Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pl mitora EVo gyárira hajazó pályaidomot barabonként mibe vállalnátok el!?
Sziasztok

Vállaljuk idomok készítését üvegszálból, vagy a gyári idom javítását, ezek teljeskörű fényezését, vagy fényezés nélküli, anyagában színezett idomok gyártását, tovább airbrush és replikák készítését, vagy teljesen egyedi "fantázia idom" létrehozását.

üdv JAMAL
helo!
tud valaki mito evo plexit valahol?
csáó

Nem jelent meg semmi.
Amúgy kösz a gyors válaszokat, de biztos vok benne, hogy ott valamiféle O-gyűrűnek kellett lenni, ami megolvadva tömít.
Nem tudom hogy Te erre gondoltál é.
Sziasztok!

Egy technikai kérdésem lenne hátha csinált már valaki ilyet... azt hogyan tudnám megcsinálno hogy amikor a motorom eléri az üzemi hőfokot (azaz a hőmutató középen van) egy led villanjon fel, jelezve az üzemi hőmérsékletet!? Valamint ha esetleg a motor túlmelegedett, azaz ezen a hőfok fölött van, vagy forrás pont alatt, akkor jelezzen!

Egyáltalán kb hány fok az üzemi, és hány a forrás hőmérséklete!?

Vároma z öteleteket! nagoyn szépen köszönöM!
Ilyen féle tömitésre gondolsz?
(bocsi csak csorsan csináltam egy rajzot)
mert ha igen nekem van ilyen
holnap bent leszel?
Nem mindig jó csak a paszta.Oldaldeknihez pl kell a tömítés mert ott hézagoló szerepe is van
Szia!
Tankhoz olyan leszorító gumipántod van?
Köszi!
Szerintem ott direkt nincs tömítés... Ha lenne sem érne sokat, hisz a leömlő állandó rezgésben van, mivel nincs fixen rögzítve a hengerhez.
A tömités szettbe csak a henger-nél lévő tömités van, ami nem ér túl sokat. Én csak pasztával tömitek, de ezis csak kis ideig birja olajfojás nélkül.
sziasztok

Egy kis segítségre volna szükségem. Meg tudja mondani nekem valaki, hogy milyen tömítés kell evo kipuf csonk és leömlő közé?
Esetleg tud abban valaki segíteni, hogy honnan tudnék ilyet beszerezni azon kívül, hogy tömítés szettből?

A válaszokat előre is köszi
Üdv! mito evohoz érdekelne 7db az a nagy fejű idomcsavar
Ha a hátsó lánckereket megmozgatom oldalról jobbra-balra, és elég nagy mozgása van, akkor ez az említett csillapítógumi hiányozhat?
bocsi elnéztem aprilia rs 125 2006-sé 18e menesztő gumi.
csak hogy ne nézen senki hülyének nem lehuzásból irtam 18-at.!
Ezt hivják bontósnak, mond egy nagy számot, az más hogy elhiszed-e, megéri tájékozottnak lenni, nehogy drágább legyen a bontott mint az új xD
De az ilyenen nevet az ember, amikor a bontósnál drágább mint az új, aztán megy a csodálkozás, hogy nem lehet eladni xD
szia nemtudtam irni emailt mert nemjó a címed irj ha kell még a bendix: mito91@freemail.hu ra üdv!
Cagiva Freccia/Elephant blokk alkatrészek eladók csak a képen látható dolgok vannak!
70/6231473
Sziasztok! Sajnos eladóvá vált szeretett cagiva mitom. 160-as polini hengerrel,amiben 100 km van!Első tulaj vagyok csak R2 olajjal ment összesen van benn 8000 km 2005-ös,garantáltan karcmentes!Rendszámmal mindennel gyári könyveivel!Rizoma lábtartók,rizoma fékolja tartály,felhajtható rendszámtábla tartó,idomra simuló indexek,felnicsík,karbonos kormánysúly.90%-os michlein pilot gumikkal.Kategóriaváltás miatt eladó!Irányára: 550.000 huf,de alku képes!
Eladó!
Mito hengerfej!
meg esetlek slick gumi első 110-es!
irj ha érdekel!
probléma megoldva italmdo 3940ft-- zsír új... nemtudom milyen 18-20-ről beszéltek...azért köszönöm a segítséget
nemtom, nem volt még mitom, és régen láttam belülről:)

Lényeg:

Minden motorban van generátor, valamiféle egyenirányító, és töltő-fesz szabályozó elektronika.

Olykor ezekből pár egy dobozkába préselve, de ez lényegtelen a hibakeresés szempontjából.

Azt tudod, hogy az akkumulátordhoz nem érkezik csak töredék fesz.
Tehát kapcsolási rajz alapján kell visszaflé menned, meg fogod találni az egyenirányítrót (lehet, hogy egy dobozban a többivel.)

Akkor a doboz előtt, és után mérsz.

Nyilván, ha előtte megvan a generátorból feljövő váltófesz, de utána nuku egyenfesz, akkor a dobozka rossz.
Mindenmotoron ez a hibakeresés, mész visszafelé, és megkeresed hol van még meg a delej, és akkor kiderül mi halt be.
peter.biro@mailbox.hu az emailem oda jobb
cagiva mito powervezérlő 3-nap garival=13e/db
powermotor=10e
mechanika-powernyelv=10e
henger=25e
b
lokk=30e
gyujtás=15e
hátsóülés=6e
karbi=8e
szivócsonk=4e
...
..stb
érd:ktmktm@freemail.hu
holnap küldök ide képet, vagy küldj egy email cimet és oda el dobom.