Ez igaz.Én arra is gondolok hogy olaj szivároghat át?Bár akkor nagyon soknak kéne átszivárognia hogy befullasza.Gyertyát szerinted ki lehet próbálni autóéval is,mert 3500 felénk egy és ha nem az a gond akkor szívás?
Hát a gyertya jól adja szikrát,a porlasztót szétszedtem nem volt semmi de azért kitakarítotam.De ha a gyertyával lenne a hiba 5-10 mp re nem indulna be.
Sziasztok!
Volna egy olyan problémám hogy nem indul a mitom.Ha sokáig áll egyből beindul de 5-10mp után leáll aztán semmi.Amikor utoljára mentem vele a végén nem akart felpörögni aztán leálltés azóta is igy vagyok vele.Szerintetek mi lehet a baj?
Aha, csak mert ha összehasonlítjuk a kétgyárit, erősen észre vehető a különbség. erre alapozva gondoltam, h nem tudják annyira pontosan megtervezni/csinálni a préseltet. :)
nem nézlek én hülyének, csak számomra érthetetlen volt, mert égéstérről, meg hengerről volt szó.. és valahogy számomra nem volt összefüggő a dolog.. amúgy az összes mito gyárilag nicasilos, perselyes nem volt.
Azt nem neked írtam. Fahee-nek.
Viszont akkor még mindig nem tudom , hogy hol lapul az a pár plusz lovacska. Vezérlésben? Kipufogóban biztosan, mert ott találtam eltérést az 1-es és 2-es között. De még hol lehet eltérés?
Ez azért érdekes, mert.. Régebben valaki írta, hogy a régebbi széria motorja azért volt 5.5 lóerővel gyengébb, mert hogy azoknak a hengere perselyes volt, és az újabb szériáé már nicasilos. Pár oldallal hátrébb megtalálni a témát.
Tök pontosat lehet préselni, nem ez az oka.
Az utcai motorok úgy készülnek, hogy hülyebizotsak legyenek, másképen nem kerülhetnének forgalomba, a kipujuk is ennek mgfelelő.
Egy tuning kipuval meg esetleg minden elmegy alulról .
Szia! Mennyi lenne a postája kb? Soproni vagyok.
Rugókat is küldenéd hozzá? Biztos nem lehetne faragni abból a 8000-ből? Már egy ezres is valami...
Köszi!
Ha normális helyen, minőségi munkával csinálják akkor ugyanaz méretre, és az ablakokat is ugyanakkorára meg tudják csinálni. Lényegében a nicasilos hengerek a hőleadás, kenés és kopás tekintetében jobbak, a perselyes elvileg jobban tágul, és kopik, de ha jól összevan rakva, megfelelően illesztve akkor nincs gond egyikkel se.
Ez teljesen biztos? Nekem is van egy 1-es mitom, papírjai szerint 93-as. Azon belső átmérőre 30as a toroknál, nekem 2-es mitomon 34-es a torok átmérője belsőre.. Azt hittem hogy csak ennyi a különbség, és hogy az az 1-es mito gyári rezója. De azt nem értem még, hogy a gyári rezók nem lánggal lettek hosszában legyártva kevés darabból? Mert ez a képen nagyon sok darabból és keresztbe összehegesztettnek látszik.
Semmibe sem külömbözik mert gyárilag csak nikasilos hengerrel adták ki a Mitokat.Csak sajna itt már annyira elterjedt hogy sokan azt hiszik gyárilag olyan.Tavaj előtt vettem egy nagyon vatta mito blokkot egy olyan gépböl ami Svájcbol lett behozva.Mikor megkérdeztem telefonba hogy a hengere nikasilos még vagy persely? Kinevetett az illető hogy ott nem foglalkoznak ilyennel hogy perselyezés ez full gyári...
Ha nem a gyertya, akkor karburációs gondokra tudok gondolni.
Volna egy olyan problémám hogy nem indul a mitom.Ha sokáig áll egyből beindul de 5-10mp után leáll aztán semmi.Amikor utoljára mentem vele a végén nem akart felpörögni aztán leálltés azóta is igy vagyok vele.Szerintetek mi lehet a baj?
Viszont akkor még mindig nem tudom , hogy hol lapul az a pár plusz lovacska. Vezérlésben? Kipufogóban biztosan, mert ott találtam eltérést az 1-es és 2-es között. De még hol lehet eltérés?
Az utcai motorok úgy készülnek, hogy hülyebizotsak legyenek, másképen nem kerülhetnének forgalomba, a kipujuk is ennek mgfelelő.
Egy tuning kipuval meg esetleg minden elmegy alulról .
Ha valaki tud esetleg van neki, ne kíméljetek!
Igazából 50es prima r-re kell de tökéletes rá a mito kipufogó is
Köszi
Rugókat is küldenéd hozzá? Biztos nem lehetne faragni abból a 8000-ből? Már egy ezres is valami...
Köszi!