Én még csak 7 gangosakkal mentem, mind ugyanolyan volt, jobban megéri vagy gurulásba kivenni, vagy leállitani a motort hozzá. Persze nem piros lámpánál :) De akiket ismerek azoknak is ilyen.
Nem vitatom, biztos van olyan ember akinek ki lehet venni egyesből is üresbe, vagy valaki beszélt olyan emberrel aki ismeri azt aki találkozott azzal, aki ki tudta venni
Jah, nem is én akarom szétkapni. Szerelő akihez robogómat szoktam vinni, ismeri a Mito-t is. Múltkor beszéltem vele, tehát sztem hozzá viszem majd. Mondjuk üresbe sem éppen könnyű betenni... Mert gyakran átugrik az üresen 1-be vagy 2-be. De sztem ez csak megszokás kérdése.
Szerintem meg kell bontani a kuplungod ha ilyen a tünet ,.Az szokott lenni inkább hogy nincs üres járó motornál ,de neked más van.Csak olyan bontsa meg aki látott már mitót..Valami szétugorhatott valószinű-
Szia!
Értem. Akkor szerinted mi lehet a probléma? Te mire gyanakodnál ezek után? Az az érdekessége a dolognak, hogy mindenféle előzmény nélkül egyszer csak nem old a kuplung. Tehát elmentem haverhoz, semmi gond. Utána el akarok indulni haza, kuplung meghúz 1-be be, és ránt egyet majd lefullad. Tehát mintha be sem lenne húzva a kuplung. Bovdenen már állítgattam. A kuplungkarnak jóformán holtjátéka sincsen...
Magyar001 biztosan keni vágja a Mito témát, csak tőlem kb 400 km-re lakik .
Viszont annyit megkérdeznék tőle, ha olvassa a hozzászólásom, hogy milyen váltóolajat ajánl?
Enyémben ha minden igaz akkor ez van:
MOTUL TRANSOIL EXPERT 10W40
Ha ez jó, akkor lamella lesz a probléma, mert visszaolvastam 2010 körüli hozzászolásokig, os ott írja a motorom előző tulaja, hogy csiszolva lettek a lamellák; elképzelhető hogy azóta nem cserélte őket
Helló.Perselyes henger kis karcal + rengeteg apróság eladó mitóhoz: Karbon dob a karbon ki furkálva ,tehát cserélni kéne a palástot 4e.Fékek forditott teló stb.
Ugyanitt körlámpás mitót vennék rendszámost ,müszakist ,jó blokkal.Idomok kerekek óracsopotz stb nem fontosak.
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy nincs láncvédő műanyagom, és egy sráccal konzultálok épp, aki Mito 1-est bont. Neki van láncvédője, meg is venném, de nem vagyok biztos benne, hogy illeszkedni fog-e az EVO-ra. Neked mi a véleményed?
Köszi előre is!
Köszi az infót Srácok
Most ez lesz a következő, amint lesz némi zseton
Amúgy lamella szettet néztem én is, 17 lepedő volt robogotuning.hu-n.
De nekem csak az a furi, h egyik pillanatról a másikra jelentkezett az a probléma, vagy ez így szokott lenni? Tehát semmi előzménye nem volt.
Nem vitatom, biztos van olyan ember akinek ki lehet venni egyesből is üresbe, vagy valaki beszélt olyan emberrel aki ismeri azt aki találkozott azzal, aki ki tudta venni
Értem. Akkor szerinted mi lehet a probléma? Te mire gyanakodnál ezek után? Az az érdekessége a dolognak, hogy mindenféle előzmény nélkül egyszer csak nem old a kuplung. Tehát elmentem haverhoz, semmi gond. Utána el akarok indulni haza, kuplung meghúz 1-be be, és ránt egyet majd lefullad. Tehát mintha be sem lenne húzva a kuplung. Bovdenen már állítgattam. A kuplungkarnak jóformán holtjátéka sincsen...
Milyen árban mennek most a CDI gyújtás elektronikák 1-es körlámpás mitohoz?
Viszont annyit megkérdeznék tőle, ha olvassa a hozzászólásom, hogy milyen váltóolajat ajánl?
Enyémben ha minden igaz akkor ez van:
MOTUL TRANSOIL EXPERT 10W40
Ha ez jó, akkor lamella lesz a probléma, mert visszaolvastam 2010 körüli hozzászolásokig, os ott írja a motorom előző tulaja, hogy csiszolva lettek a lamellák; elképzelhető hogy azóta nem cserélte őket
Ugyanitt körlámpás mitót vennék rendszámost ,müszakist ,jó blokkal.Idomok kerekek óracsopotz stb nem fontosak.
Köszi előre is!
Most ez lesz a következő, amint lesz némi zseton
Amúgy lamella szettet néztem én is, 17 lepedő volt robogotuning.hu-n.
De nekem csak az a furi, h egyik pillanatról a másikra jelentkezett az a probléma, vagy ez így szokott lenni? Tehát semmi előzménye nem volt.