egyenlőre kellene nekem még:
- vízpumpa (kompletten)
- önindító fogasív\bendix\ ami meghajtja a főtengelyen lévő fogaskereket.
Egy ár ajánlattal jöhetnek a mailek ide: pippo17@citromail.hu
Illetve volt még korábban egy másik kérdésem, csak arra nem kaptam választ.
Mito Evo motorjának árt, ha körlámpás Mito rendszerrel használom? Ugyanis az enyémre valamilyen balf@sz rágányolt egy olyan rendszert ami körlámpásról való, csak a rezó és a hangtompító dob közötti csövet áthegeszthette egy EVO kipuról, mert felér a hangtompító az Evo rövid lábtartójáig. De maga a rezó, illetve a végdob tuti körlámpásról való.
Esetleg aki tud olcsón Arrow rendszert azt lehet megvenném
Köszi a válaszokat!
Egy motorhangot meg egy magas frekvenciájú sípolást azér meg tudok különböztetni. Meg a powermotor sztem nem műxik ha nincs ráadva a gyújtás.
A benzingőzös elméletben inkább lehet valami. De az lesz a tuti, hogy ha legközelebb csinálja akkor közvetlenül a tanksapkához teszem a fülem, akkor úgyis kiderül, h onnan jön-e vagy sem.
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Frecciámba (7seb mito blokk, sokat állt kb 4 évet) hiába állítom a kuplung bovdent akár hova szerintem nem old. Ha berakom sebességbe behúzott kuplungnál is ugyan úgy viselkedik mint ha kiengedtem volna. Ha valaki tudja mi lehet az írjon légszíves. Hogy tudom ezt orvosolni? Illetve a váltó is nehézkesen jár ez lehet a kuplung miatt? Előre is köszi
üdv
Az valószínűleg nem a tank alól jön,hanem a tankból....a sapka engedi ki a gőzt és az sípol...én is tapasztaltam már mind a 2 mocimnál is....sípol 1-2 másodpercet aztán kussol,majd megint....ez ilyen:S:)
Az elég furcsa, hogy az akkun 1V-ot is tud mutatni a műszer... DC V állásba mérve, 3000 fölötti fordulaton 13-14.5V körül kell mutatnia, efölött valószinű, hogy a fesz szabályzó hibás.
Nálam anno a másik mito-m csinált ilyet..vagyis ilyesmit talán.. Mintha valami madár hangja lett volna.. Minden reggel hallottam nyáron, mert a mocc ugyan tető alatt volt, de a reggeli nap mindig rá sütött. Akkor hallottam mindig ezt a fura hangot. Igen magas hang, és tényleg olyasmi mint ha valami rezonálna. Hallgasd meg majd a tanksapkát direktben.
Hát nem kimondottan a napon. Ha kicsit megmozgatom, ráteszem a gyújtást, beröffentem, utána leveszem a gyújtást... Olyankor szokta csinálni. És egészen magas hangja van. Leginkább valami fémes rezonáláshoz tudnám hasonlítani, de sztem ezt a hangot valami elektronika bocsátja ki magából, de ezt csak én gondolom. Kb 4-5 másodpercig tart aztán elhallgat. Lehet szellemek költöztek bele
Ok-ok. Mennyibe kerülhet egy ilyen cseréje? mi hajtja egyáltalán?
Igen láttam.. Lendkereket nem kell leszedni, hanem a lánckerék feletti kis burkolatot kell lekapnom.
Feszültséget magán az akksin járó motornál, váltakozó fordulaton. De volt hogy alapjárathoz is mutatott 18V-ot, aztán egyből utána 1V... és így változott tovább össze vissza
1: hol mérted a váltakozó feszt?
2: a vizpumpa lapátja a lánckerék felöli oldalnál van, ha lekapod akkor meglátod, és ha minden igaz a lendkereket nem kell leszedni hozzá. De ha igen akkor valaki kijavit :)
1.Mennyit kell töltenie az akksira a gépezetnek? Mert nálam változó feszültséget mutat, van amikor -3V, és van amikor +19 ! Namármost.. Ennek nem egyenletesen 12.5-15V között kéne ingadoznia? Mert most összevissza mutat mindenfélét. Valószínűsíthető, hogy elromlott volna a fesz. szabályzó, és így túltölti az akksit?
Ha már kipufogókról beszélünk. Mito Evo-nak árt, ha körlámpás Mito rendszerrel használom? Ugyanis az enyémre valamilyen balfasz rágányolt egy olyan rendszert ami körlámpásról való, csak a rezó és a hangtompító dob közötti csövet áthegeszthette egy EVO kipuról, mert felér a hangtompító az Evo rövid lábtartójáig.
Köszi a válaszokat!
egyenlőre kellene nekem még:
- vízpumpa (kompletten)
- önindító fogasív\bendix\ ami meghajtja a főtengelyen lévő fogaskereket.
Egy ár ajánlattal jöhetnek a mailek ide: pippo17@citromail.hu