ft,Dell.28-as karbi 10.000ft üres blokkpárok (össz 2db) 1db 3000ft kettő együtt 4500! olajpumpa 3500ft hátsó kerékbe tengely távtartóval anyával 1000ft
központi teló 6000ft
adatlapomon elérhetőség vagy itt a forumon!
Emellett 2-3 hétig eltudok vállalni most forgattyús tengely felújítást
(csap-kosár cserét préssel) és centrir...2500ft ért
körlámpás és evo közt változtattak a váltón is, + az évek során a hengerek is változtak, kipuk is változtak, karbik is változtak..
A jó motoron nem kell változtatni :D ( max felújítani) :D
Köszönöm a hasznos válaszokat
Amúgy nekem egyszer valaki azt mondta, hogy a körlámpás Mito-kon még mechanikus power van, de ez úgy látszik hogy akkor nem így van.
Akkor lényegében a körlámpás mito és az evo között semmi motorikus különbség nincs, csak a design? Sőtt ezek után még azt is meg merem kockáztatni, hogy az SP525-ös esetében is csak a külsőn változtattak...
Sziasztok, valakinek lenne esetleg egy felső gázbowdenje körlámpásra? sürgős, előre köszí