Naja ez igaz! Én sem gondolom, hogy szarok lennének, csak kíváncsi voltam mit reagál a jónép.
Mondjuk szerintem aki roller, bicikli, motor, autó, repülő, tengeralattjáró, stb. vásárlásra adja a fejét, annak tudnia kéne, hogy egy mechanikus szerkezet gondozásra, karbantartásra szorul. Sajnos ebben az országban, a "nagy jólét" miatt, utóbbiről megfeletkeznek az emberek.
Mondjuk a mostani autók szerintem már ezen gondolatmenet szerint készülnek. Az átlag bírja 10, max 15 évig, komolyabb belepiszkálás nélkül, utána viszont sorra jönnek a meghibásodások, és egyszerűen nincs értelme javítani. "B@szd ki a p*csába", vegyél újat... Mondjuk ez minden terméknél így van szinte (háztartási gépek, szórakoztató elektronikai berendezések stb...) Így végülis csak a saját szemetünkben fogunk megfulladni.
De szerintem a használtautón meghirdetett Cagivák nagy része nem ilyen, csupán állatira elhanyagolt, és inkább eladják, minthogy ők maguk költsenek rá, pedig szerintem némi pénz és idő ráfordítással, "motorszeretettel" mindegyik aránylag könnyen szervizelhető, akár házilag is. (nemúgy mint mondjuk egy új autó, ahol rádugják a szervizben a nintendót a kicsira és kiírja h mi a hiba [vagynem]).. Ördögi kör...
Bocsi a regény miatt.
Sziasztok most vettem egy cagiva elephantot a kipufogó tömítés kiment és nem tudom hogy hol rendeljek vagy hogy csináljam meg már próbáltam egy csomó dolgot a motor 91 -es Székesfehérvár környékén lakom . Üdv Csoky
Nem a motorok ennyire szarok, hanem a gazdáiknak ennyi esze van.
A meghibásodásoknak csak egy töredéke vezethető vissza természetes elhazsnálódásra, nagyrészt a felhasználók tudatlansága, szakszerűtlen szerelése és "spórolása" az ok.
Legolcsóbgyertya, moslékbenzin, legolcsóbb olaj, legolcsóbb, vagy bontott alaktrészek, beálíltatlanság, karbantartás teljes hiánya, nagyrészt ez az ok.
Persze, a motor az iylen kezelés hatására előbb utóbb bosszút áll, és akkor jön a bontás.
Mindenki szét akarja bontani a Mito-ját... Ennyire sz@rok, hogy inkább szétbontják őket, minthogy karban tartsák? Vagy mi lehet ennek az oka?
Amúgy mióta megvan, mentem vele talán 10 Km-t itt a házak körül, de a kuplungom már beszart... Nem old, hiába állítgatok a bovdenen. Meg ahogy elnéztem az alkatrészárakat, némi túlzással lehet egy Hayabusa fenntartása olcsóbb. De azér még nem akarok elégedetlenkedni, bízom benne, hogy lesz azér még örömöm is a gépben.
Minden ami Mito-ba kell baráti áron !
Váz+rendszám is!
Szinte új Continental conti attac sport gumik ... miegymás sok-sok alig használt alkatrész olcsón
Én innen a formula 3000-ről rendeltem Elf olajat, nem ezt, hanem lila volt rajta a motoros kép. Sztem nincs különbség a linkelt 2 olaj között. Arra figyelj h full szintetikus legyen. Amugy bevállt az olaj, szerettem, csak elfogyott :S
nem értem hogy miért nem jó. Dunakeszi nekem jó lenne mennyiért adnád? és a fogak ugye nicnsenek megkopva? itt egy másik emailcím hátha erre tudsz küldeni: czksimson@citromail.hu
Szia! Rájöttem, hogy a rezóm is körlámpás Mitoról való, annak viszont valóban rugókkal van összefogva a leömlő és a rezó...
Szerintem majd lecserélem ezt a rendszert egy az egyben egy EVO rendszerre.
Téleg ti milyen olajal használjátok a gépeket? kinek mi vált be? én most agip racingel meg agip spedel járatom az enyémat ti mit mondtok?elf vagy liqui moly rol valami tapasztalat vagy a többi márkárol?
Szia! Figyu, meddig várhat a dolog? Legkorábban kb. egy hónap múlva tudnám megvenni szerintem. Postája vajon mennyi, egy ekkora monstrumnak? M6-os gumírozott anyacsavarjaid nincsenek véletlenül?
Köszi!
Mondjuk szerintem aki roller, bicikli, motor, autó, repülő, tengeralattjáró, stb. vásárlásra adja a fejét, annak tudnia kéne, hogy egy mechanikus szerkezet gondozásra, karbantartásra szorul. Sajnos ebben az országban, a "nagy jólét" miatt, utóbbiről megfeletkeznek az emberek.
Mondjuk a mostani autók szerintem már ezen gondolatmenet szerint készülnek. Az átlag bírja 10, max 15 évig, komolyabb belepiszkálás nélkül, utána viszont sorra jönnek a meghibásodások, és egyszerűen nincs értelme javítani. "B@szd ki a p*csába", vegyél újat... Mondjuk ez minden terméknél így van szinte (háztartási gépek, szórakoztató elektronikai berendezések stb...) Így végülis csak a saját szemetünkben fogunk megfulladni.
De szerintem a használtautón meghirdetett Cagivák nagy része nem ilyen, csupán állatira elhanyagolt, és inkább eladják, minthogy ők maguk költsenek rá, pedig szerintem némi pénz és idő ráfordítással, "motorszeretettel" mindegyik aránylag könnyen szervizelhető, akár házilag is. (nemúgy mint mondjuk egy új autó, ahol rádugják a szervizben a nintendót a kicsira és kiírja h mi a hiba [vagynem]).. Ördögi kör...
Bocsi a regény miatt.
A meghibásodásoknak csak egy töredéke vezethető vissza természetes elhazsnálódásra, nagyrészt a felhasználók tudatlansága, szakszerűtlen szerelése és "spórolása" az ok.
Legolcsóbgyertya, moslékbenzin, legolcsóbb olaj, legolcsóbb, vagy bontott alaktrészek, beálíltatlanság, karbantartás teljes hiánya, nagyrészt ez az ok.
Persze, a motor az iylen kezelés hatására előbb utóbb bosszút áll, és akkor jön a bontás.
Amúgy mióta megvan, mentem vele talán 10 Km-t itt a házak körül, de a kuplungom már beszart... Nem old, hiába állítgatok a bovdenen. Meg ahogy elnéztem az alkatrészárakat, némi túlzással lehet egy Hayabusa fenntartása olcsóbb. De azér még nem akarok elégedetlenkedni, bízom benne, hogy lesz azér még örömöm is a gépben.
cím : mitoparts75@gmail.com
Váz+rendszám is!
Szinte új Continental conti attac sport gumik ... miegymás
sok-sok alig használt alkatrész olcsón
Rugók megvannak hozzá? illetve a végdob felfogatógyűrűje?
Rájöttem mi a külömbség. A zöld az szintetikus, a lila teljesen szintetikus. Legalábbis ezt írja...
Én innen a formula 3000-ről rendeltem Elf olajat, nem ezt, hanem lila volt rajta a motoros kép. Sztem nincs különbség a linkelt 2 olaj között. Arra figyelj h full szintetikus legyen. Amugy bevállt az olaj, szerettem, csak elfogyott :S
Szerintem majd lecserélem ezt a rendszert egy az egyben egy EVO rendszerre.
http://nemethmotor.unas.hu/spd...
Köszi!