Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért Nemárt előtte egy jó pár km-t megtenni
Igen ő az.
Azt a srácot szerintem vágom ki :D Fent van sportmotoron :D Riding Soul nem?:D
Akkor nemakar senki eladni membránt?
Havernak egy szép fekete FZR1000 Exup-ja volt. Most már Busára váltott.
Csak az zavar hogy nincs még meg a nagy "A"-m majd csak jövő ősszel lesz még de akkor már csaknem 400-as kellene. Nekem az álmom egy Olajkályha :D Ez alatt azt értem hogy :Suzuki GSXR 1100- vagy GSXR 750W vagy még ami még bejön FZR 1000
Kawán én is elgondolkoznék De sztem ne add el. Kuriózum ez a motor már lassan...
Szia! Igen veled már beszéltem róla. Érdekelne. Teljesen nyitott rendszer? Tudnál esetleg feltenni róla 1-2 képet amin látszik a végdob, és a rezó is.
Szia nekem van 5pénz 06702060648
Le vettem mert hirtelen felindulásból felraktam :D De kb 18 órát volt fent és 3 csere ajánlatot kaptam :D Egy Honda CR125 ajánlatott egy Derbi GPR 125 ajánlatott és a legjobb amin még el is gondolkozdtam az egy Kawasaki ZZR 400 :D Ami nagyon patent :D
Töltöttem fel egy gallériát, ha gondoljátok nézzétek meg:
http://sportmotor.hu/motoros_k...
Üdv!
El is vitték a gépet? Vagy csak úgy levetted a hirdetést?
Hali, van egy pár Pirelli gumim fölösbe ha érdekel valakit 2mm mintázattal még párban 8ért, meg egy lánckerékszettem 12-43 fogas.
jaa, ő akarta régebben eladni a V-force membránját. Aztán meggondolta magát, eladta volna mocival együtt. Csak közben megmaradt a mocija. okés, köszönöm azért a segítséget. Vele már beszéltem.
Gyerekek, akinek van eladó gyári Evo rendszere, jelezze nekem légyszíves.
Köszönöm!
szkuli@citromail.hu, enyém volt még az a membrán, de nem hiszem hogy eladja.
mi a pontos neve? vagy profilja? vagy valami elérhetősége ?
Ja.. ma körbe telefonálgattam, és Prox hajtókar mitohoz már nem gyártanak.. Egyedül mazuchelli van...
Egyedül Szkulinak van.. És az egész fórumról 3embernek van/ volt... Nem egy elterjedt dolog ez.
Van valakinek V-force membránja mociban, vagy eladóba, vagy bárhogy? :)
Fontos lenne. és ha igen, akkor kéne egy elérhetőség is..
rátapintottál a lényegre ;)
Nem jött rá az előző gazdája , sem az aki csinálta a motort, hogy 1. boost portok felfelé nézzenek, ne a kipufogónyílásba(PERSELY), 2. vízpumpa nem teker, azért állt meg előtte is a moci , 3. VAN túlméret nicasilos hengerhez, nem kell a régi dugóval összerakni , és perselyt csináltatni hozzá...
A baj azokkal a Mitokkal van csak, amiket olyan ember szerel, aki egy kemping biciklit se tudna összerakni, de nekilát egy motornak. Ezért van sok gányolt verzió, ami zabálja a lóvét
Környezetemben, csak ilyen Mitok voltak/vannak, ami ha rendbe volt rakva ment minden gond nélkül.. és csak úgy az útszélén nem hagyott ott
Igen van ilyen hogy jó a téma ,de az átlag sajnos nem ez.
Pénz igényes ez a fő problem ,ugye az meg ritka manapság.
Szerintem ha rendbe van rakva akkor nincs túl sok baj velük, pl az enyém közel le ment 35ezret minden hiba nélkül dugó lett közben cserélve, és 55nél lett hajtókaros. De különösebb gond nem volt vele, általános kopó alaktrészeket kellett cserélni. Aztán jött a nagy felújitás, pár ezret futott és az olajzó cső megtört, nem kapott olajat, és megakadt. (és szintén hajtókar szétment) Szerintem, ha egyszer rendesen rendbe van rakva, normálisan van használva, beállitva, és szervizelve abszolút nincs gond velük. Egy tanulságom van, olaj pumpát lekötöm, és kész:)