Sziasztok!
Most egy honda nsr-em van 50-esként használom, de egy rendszámos miton gondolkozom... csak azt mondják hogy rá költöm majd minden pénzem stb... tényleg ennyire szervíz igényes lenne? és tényleg ennyire "szét hullanak" ezek a mitok?
Köszi a választ előre is :)
Srácok! valaki nem tudna engem kisegíteni egy polini 160as vagy malossi 168as henger vezérlésével? Belső kép is megteszi, ha van a hengerről belülről. De jobb lenne vagy egy fokolós cucc, vagypedig az ablakok mérete.
Azért nem értem amit mondasz, mert nincs ellenpélda.
Mivel hogy nagyobb az át eresztő képessége, ezért kisebbet is nyit mert 2 helyett 4 helyen megy át a keverék egyszer. Másodszor pedig, ebből következik az is, hogy előbb be tud zárni mint a másik membrán. Ezzel elkerülendő a lebegés effektus.
Igazából én arra gondoltam, hogy előbb tud nyitni és zárni a membrán..A szívás idejét ezzel megrövidíti.
Mivel mindegyik mondatban van tévedés, vagy a másikkal ellentmondó álíltás nem javítgatnám, csak pédának:
"Csak az áteresztő képessége nagyobb. =- Kevesebb ideig van nyitva a membrán =- gyorsabban tölti fel a hengert .
"
Nem.
Attól, hogy egy membrán átereszőképessége nagyobb, nem lesz rövidebb ideig nyitva.
(mint, ahogy nyilván a kiyebb meg nem lesz hosszabban:)
Nem baj, hogy nem vágod a témát, csak akkor nem kellene tanácsokat adni,mert a még nálad is kisebb tudású elhiszi a tévedést amit mondasz neki.
Az yilen tanács, még ha jószándékú is, végeredméynben rosszabb mint a semmiylen.
Milyen tapasztalatok alapján gondolod azt, hogy tévedek? Robogósoknál bevett szokás hogy V-force membránt raknak a robogóba.
Nem értem, hogy miért mondanak ellent ezek a mondatok?
Melyik mondat mondd ellent melyiknek?
Ha nagyon pöpecül van beállítva, még talán csökkentheti is. De igazából nem kellene, hogy növelje. Inkább a henger töltöttségét növeli , így növelve a beengedett benzin-levegő keverék mennyiségét. Ez alapvetően nem növeli a motor fogyasztását, mert a motor kisebb membránnal is ugyan annyi benzint fog beszívni, mint nagyobb membránnal. Csak az áteresztő képessége nagyobb. =- Kevesebb ideig van nyitva a membrán =- gyorsabban tölti fel a hengert .
Most egy honda nsr-em van 50-esként használom, de egy rendszámos miton gondolkozom... csak azt mondják hogy rá költöm majd minden pénzem stb... tényleg ennyire szervíz igényes lenne? és tényleg ennyire "szét hullanak" ezek a mitok?
Köszi a választ előre is :)