Nekem is 1es mitom van, 7 sebességes, és lábbal is ki tudom venni. Álló motorral álló helyzetben is lehet váltani, mondjuk akkor ha üresbe akarom tenni akkor egy 10 centit kell mozditani rajta és finoman bekattan az.
Csak tényleg nagyon hozzá kell szokni
Még akku nélkül járó motort sohasem mértem, mg nemis fogok, nem tesz jót. Akkuvel együtt kell 14V körül mozognia.
A + pólushoz 2 saru is kell, bár nemtudom, hogy hogyan tölt vissza.
michelin pilot power hátsó gumi 2009-es 150-60-17-es uj állapotban.
uj ára=35e én 15e be adom.
ha kell postán is tudom, képeket koszos ,nem adja vissza hogy télleg uj de garanciát adok rá.
DC 20V-os méréshatáron van a műszerem. ott mértem 4,5V-ot,ahol a piros (+) illetve fekete (-) kábelek rácsatlakoznak az aksira. ezeket lekötöttem és a műszerre helyeztem. startoltam a motrot és 3000-es ford. számon 4,5V-ot mutat. ez kevés ,nem? nektek itt mennyi áramot illetve feszültséget mutat a műszer?
nincs mit lerajzolni. a motor szabad saruján(cask a voltméterre voltak rákötve ,az aksira nem) mértem 4,5V-ot 3000-es fordulatszámon. és itt 12V-nak kéne lennie,nem?
Szépen mérj rajta egyet az egyenrángató előtt, műszer váltó (AC) állás, méréshatár 100 volt.
Ha most büfé a fesz,akkor az egenrángató kaka.
hA nem oké, akkor a generátor.