Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hol mérted?
egyenrángató előtt, vagy után?

előtte váltó, mögötte egyen fesz van.

A műszert a helyes állsába (ACvagy DC) állásba kell ályltani
Helló! Erdekelne, hogy postázni tudnál e nekem küldeni első ferodolos fékbetétet , mert az enyém már teljesen fémig lekopott! Vagy honnan tudok teljesen újat venni, mert kéne akkor mind a kettő elsőis meg hátsó!
Ezt nem értem, most ez feszültség vagy áramerősség, vagy mi a szösz? rajzold le
a 4,5-et azt úgy mértem, hogy a sarukat levettem az aksiról és csak a 2 szabad sarut tettem rá, a motor 3000-es fordulatnál mutatott 4,5-et ,de ez is kevés
Izzókból valami márkára el vagytok kötelezve? Most vettem egy 15/15-öset, ami jobban világit mint ez előző 35/35-ös! Csak egyet vettem, mert az egyik 15-ös volt benne, de ha a kettő egymás melett van a régi 15W-os nagyon halovány az új mellett, a 35-ös talán egy szinten van vele. Holnap megnézem, hogy milyen márka is, ha valakit érdekel :D
Esetleg még megnézheted, hogy van-e zárlat úgy, hogy az egyik sarut leveszed, és sorba, amper mérő állapotba bekötöd a multimétered, és ha mérsz áramot, akkor valahol zárlat van, de a 4.4V szerintem lehtetlen, bármitis kötsz rá az akksira. Biztos DC- V állásban mérted?
dehát a biztosíték csak nagyobb áram esetén ég ki. jó az az aksi. megtisztítom a kontaktokat,.. annyit nem tudsz,hogy az alternátor illetve a töltés szabályzó hol helyezkedik el pontosan?
nem lennék meglepve, ha nem megfelelő állsában mérte volna...
4.5V?
Ha igy van, elvileg ki kellett volna mennie a biztositéknak, vagy csak simán zárlatosak a cellái az akksinak, vidd vissza ha van garancia.
Én most vettem egyet, nekem jó, hála az égnek
na itt vannak a gondok,ha felgázolom akkor is csak 4,5V-ot mutat,...szóval valahol gond van
cseréltess benne váltóolajat vagy ha végső esetbe kuplunglamella szett kell de nekem is ugyanezt csinálja : s úgyohogy ha nekem kész lesz akkor majd mondom hogy mit kellet csinálni :D
Igen drága lessz: amit leirsz tipikus mitó probléma 10-ből 5-6 ilyen.
Következő :Keresdd Magyar 001 mágust és megmondja milyen olajat tegyél a blokkba ,90% ban ez a gond.
Vagy kuplung lam szett:9 e ft cuzámmen.
Remélem ez jó hir !
Ahhoz nem értek, hogy mekkora árammal kell töltenie, de a feszültséget mérd meg, alapjában 12.5V-nak kell lennie az akkun, ha inditod akkor ez változik, lehet hogy alapjáraton még kevesebb is lesz, de 2-3ezres fordulatnál már 13-14V-ot kell mérni.

Ha zárlat van valahol akkor elméletileg a biztiknek ki kellene menni. egy 15 és egy 20A-es van benne.
A generátor bentvan a blokkba, elöl jön ki a vezetéke ha jól tudom.
heló! hát úgy értem,hogy a gombot megnyomom, és ha még van annyi az aksiban akkor nehézkesen elindítja. ha feltöltöm töltővel,akkor elindul olyan 5ször hatszor, de ha már 7-8adszorra szeretném indítani,akkor vagy kicsit megforgatja és annyi, vagy csak csattog a relé,... a relé meg minden jó,csak valahogy folyton lemerül az aksi, holott 3 hetes. vagy zárlat lehet valahol és ezáltal lemerül,vagy nem tudom,..esetleg az alternátor nem tölt. ha tudsz segíteni, jól esne.
Esetleg aki egy pofás, erős robogót venne a Mito mellé, az tekintse meg: link
Szerintetek a körlámpás Mito láncvédője, egyezik a Mito EVO láncvédójével?
Köszi szépen a segítséget!
Jaja, mesélted msn-en. Az lehet húzós lesz... Mondjuk én is tartok tőle h drága lesz a kuplung javítása... Bármit állítok a bovdenen, egyszerűen nem old. Beteszem egyesbe és lefullad...
Szia szucsdani,
Engem érdekelne egy két dolog a motorról... tudsz adni vmi elérhetőséget(MSN, skyp)?
Helló! Ha szétbontod Mitót blokk milyen árba lenne komlet? Köszi egyik ismerösöm kérdezi
Sziasztok! A szétbontás oka nem a motor állapota hanem ki van tiltva a forgalomból. Ez azt jelenti, hogy nem lehet üzembe helyezni. Ötvenesként meg nem tudom eladni mert volt már rendőrségi ügyem vele és ha valakit megfognak vele ismét engem vennének elő. És tulajdonképpen zsákutcába vagyok mert használni nem tudom de eladni sem így csak porosodik a garázsban.
sziasztok

Segítsen valaki. Milyen tömítés kell a kipuf könyök és a csonk közé?
Szeva

Én azt mondom, ne bonsd szét. Ugyanis ha neked megfelel a műszaki tartalma, akkor vidáman eljárkálhatsz vele még pár évig.
Eggyet viszont jegyezz meg szétbontva akár évekig is eltart mire elkopik az összes alkatrész ! A felét el tudod adni szarért húgyért, de a többi a nyakadon marad, és ha nem vagy jártas az árakban, nem vagy kellőképp felkészült, rendesen meg is szivathatod magad.
Add el egyben úgy egyszerre jön a pénz, és egyszerre megy el a motor is.

Amit én bontok az az unokaöcsémé volt 550ezerben van neki a gép és még a felét se kapja vissza az alkatrészekből.

Ha meg azért akarnád szétbontani mert szar, és rásózod a szart az emberekre akkor azok sose rendelnek többet újra nálad.
Korrektnek kell lenni - mert különben nem lesznek visszatérő vevőid.

Ja és ha nincs ideged a sok "hozzáértőhöz" , add a felének a feléért ,cseréljük el tápra, meg szokolrádióra típusú emberekhez - akkor egy minimum fél évnyi stressztől mented meg magad. És az se egy vidám dolog ha átbasznak az utalással, genyáznak 20 filléren.

Idegbaszó dolog hidd el nem ez az első motor amit szétszedek, nagy üzlet nincs benne. Sok elmegy telefonálgatásra, sok idő a szétszedés, sok idő a dobozolás - az is jó kérdés van-e elég, sokszor járhatsz póstára,- én kifejezetten rühellek oda járni.
Mit értessz azon, hogy nem startolt el? Már a gyújtást se tudtad ráadni, vagy nyomtad az öninditót, de nem forgatta meg a motort? Ha nem forgatta, akkor érdemes hallgatózni, hogy a relé behúz-e.
Ez mind a gazdáik miatt van, amik szarok. Sokan bontanak, csillagászati áron, de a véleményem szerint eladni még nehezebb.
"Tele" van a használtautó is Mitokkal, de ami kétkörlámpás abból 2 rendszámos van. 50es papirral 120-200ig árulnak, ebből sok külsöleg roncs, de természetesen "frissen felújitva" xD
Én a rendszámosom sajnálnám megbontani, de nemtudom, hogy el tudom-e adni majd. 240alatt nem adnám el. Ilyen benzinárak melett pedig elgondolkozik az ember az eladáson...
heló-heló! olyan problémám volna,hogy mitomba (evo1) vettem új aksit, de egyik nap szerettem volna startolni és nem startolt. Több mint valószínű,hogy nem tölt vissza az alternátor. ilyenkor hol kell keresni a bajt, egyáltalán a mitoban hol van a töltő?