Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam teljesen ugyanez a szituáció áll fennt, gyujtáskor ellenőriz, fordulaton nem nyit. Próbáltam a CDI-ből jövő sárga kábelen kimérni a feszültséget, de nagyon ingadozott meg minden. Nem tudja esetleg valaki hogy ott milyen és mekkora eszültségnek kéne lennie? Az ott már egyenirányítva lehet a CDI után?
A megoldás amugy az lenne, hogy kölcsönkérni egy másik elektronikát és azzal kipróbálni...
Szia! Látom még nem tettél fel képet. Szóval várom továbbra is.
De ha msn-en küldöd át, az is jó
Köszi!
Érthető.
Ezt miből gondolod? Inkább valószinű hogy a jelet adja, de a power elektronika nem kapcsol... mivel ezeknek elég kényes pontjuk az.
Jó. Viszont abban egyetértünk, hogy a CDI-ből valamiért nem jut el az elektronika vezérlőjéig a feszültség, ami átkapcsolná az elektronikát.
yzfr1@citromail.hu
adj egy email címet elküldöm rá.
lécci add már meg a msn cimed
mindjárt
MSN-re mikor jössz?
Érdekes:) Nekem eddig mindkétszer elment az egész úgy ahogy van. Amúgy akkor kell egy másik power elektronika, a Cdi-nek nincs köze hozzá.
szerintem azt nevezem,.. van egy nyomtatott bekötésem ott van így: CTS control, valószínűleg ez az. Szóval a CDI-nek nincs baja? a bekötésen úgy van,hogy a CDI hozzá van kötve a CTS control-hoz és ez a control meg a motorhoz,...szóval azt mondod ez a CTS control (power motor vezérlő elektronika) a hibás?
Ha gyujtáson nyit-zár fordulaton pedig nem nyit az power elektronika hiba.Nekem is van itthon egy ilyen. Nem tudom Te melyik alkatrészt nevezed CTS nek?A powerelektronikát talán?Ez egy rövidítéás ami magát a powerszelep rendszert jelenti. CTS=Cagiva Torque System
akkor most CDI kell vagy CTS? vagy most mi az ami rossz?
Az akkor annyit jelent, hogy nem kapja meg a jelet a cdi-ből.
teljesen biztosan megcsinálja az ellenőrzést, otthon is kipróbáltam, csak a kábelokat kötörrem rá a power motorra és nyitott-zárt gyújtás ráadásakor, felpörgettem 6-8 ezerre de olyankor meg sem mozdul.
Esetleg vmi gépmühely, de jobban jársz ha veszel egyben, és akkor tuti jól lesz rárakva, ne a féken spórolj:)
Fura, h ellenőriz viszont nem nyit.. tuti? általában ha tönkre megy az elektronika, akkor semmit nem csinál...
Hengerfej tömítés engedett át? Benzint kap rendesen? Gyertya csere meg volt? kábel nem húz félre? átkell nézni szép sorjában, a kisebb dolgokat, aztán úgy menni tovább, egyszer mindennek meglesz az oka. Nekem anno a benzinszűrő miatt csinálta ezt, ugy kb 5liter alatt, egy ideig ment aztán le fulladozott ha gondolt egyet, nem ment, megállt... én is sokat küzdöttem vele, mire meglett, hogy mégis mi miatt csinálja, mert ha volt benne benzin akkor minden gond nélkül ment..
Sziasztok. Mitomat vittem szerelőhöz, a power rendszer bekötéséhez. Motor benn van, bowdenek benn vannak, a tesztet a gyújtás ráadásakor megcsinálja, menet közbe ,mikor nyitnia kell, nem nyit. Szlovákiából írok, itt nincs cagiva importőr. Azért nem működik menet közben,mert az a kis doboz , ha jól tudom a CTS nem működik. Azt szeretném kérdezni, hogy így e van ez az egész, hogy ez a CTS a hibás? Nem szeretnék felesleges alkatrészt venni, ami nem hibás,..segítségeteket köszönöm!
Cagiva Mito bontás!

orozoli2002@yahoo.com

30-4351769
Eladó!
Mito cuccok:
idomok
villák
kp telók
lengővilla
légszűrők
gykapcsoló
trafók
fesszabi
ül
cagiva mitohoz és freccia-hoz gyujtáskapcsoló 1db kulcssal eladó,ár:5eft
szacsomotor@freemail.hu
Köszi, várni fogom. Bár én még fél 5-ig melóban vagyok, de majd ide nézek
Sziasztok
Valakinek van tapasztalata fém fékcső összeszereléséről? Külön darabokba néztem fékcső + fittingek. Hol tudom én összerakni? Üdv