Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

8 deci, de úgyis tudod ellenőrizni a nivóval.
Szép ez a mito Off, de biztos olyan ára van amit most nem tudnék megfizetni
Mennyi hajtómű olaj kell a mito blokkjába?
Le szeretném cserélni, ezért kérdezem.
15w40es olajat akarok belerakni.
Találsz egy hirdetést az adatlapomon.
az a membrán kb annak kell, aki csak és kizárólag power felett (felső egyharmadban)hasnyálja a motorot, mondjuk mert pályázik.
Köszönöm mindenkitől az infókat.Végülis én is csak érdeklődés képpen kérdeztem.Mivel az angol szak szöveget a cég honlapján nem tudtam leforditani.De még gondolkozok ezen a vforcon kicsit .
Hát drz-m nincs, de írnál a tiedről egy két dolgot, árba mennyi stb?
Nekem rendszámos is és csere is érdekel, Suzuki DRZ 400 E -re.
Rendszámos mito felé érdeklődnék, valakinek lesz-e vagy van-e eladó? Vagy amit cserélne
Ez mindjárt más.
Rendben van, feladom. Nem fogod úgy sem elmagyarázni amit tudsz, akkor meg hagyjuk az egészet. Szerintem jobb a V-force membran.

Még mindig azt mondom, hogy :
Kevesebbet kell nyitnia a lapoknak hogy feltöltse a hengert és gyorsabban vissza is zár(illetve nyit) mivel hogy kevesebbet nyitnak a lapok.
Hol áteresztésről,(geometria) hol meg időkeresztmetszetről értekezel, és az egyik mondatoddal cáfolod a másikat.
Megoldható, igen. 3k így, ha neked jó. Tehát kompletten, váltókar nélkül.
- konzol
- lábtartó
Vagy még esetleg ha úgy megoldható, hogy küldöd a rugó mellé még magát a balos lábtartót, akkor okés a 3000.
Nemtom hogyan gondoltad a 3000-ret, csak gondoltam leírom.
Köszönöm!
igen lehet. máris küldöm a mailt.
ivadam16@freemail.hu
Baloldali kéne csak. Lábtartó, minden nélkül. Csak a rugó.
3000ból nem lehetne kicsit faragni? Mégis "csak" egy rugó, bár igaz, elég speckó darab...
Várom a képet, többit majd mailben lerendezzük. Köszi!
3ezer ft megfelelő? Jobbos vagy balos kell? Lábtartóval, vagy nélküle? Illetve mi legyen rajta? Mind2 oldali megvan még.
mondj 1 mail címet, hogy hova küldjem a képeket :)
Szia! Rendben, mennyiér adnád?
Köszi!
Köszi az infót :) :D
Azért fahee mitoja elég durván ment a vforce-al :D
Nameg pörgött is elég rendesen
A rendszámosak általában jobban karban vannak tartva mint a papir nélküliek, de ittis ki lehet fogni rosszat. A fő ok arra, hogy azt mondják, hogy sok pénzt visz el az, hogy azis magának akarja szerelni a blokkot, aki motort se lát olyan rég óta, és összekókányolja. De ha rendesen össze van rakva, akkor egyeltalán nem kell pénzt költeni rá
Akkor most megnyugtatlak hogy nem esik szét olyan könnyen
"öreg" nem látod mit írtam? Én ezt halottam ezért kérdeztem meg itt, hátha kapok valami meg nyugtató választ olyantól akinek van ilyen motorja...
"széthullanak"? Nagyon nagy tév hitbe élsz öreg...Nem esik szét hamarabb mint bármelyik Nsr
Mivan? De jól elmagyaráztad...