Vállaljuk idomok készítését üvegszálból, vagy a gyári idom javítását, ezek teljeskörű fényezését, vagy fényezés nélküli, anyagában színezett idomok gyártását, tovább airbrush és replikák készítését, vagy teljesen egyedi "fantázia idom" létrehozását.
Nem jelent meg semmi.
Amúgy kösz a gyors válaszokat, de biztos vok benne, hogy ott valamiféle O-gyűrűnek kellett lenni, ami megolvadva tömít.
Nem tudom hogy Te erre gondoltál é.
Egy technikai kérdésem lenne hátha csinált már valaki ilyet... azt hogyan tudnám megcsinálno hogy amikor a motorom eléri az üzemi hőfokot (azaz a hőmutató középen van) egy led villanjon fel, jelezve az üzemi hőmérsékletet!? Valamint ha esetleg a motor túlmelegedett, azaz ezen a hőfok fölött van, vagy forrás pont alatt, akkor jelezzen!
Egyáltalán kb hány fok az üzemi, és hány a forrás hőmérséklete!?
Egy kis segítségre volna szükségem. Meg tudja mondani nekem valaki, hogy milyen tömítés kell evo kipuf csonk és leömlő közé?
Esetleg tud abban valaki segíteni, hogy honnan tudnék ilyet beszerezni azon kívül, hogy tömítés szettből?
Ezt hivják bontósnak, mond egy nagy számot, az más hogy elhiszed-e, megéri tájékozottnak lenni, nehogy drágább legyen a bontott mint az új xD
De az ilyenen nevet az ember, amikor a bontósnál drágább mint az új, aztán megy a csodálkozás, hogy nem lehet eladni xD
Sziasztok! Sajnos eladóvá vált szeretett cagiva mitom. 160-as polini hengerrel,amiben 100 km van!Első tulaj vagyok csak R2 olajjal ment összesen van benn 8000 km 2005-ös,garantáltan karcmentes!Rendszámmal mindennel gyári könyveivel!Rizoma lábtartók,rizoma fékolja tartály,felhajtható rendszámtábla tartó,idomra simuló indexek,felnicsík,karbonos kormánysúly.90%-os michlein pilot gumikkal.Kategóriaváltás miatt eladó!Irányára: 550.000 huf,de alku képes!
nemtom, nem volt még mitom, és régen láttam belülről:)
Lényeg:
Minden motorban van generátor, valamiféle egyenirányító, és töltő-fesz szabályozó elektronika.
Olykor ezekből pár egy dobozkába préselve, de ez lényegtelen a hibakeresés szempontjából.
Azt tudod, hogy az akkumulátordhoz nem érkezik csak töredék fesz.
Tehát kapcsolási rajz alapján kell visszaflé menned, meg fogod találni az egyenirányítrót (lehet, hogy egy dobozban a többivel.)
Akkor a doboz előtt, és után mérsz.
Nyilván, ha előtte megvan a generátorból feljövő váltófesz, de utána nuku egyenfesz, akkor a dobozka rossz.
Mindenmotoron ez a hibakeresés, mész visszafelé, és megkeresed hol van még meg a delej, és akkor kiderül mi halt be.
Vállaljuk idomok készítését üvegszálból, vagy a gyári idom javítását, ezek teljeskörű fényezését, vagy fényezés nélküli, anyagában színezett idomok gyártását, tovább airbrush és replikák készítését, vagy teljesen egyedi "fantázia idom" létrehozását.
üdv JAMAL
tud valaki mito evo plexit valahol?
Nem jelent meg semmi.
Amúgy kösz a gyors válaszokat, de biztos vok benne, hogy ott valamiféle O-gyűrűnek kellett lenni, ami megolvadva tömít.
Nem tudom hogy Te erre gondoltál é.
Egy technikai kérdésem lenne hátha csinált már valaki ilyet... azt hogyan tudnám megcsinálno hogy amikor a motorom eléri az üzemi hőfokot (azaz a hőmutató középen van) egy led villanjon fel, jelezve az üzemi hőmérsékletet!? Valamint ha esetleg a motor túlmelegedett, azaz ezen a hőfok fölött van, vagy forrás pont alatt, akkor jelezzen!
Egyáltalán kb hány fok az üzemi, és hány a forrás hőmérséklete!?
Vároma z öteleteket! nagoyn szépen köszönöM!
(bocsi csak csorsan csináltam egy rajzot)
mert ha igen nekem van ilyen
Tankhoz olyan leszorító gumipántod van?
Köszi!
Egy kis segítségre volna szükségem. Meg tudja mondani nekem valaki, hogy milyen tömítés kell evo kipuf csonk és leömlő közé?
Esetleg tud abban valaki segíteni, hogy honnan tudnék ilyet beszerezni azon kívül, hogy tömítés szettből?
A válaszokat előre is köszi
csak hogy ne nézen senki hülyének nem lehuzásból irtam 18-at.!
De az ilyenen nevet az ember, amikor a bontósnál drágább mint az új, aztán megy a csodálkozás, hogy nem lehet eladni xD
70/6231473
Mito hengerfej!
meg esetlek slick gumi első 110-es!
irj ha érdekel!
Lényeg:
Minden motorban van generátor, valamiféle egyenirányító, és töltő-fesz szabályozó elektronika.
Olykor ezekből pár egy dobozkába préselve, de ez lényegtelen a hibakeresés szempontjából.
Azt tudod, hogy az akkumulátordhoz nem érkezik csak töredék fesz.
Tehát kapcsolási rajz alapján kell visszaflé menned, meg fogod találni az egyenirányítrót (lehet, hogy egy dobozban a többivel.)
Akkor a doboz előtt, és után mérsz.
Nyilván, ha előtte megvan a generátorból feljövő váltófesz, de utána nuku egyenfesz, akkor a dobozka rossz.
Mindenmotoron ez a hibakeresés, mész visszafelé, és megkeresed hol van még meg a delej, és akkor kiderül mi halt be.
powermotor=10e
mechanika-powernyelv=10e
henger=25e
b
lokk=30e
gyujtás=15e
hátsóülés=6e
karbi=8e
szivócsonk=4e
...
..stb
érd:ktmktm@freemail.hu