Sziasztok,
segítségeteket kérném!
vettem egy 1992-es 7sebességes Mito-t
És olajcserét szeretnék csinálni.
Milyen olajat vegyek és mennyit rakjak bele?
....Nándi
Sziasztok segítségeteket kérném.
Most vettem egy Cagiva mito-t 7sebességes körlámpást. 1992.évjáratút.
És olajcserét szeretnék rajta csinálni de nemtudom hogy milyet vegyek és mennyit rakjak bele.
előre is köszi..
üdv:.Nándi.
azt nemtom, de nekem valami S4-es írás volt az égőn.. valami speckó régi kell, bemész autósboltba egy mintával, és adnak.. Nekem a hella 1250\db áron volt.
Hali
Valaki meg tudná mondani, hogy milyen izzó kell előre a mitoba, és hogy hogy kell betenni? Úgykell, hogy az izzóban a tompított izzószál melletti kis fémlemez felfelé vetítsen, így a foncsor lefelé fog?
Ez van. Ennek ellenére láthatod h pl. Lolman egyetért velem.
Nyakam rá, hogy az 5-600 ezres Mito-t is szerelőhöz kell vinni...
Azér mert a képen tisztára van mosva, meg megvan kicsit photoshoppolva, attól még a 2006-os is szét van hajtva... Mitgondolsz mér adja el?
Ne érts félre, nem meggyőzni akarlak. De Te sem győzöl meg engem
Nyugodalmas jóéjszakát minden Mito-s kollégának!
Ha nincs maga a motornak baja minek bolygatni? Kuplungot meg megkell nézni, hogy miért nem akar kiemelni, lehet lamellaszett csere elég, vagy kuplungkosár, esetleg szar az olaj, állítás.. Azért 150e kicsit sok. Egy komplett generál alkatrész ára 80ból megáll..
egyetértek, az én tulajdonomban is egy elhanyagolt mito van..igaz, az ára tükrözte is az állapotát, de nem gondoltam volna, hogy ennyi baja lehet.. most szépen rendbe szedem :)
Már bocs de ekkora ökörséget rég olvastam 5-600 e mitók se jobbak...magadat vigasztalod .Annyiba 2006-8as mitót adnak szinte hibátlant ,.Anno februárban itrtam h a 3 kilós mitó lessz többe mint egy 4-6 éves.Mintha igazam lenne.Persze magánügyed mit veszel csinálsz de érdemes lenne megfogadni néha a tanácsokat,.
Attól mert mito1 henger van rajta, szerintem nem kellene kókányságra gyanakodni. Ha még nicasilos, akkor meg egyenesen bűn lenne lecserélni azt másra. Ha a hangja szép akkor teljesen szétkapni fölösleges. A kuplungot meg kell csinálni az biztos. Egy menesztő gumi kb 2000Ft, a 20 perces cseréjért még többet el is fog kérni. Szerintem amihez nem kell nagy szakértelem, azzal fölösleges szerelőhöz fordulni, úgyis lehúz. Majd ellenőrizd le mindennek az árát kábé, nehogy mindenre rátegyen párezret... Ahogy szokásuk...
Hát ugye február végén vettem a mocit, azóta már kiderült egysmás... Pl. hogy Mito I.-es henger van rajt. Kuplungja egyik percről a másikra elkezdett nem-oldani. Menesztőgumi marhára el van kopva, de lehet h benn sincs, mert marhára lifeg a hátsó lánckerék... Kuplungolaj leeresztő csavarjánál könnyezik az olaj (jó mondjuk ez csak egy tömítés). Aztán még a jó ég tudja, hogy mi derül majd ki... Alkatrészek ugye meg arany áron vannak ehez a géphez... De mindegy. ha utána nem szopok vele 1-2 évig, akkor megér 150-et egíy alapos generál, szerintem.
Végtére is 300-ér vettem a mocit, várható volt h nem lesz kifogástalan... De inkább így költök rá + 150-et, mert én írásba adom Neked, hogy az 5-600 ezres Mito-k sem jobbak... Ezekra a gépekre folyamatosan költeni kell. Én műszaki ember vagyok (igaz ipari elektróból vizsgáztam). Ezért ami kicsit is böki a csöröm, azt javítani fogom.
Én csak azon vagyok kiakadva, ha valaki egy ilyen motort vesz, és kurv@ra elhanyagolja... Az vegyen babettát vagy simsont... Ne ilyet...
És mit csinál a 150.000ből? Mert van egy olyan hangja a dolognak, hogy nem gyengén akar lehúzni. Ha nincs baj az elektronikával, akkor ne hagyd, hogy elkezdjen okoskodni. De egy listát szerintem kérj. És akkor kiderül, hogy mennyire akarnak lehúzni... Mit jelent az, hogy kókány módon van motorikusan összerakva? Mi vele a tapasztalat?
Ma vittem szerelőhöz a Mito-t. Mondtam neki h nézzen át rajta mindent, mondjon egy árat, aztán ha elfogadható akkor megcsináltatom... 150.000 körül lehet hogy lesz...
Az a baj h több sebből vérzik szegény... Vezetékek is csomó helyen csak össze voltak csavarva aztán rajt a szigszalag :S Ezeket jómagam összeforrasztgattam illetve zsugorcsövet tettem rá.
Ha motorikusan is ilyen kókány módon van összerakva, akkor asszem mélyen a zsebembe nyúlhatok .
Szóval mire kész lesz sztem ez is lesz cakkumpakk 500-ba. De akkor talán egy ideig elcsettegek vele.
attól függ, hogy mit hagytak benne a motorba.. pl. kivették a motort, vagy csak az elektronikát, vagy minden benne van, vagy nyelvet vették ki...vaagy a bovdenek sincsenek már benne... bármi lehet.. egy elektrokinka 10-15e körül mozog, egy motor 10-15e körül mozog..
Lényege, hogy a motor alul erősebb legyen, és ne legyen veszteséges alsó fordulat tartományban használni..(ne nőjön meg a fogyasztás 6-7ezer alatt) Ezért beletettek egy nyelvet, ami elektronikusan vezérelt, és 7e körül (nemtudom pontosan ! ) felnyit, és fordulaton engedi a mocit, 7e alatt pedig visszanyúlik a kipufogónyílásba. kb 20 fokot változtat a kipufogó vezérlésen, ami annyira elég, hogy alacsony fordulat tartományban több erő legyen benne, mint felnyitott power esetén.. és sokkal kevesebbet is eszik alul, mint nyelv leengedés nélkül...
Lényeg: Fordulatra gyártott hengert tudd használni fordulat alatt is.
Sziasztok!
Cagiva Mito II 125 vásárlása került szóba egy barátom részéről.
De power motor és/vagy power elektronika hiba van írva a hirdetésben. Laikusként kérdezem, ez az elektronika micsoda?
Gyújtás?
Mennyibe kerül ennek javítása, cseréje?
segítségeteket kérném!
vettem egy 1992-es 7sebességes Mito-t
És olajcserét szeretnék csinálni.
Milyen olajat vegyek és mennyit rakjak bele?
....Nándi
Most vettem egy Cagiva mito-t 7sebességes körlámpást. 1992.évjáratút.
És olajcserét szeretnék rajta csinálni de nemtudom hogy milyet vegyek és mennyit rakjak bele.
előre is köszi..
üdv:.Nándi.
Valaki meg tudná mondani, hogy milyen izzó kell előre a mitoba, és hogy hogy kell betenni? Úgykell, hogy az izzóban a tompított izzószál melletti kis fémlemez felfelé vetítsen, így a foncsor lefelé fog?
A Magyar átlag műszaki intelligencia átlag alatti:)
Nyakam rá, hogy az 5-600 ezres Mito-t is szerelőhöz kell vinni...
Azér mert a képen tisztára van mosva, meg megvan kicsit photoshoppolva, attól még a 2006-os is szét van hajtva... Mitgondolsz mér adja el?
Ne érts félre, nem meggyőzni akarlak. De Te sem győzöl meg engem
Nyugodalmas jóéjszakát minden Mito-s kollégának!
Végtére is 300-ér vettem a mocit, várható volt h nem lesz kifogástalan... De inkább így költök rá + 150-et, mert én írásba adom Neked, hogy az 5-600 ezres Mito-k sem jobbak... Ezekra a gépekre folyamatosan költeni kell. Én műszaki ember vagyok (igaz ipari elektróból vizsgáztam). Ezért ami kicsit is böki a csöröm, azt javítani fogom.
Én csak azon vagyok kiakadva, ha valaki egy ilyen motort vesz, és kurv@ra elhanyagolja... Az vegyen babettát vagy simsont... Ne ilyet...
Az a baj h több sebből vérzik szegény... Vezetékek is csomó helyen csak össze voltak csavarva aztán rajt a szigszalag :S Ezeket jómagam összeforrasztgattam illetve zsugorcsövet tettem rá.
Ha motorikusan is ilyen kókány módon van összerakva, akkor asszem mélyen a zsebembe nyúlhatok .
Szóval mire kész lesz sztem ez is lesz cakkumpakk 500-ba. De akkor talán egy ideig elcsettegek vele.
nekem van!
Lényege, hogy a motor alul erősebb legyen, és ne legyen veszteséges alsó fordulat tartományban használni..(ne nőjön meg a fogyasztás 6-7ezer alatt) Ezért beletettek egy nyelvet, ami elektronikusan vezérelt, és 7e körül (nemtudom pontosan ! ) felnyit, és fordulaton engedi a mocit, 7e alatt pedig visszanyúlik a kipufogónyílásba. kb 20 fokot változtat a kipufogó vezérlésen, ami annyira elég, hogy alacsony fordulat tartományban több erő legyen benne, mint felnyitott power esetén.. és sokkal kevesebbet is eszik alul, mint nyelv leengedés nélkül...
Lényeg: Fordulatra gyártott hengert tudd használni fordulat alatt is.
Eladó cagiva blokk bontott alkatrészek.
Lendkerék 5000Ft
Főtengely centírozni kell elfogadható hajtókarral 5000Ft
+ apróságok
Akit érdekel írjon, áron alatt adom mert nem akarom tartogatni.
üdv
Cagiva Mito II 125 vásárlása került szóba egy barátom részéről.
De power motor és/vagy power elektronika hiba van írva a hirdetésben. Laikusként kérdezem, ez az elektronika micsoda?
Gyújtás?
Mennyibe kerül ennek javítása, cseréje?
Nekem van segédvázam. Olcsón odaadom!
Üdv:Márk