Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok van eladó bontatlan Igol STS-R olajam, akit érdekel írjon vagy hívjon tel:0620/224-7629
Ez igaz.Én arra is gondolok hogy olaj szivároghat át?Bár akkor nagyon soknak kéne átszivárognia hogy befullasza.Gyertyát szerinted ki lehet próbálni autóéval is,mert 3500 felénk egy és ha nem az a gond akkor szívás?
Terhelés alatt nem ugyanúgy adja a szikrát, mint amikor nincs becsavarva. Ezt azért vedd figyelembe.

Ha nem a gyertya, akkor karburációs gondokra tudok gondolni.
Hát a gyertya jól adja szikrát,a porlasztót szétszedtem nem volt semmi de azért kitakarítotam.De ha a gyertyával lenne a hiba 5-10 mp re nem indulna be.
Viszont ha nem akart kiforogni, akkor valoszinüsithető a gyertya probléma
gyertya? Jó? Gyertyakábel jó? Karburátorban nem lehet szennyeződés?
Sziasztok!
Volna egy olyan problémám hogy nem indul a mitom.Ha sokáig áll egyből beindul de 5-10mp után leáll aztán semmi.Amikor utoljára mentem vele a végén nem akart felpörögni aztán leálltés azóta is igy vagyok vele.Szerintetek mi lehet a baj?
Aha, csak mert ha összehasonlítjuk a kétgyárit, erősen észre vehető a különbség. erre alapozva gondoltam, h nem tudják annyira pontosan megtervezni/csinálni a préseltet. :)
Amúgy van sok féle henger, sok fajta kipufogó... ezektől mind függ, na meg a beállítás.
nem nézlek én hülyének, csak számomra érthetetlen volt, mert égéstérről, meg hengerről volt szó.. és valahogy számomra nem volt összefüggő a dolog.. amúgy az összes mito gyárilag nicasilos, perselyes nem volt.
Azt nem neked írtam. Fahee-nek.
Viszont akkor még mindig nem tudom , hogy hol lapul az a pár plusz lovacska. Vezérlésben? Kipufogóban biztosan, mert ott találtam eltérést az 1-es és 2-es között. De még hol lehet eltérés?
Jó nagy hülyeséget írt az a valaki Amugy ezzel nem tom miért néztelek hülyének...?
Ez azért érdekes, mert.. Régebben valaki írta, hogy a régebbi széria motorja azért volt 5.5 lóerővel gyengébb, mert hogy azoknak a hengere perselyes volt, és az újabb szériáé már nicasilos. Pár oldallal hátrébb megtalálni a témát.
Mivel hogy a hengerhez van a hengerfej.. így arra gondoltam. Azt hittem hogy nem nézel teljesen hülyének. Azért köszi :)
Tök pontosat lehet préselni, nem ez az oka.
Az utcai motorok úgy készülnek, hogy hülyebizotsak legyenek, másképen nem kerülhetnének forgalomba, a kipujuk is ennek mgfelelő.

Egy tuning kipuval meg esetleg minden elmegy alulról .
Sziasztok, kipufogót keresek!
Ha valaki tud esetleg van neki, ne kíméljetek!
Igazából 50es prima r-re kell de tökéletes rá a mito kipufogó is
Köszi
Amúgy égéstér, az a hengerfejben van, nem a hengerben.. de azt hiszem mások már megválaszoltak mindent:)
Sokkal pontosabbra letudják gyártani, jobban a motorhoz tudják igazítani, hogy ha több részből áll össze, és emiatt jobb, mint az újabb..
Szia! Mennyi lenne a postája kb? Soproni vagyok.
Rugókat is küldenéd hozzá? Biztos nem lehetne faragni abból a 8000-ből? Már egy ezres is valami...
Köszi!
Félreértettél :) Kipufogóra gondoltam, hogy miben jobb, mint a préselt társaik.
Ha normális helyen, minőségi munkával csinálják akkor ugyanaz méretre, és az ablakokat is ugyanakkorára meg tudják csinálni. Lényegében a nicasilos hengerek a hőleadás, kenés és kopás tekintetében jobbak, a perselyes elvileg jobban tágul, és kopik, de ha jól összevan rakva, megfelelően illesztve akkor nincs gond egyikkel se.
Jaj, bocsi.. értem már, utánanéztem amugy. Miben jobbak?
Ez teljesen biztos? Nekem is van egy 1-es mitom, papírjai szerint 93-as. Azon belső átmérőre 30as a toroknál, nekem 2-es mitomon 34-es a torok átmérője belsőre.. Azt hittem hogy csak ennyi a különbség, és hogy az az 1-es mito gyári rezója. De azt nem értem még, hogy a gyári rezók nem lánggal lettek hosszában legyártva kevés darabból? Mert ez a képen nagyon sok darabból és keresztbe összehegesztettnek látszik.
Semmibe sem külömbözik mert gyárilag csak nikasilos hengerrel adták ki a Mitokat.Csak sajna itt már annyira elterjedt hogy sokan azt hiszik gyárilag olyan.Tavaj előtt vettem egy nagyon vatta mito blokkot egy olyan gépböl ami Svájcbol lett behozva.Mikor megkérdeztem telefonba hogy a hengere nikasilos még vagy persely? Kinevetett az illető hogy ott nem foglalkoznak ilyennel hogy perselyezés ez full gyári...
Ez egy 90-91 es évjáratú 1 es Mito gyári rezója.Jobb mint az ujabb fajta préselt gyári rezók