90-től ugyanaz a power üzemelteti a motorokat. Teljesen ugyanaz az elektronika működése is. Az első frecciákon volt még mechanikus power a 80as évek végén.
De most amint előzőleg kiderült nekem a régi 60433-as henger van a blokkon az azt jelenti, hogy annak 33 milis a kipuffogónyílása, ha jól értem. Akkor nem gáz, hogy most a 35 milis rezó van rajt?
Vagy lehet én értelmezem rosszul...?
Kicsit mellbevágott mondjuk, hogy 90-es mito hengerem van... Nem is értem, hogy akkor pl a powerszelepet hogyan lehetett beépíteni, hiszen tudtommal a régi Mito I-esekben még más elven működött a powerrendszer.
Ha valaki óvodás nyelven elmagyarázná azt megköszönném, mert még új vagyok ebben a témakörben
Elvileg igen.. De lényegében tök mindegy hogy milyen rezó-dob van rajta, mivel a hengerek közt sincs nagy különbség. max a régi 33mm-es kipu nyilásos, de azoknak a rezóját is rálehet rakni, sőt amit linkeltél ott is irják.
99 évjárat elöttieknek mind ez a sorozatszáma. Amúgy az 1es evora nagyrészt karbon dob került, ami neked van az pedig 2es mitoé, általában luckys vagy lawson-okon volt ilyen.
Jövő héten viszem amúgy szerelőhöz. Kuplung továbbra sem old, meg sztem a porlasztót is be kéne állítani, mert nemigen akar kipörögni meg füstöl mint állat. Alapjárat is hol van - hol nincs...
Remélem némi pénz ráfordítással sikerül egy időre rendbe tenni.
Vagy lehet én értelmezem rosszul...?
Kicsit mellbevágott mondjuk, hogy 90-es mito hengerem van... Nem is értem, hogy akkor pl a powerszelepet hogyan lehetett beépíteni, hiszen tudtommal a régi Mito I-esekben még más elven működött a powerrendszer.
Ha valaki óvodás nyelven elmagyarázná azt megköszönném, mert még új vagyok ebben a témakörben
De a rezó ugye rendes gyári EVO rezó? :D
Remélem némi pénz ráfordítással sikerül egy időre rendbe tenni.
A körlámpás mito rezóra nem is illeszkedik ez a dob.
link
90-91 közötti mitokra rakták ezt a sorozatszámú hengert :)