Na igen, ez igaz... Végülis én meg vagyok elégedve az enyémmel. Motorikusan fel lett újítva tavaly nyáron. Ez biztos, mert a srác mindenről adott számlát. Kuplunggal van valami gebasz (ez már nálam jelentkezett), illetve idomokat szeretném rendbetenni, meg egy rendes kipurendszer kell rá, esetleg egy új lánc, aztán had szóljon...
Melőtt az idomokat festik szerintetek lecsiszolják az előző réteget a műanyagig? Az enyémen már van 2 réteg glett illetve festék, szerintem célszerű lenne lecsiszolni a műanyagig.
Érdemes megnézni, hogy miért húzta meg, netán a power beleért?
De igy attól függ mennyire húzott a henger, 40-70 között meg lehet csináltatni, de úgy, hogy nem megy kevés esél van rá, hogy megveszik.
figyi.. 1-es mitot, indítás nélkül vettem én meg 100ezer alatt. Külsőre nagyjából rendbe volt, itt - ott egy repedés, egy kisebb darab müanyag hiányzott. Egyébként teljesen jó volt, minden gyárinak látszó cucc benne\rajta. Papírosan persze.
De...Dehát egy évet ment és most meg ennyi volt...Meghúzta a hengert, dugó, főtengő...
Semmi pénzem sincs arra, hogy felújítsam úgyhg valszeg így kéne eladnom...
Azért ennyire nem vészes, a polir se annyira kényes, évi 1szer bőven elég átmenni rajta, nem mattul be, felszini rozsda se lesz rajta. De sokkal jobban néz ki, legalábbis nekem jobban tetszik. Blokkba pedig az, hogy felújitásra szoruló elég tág fogalom, szerencsés esetben ki lehet jönni 60ból is, ha nem kell sokmindent cserélni, ha csak mondjuk dugó, hajtókar a cserés akkor nem olyan borzasztó sok, de ha szét van szedve, akkor megéri a csapágyakat is megnézni.
köszi a választ de épp ezen morfondírozok, hogy eladom és nem csináltatom meg... egy árra lennék kiváncsi hg mennyit érhet kb?!? az adatokat meg azért írtam le hg legyen némi alap.
sp verseny kipurendszer= gyári sp kipufogó
felnik az mind1 hogy polir vagy sem, polirral az a baj hogy kényesebb mint a festék.
felújításra szoruló blokk : kuplung,vizpumpa,henger,főtengely. kb 100asban megállhatsz, ha nem kell az összes szimeringet és tömítést is cserélni.
Az én mitom pl. 18kW-os papirokkal bír, de mindegy is idén töltöm a 21et és majd ősszel lerakom korlátlant.
Drágának is lehet hig a leve hidd el. Minden ócskaságot is úgy hirdetnek, hogy frissen felújitva, stb....
Én másfél éve újitottam fel, azóta egy fejidomot és gumikat cseréltem, kuplung bowden, fékbetétek, olajak stb... Amit minden motorn kell időnként, legyen az akármekkora.
Én nem mondom hogy mennyiért vettem az 1-es mitomat :D Rendszámos, ami lényeges volt számomra, meg az hogy olcsó volt ! De mint utóbb kiderült, lehet hogy jobb lett volna otthagyni ennyi pénzért. Már most kb 200ezerben áll a moci, és még nincs benne se powermotor, se blokk felújítás..(kellett vennem egy másik blokkot)
Sőt, még fényeztetni is akarom, ami kb 50-60ezerből fog kijönni. (ismerőssel csináltatom) Aztán az átiratás, eredetiségvizsga, műszaki.. új gumik, fékbetétek, lánc-lánckerekek..jaaaj :D Hosszú még a lista ;)
Minden csak pénz kérdése. Aki ilyen motort vesz, ne sájnalja rá a pénzt. Mert erre mindig lehet költeni... Én is egy olcsóbb Evo-t néztem ki magamnak, tisztában voltam vele, hogy "olcsó húsnak híg a leve" alapon majd vinni fogja a pénzt. Eddig beigazolódni látszik...
Több lehetőség is van, a legjobban szerintem az éri meg, ha esztétikailag vesz az ember egy jó mitot, és ezután felújitja, tiszta lappal indul, hajtókar, dugó, főtengely csapágyak cseréje minimum. És ha egy esztétikailag jó mitot találna az ember olcsón, akkor igy éri meg igazán. A tulaj teljesen mind1, én viszonylag idősebb embertől vettem, akinek tulajdonképpen nem az A1 és A közötti időre kelett. Mégis motorkisan fel kelett újitani, szét volt hajtva. Én nem hajtom
Én szüleimmel élek. Nyugdíjas leszek mire összeszedem a lakásra valót...
Én a mának élek, és ma motorozni szeretnék. Minek annyira előre gondolkodni... Jön egy földrengés, vagy kitörik a 3. világháború, akkor meg mire mész a félretett pénzzel.
Most biztos jön majd a sok beszólás, hogy ilyen meg olyan hülye vagyok, de engem nem igazán érdekel más véleménye. Ez egy motoros fórum ezér maradjunk a motoroknál szerintem.
Továbbra is várom az ajánlatok gyári EVO kipurendszerre
Melőtt az idomokat festik szerintetek lecsiszolják az előző réteget a műanyagig? Az enyémen már van 2 réteg glett illetve festék, szerintem célszerű lenne lecsiszolni a műanyagig.
De igy attól függ mennyire húzott a henger, 40-70 között meg lehet csináltatni, de úgy, hogy nem megy kevés esél van rá, hogy megveszik.
Semmi pénzem sincs arra, hogy felújítsam úgyhg valszeg így kéne eladnom...
felnik az mind1 hogy polir vagy sem, polirral az a baj hogy kényesebb mint a festék.
felújításra szoruló blokk : kuplung,vizpumpa,henger,főtengely. kb 100asban megállhatsz, ha nem kell az összes szimeringet és tömítést is cserélni.
Az én mitom pl. 18kW-os papirokkal bír, de mindegy is idén töltöm a 21et és majd ősszel lerakom korlátlant.
Én másfél éve újitottam fel, azóta egy fejidomot és gumikat cseréltem, kuplung bowden, fékbetétek, olajak stb... Amit minden motorn kell időnként, legyen az akármekkora.
Sőt, még fényeztetni is akarom, ami kb 50-60ezerből fog kijönni. (ismerőssel csináltatom) Aztán az átiratás, eredetiségvizsga, műszaki.. új gumik, fékbetétek, lánc-lánckerekek..jaaaj :D Hosszú még a lista ;)
Én a mának élek, és ma motorozni szeretnék. Minek annyira előre gondolkodni... Jön egy földrengés, vagy kitörik a 3. világháború, akkor meg mire mész a félretett pénzzel.
Most biztos jön majd a sok beszólás, hogy ilyen meg olyan hülye vagyok, de engem nem igazán érdekel más véleménye. Ez egy motoros fórum ezér maradjunk a motoroknál szerintem.
Továbbra is várom az ajánlatok gyári EVO kipurendszerre