Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok ! Ez lehet egy jolly rendszer mitora?
Bocsáss meg, félreérthető voltam !
Úgy értettem, hogy az égéstér kialakításában mi a különbség a nicasilos hengerek és a perselyes társaik között. Mert láttam képeket, és nagyon úgy fest, hogy más a kialakítása.

Ehhez tartozik, van-e valakinek sp-hez hengerfeje esetleg eladóba?(vagy nicasilos hengerhez..)
hello: nekem van=8000ft
ha kell küld a posta cimed:apriliars160@freemail.hu-ra
vagy hivj fell=06705377495
hali, sajna abban nemtudok segíteni.
próbáld meg misoc-nál
lendkereked van 125 mitó hoz olcsón?
szükségem lenne egy lendkerékre olcsón cagiva mitó 125 ha valaki tud írjon
a hengerfej nem lehet perselyes. Az Sp-hez lapos tetős dugó kell, meg ott a hengerbe van marva a tömités helye.
sp és mito 1-es perselyes hengerfej között mi a különbség?
Egész jó volt, csak egy normális beállítás kellett volna azért neki. Jó kérdés.. talán anno még Mitogeritől, de már Szkulinál van. Eladtam jóformán mindent róla. Jelenleg egy sp hengerfej, meg egy első szériás arrow rezó van rajta és kész, de már csak azt akarom hogy újra csilivili legyen:)
kint van olcsó. 130 euróból már mito-ra. Csak kár hogy van rajta szállítási díj.
Eladó bontásból Cagiva Mito alkatrészek!

30-435-1769

orozoli2002@yahoo.com
TUNING membrán vkinek vagy vmi ötlet rá?
:D Az biztos hogy megváltás 2 év után :D láttam az adatlapodon a képet a mitodról és a kommentjét... Hűhh az mehetett :D Az lenne a kérdésem hogy a membránt hol vetted ?:D
Na holnap kint lesz a főtengő a gépből, aztán postázom pestre..:D hónap végén remélem már összeáll... 2év kihagyás után megváltás lesz rá ülni:D
Szerintem ez az utolsó dolog amit megnéznek, esetleg belekötnek, előbb kérik el az e.ü. csomagot, habár nem vagyok biztos benne hogy kötelező még.
Aki meg nagyon húzza a szűlyűt az beleüttet az alu részébe egy cagiva feliratot a végdobon, a rezó részéhez meg nem fognak lefeküdni a földre h megnézzék...
Hát nemtom, hogy ebbe valóban belekötnek-e a fakabátok... Örüljenek neki, h rendszám van rajt
Ha meg mégis, akkor meg megmondom, hogy ez a gyári rendszer...
Amúgy KPM már régóta nincsen. Egyébb ellenőrzésre meg már az alapján is behívhatják, hogy 11 kW van a forgalmiban; ha kötözködni akar, azt mondja, hogy nem hiszi el...
Aloha elvtárs :D Én gyárit raknák rá de csak is nyitottat mivel ha arrow vagy gianelli vagy egyéb tuning rendszert raksz rá akkor arról kell KPM engedély meg csomó papírozási dolog ami megint pénzbe kerül és ha nincs róla papír és a rend tisztes őrei rá találnak kötni akkor még a forgalmit is elvehetik meg nagy pénzbírság : s
Szia én úgy tudom hogy teljesen gyári mivel a gyári fényképeken is ez van rajta de kérdezz meg egy evo tulajt és egyből megmondja hogy az.
jah most olvasom joban nem szóltam :D
oksa ez jó hír :D Mennyiért számolod be akkor az én membrámom?:D
Meg, de megmarad, mert nem vitték el a motort, jobban mondva nem cseréltem el.
Biztos rámegy, de inkább egy Mikuni karbi
Van realítás alapja a 10 liternek. Mégpedig egy rosszul behangolt karburátor :)
10 liter alaphangon :D
esetleg valami teljesítmény növekedést is okoz a karbi ? : D