Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello felvettelek msnre!
Helló!
Nekem van!
Elérhetőség az adatlapomon.
Ha már szétszedted...SKF 6305 TN9C4
Hello valakinek van eladó power vezérlőelekronikája? sajnos az enyém beszart...
nem feltétlenül.

Egy lelazult alkatrész rezonálása simán lehet keskeny sávu.

A tanksapi is csak az őt gerjesztő fordulaton csörömpölt.
Lehet, csapágyakat is kellene cserélni
persze ez csak találgatás lehet még bármi más is!
nembiztos! nekem is csak egy bizonyos fordulaton csinálta se alatta se fölötte! illetve ha sztenderen állt vagiys kicsit megvolt döntve akkor egyeltalán nem
Ezekkel csak az a gond, hogy akkor 6000es fordulat felett is csinálná szerintem
Simsonomon anno kilazult a sárvédő toldatot fogó 5 ös csavar nem esett le az anya mert sáros volt a csavar vége csak lelazult és az alatta lévő lapos alátét olyan szép csörgő hangot hallatott...az is ugytünt mitha a blokk akarna mindjárt szétesni
Ilyen volt nekem is:D tanksapin ami a zárat takarja kis fém fülecske laza volt és csilingelt összevissza de csak ha egyenesen állt a motor.. majdnem kitéptem a hajam amikor sztenderen mindig elhallgatott menet közbe meg csilingelt..
tűgörgők?
Rezonálás....

egyszer hallom, hogy bizonyos fordulaton valami kurvára zörög.

Már majdnem vettem kifele a blokkot, amikor észrevettem, hoyg a tanksapi nincs rendesen ráhúzva:)
(simson)

Szóval azt tényleg érdemes megnézni.
Lehet h nem is a blokkbol jön hanem valami más rezonál...viszont ha blokkbol akkor bontás.Mert az ilyen természet ellenes hangoknak sosincs jó vége.A legváratlanabb pillanatba vagy 100km re otthonrol összeszakad..az a szopás.Jobb az ilyet megelőzni
Sziasztok lécci segítsetek ha tudtok ... Olyan bajom lenne a mitommal nem tudom valaki járt e már így ... Most lett full felújítva... dugó, hajtókar, összes csapágy (koyo) mindegyik ... na és olyan bajom van ,hogy alul 6 ezer alatt .. ilyen fémes hang jelentkezett... egyik pillanatról, a másikra . 1 döcögős úton mentem és ott hirtelen elkezdte ezt csinálni... na és az a lényeg hogy ilyen síros alumínium hang jön ki a blokkból.. és 6 ezertől meg látványosan elhallgat és szép csendes a blokk ... ja és hogy ahol jelentkezik ez a hang gyengébb a motor... leszeltük már a hengert megnéztük a dugót+ a főtengelyt-- akkor a lamella felöli részt is megnéztük ott se látunk különösen semmit.. lecseréltük megint az ujj olajat amit ugye 1000km-errel ezelőtt raktunk bele.... és hogy mi lehet ez a hang mert ha valami olyan akkor nem szeretném megbontani megint a frissen felújított blokkot...... köszi előre is aki legalább 1 kicsit tud segíteni..... mert az ideg megevettmár...
köszi!
Csak az 1 es Mitokon volt vákumos a csap már a 2 es sem az ugyh valószinű hogy egy 1esé a csonk
köszönöm szépen a választ:) akkor ezek szerint nekem régebbi a szivotorkom? mert az evon nem vákummembrános a csap
A szívócsonkon lévő a csapot nyitja a poweren pedig ami van az csak egy szellőző
igen van
olajpumpád van benne?
akkor azok mire szolgáltak eredetileg?
Az nem baj ha le van dugózva.. Meg a powermotor cső is jó ahogy van.
mito evo hengerfej érdekelne ! Kérlek írjon akinek akad .

Köszönöm !
ja és ha nem túl nagy kérés akkor valaki rakhatna be egy képet a mito evo motortérről!legalább látnám h mi merre megy mit kell még kijavítanom..köszönöm