a benzincsap nemhiszem h lehet mert rendesen engedi a benzit,de azért megnéztem még1x,a szivócsonk rendesen illeszkedik,bár kicsit kivan repedezve,akk kicserélem.
Ugyanakkorát nyilván, mint amekkora a wolframos izzó, de én már próbáltam még régen egy 35/35 és egy valami/55Wattos H4essel, de a foncsor nem ehez lett kialakitva, igy nem jó helyekről verődik vissza a fény. A gyári az 25/25-ös, én most egy darabig egy 15 és egy 25-öset használtam, de ameddig nem motorozok este két 15/15-öset teszek bele, igy biztosan nem szivja le az akkut, bár ha az jó akkor a 2x 35/35 se gond neki.
Én nemrég vettem
Benzincsap pucolása lehet hogy keveset enged,vagy még a szivócsonknál sziv farsot és melegen nem jó a keverék,meg a karbit cseréld le próbából mert más motoron jártam hasonlóan.
De még más is lehet.
Segitsetek!
van egy mito-m,amikor megyek vele és már bemelegedett a motorja akkor elkezd fulladni,ha póweren megyek ha nem,kb 1-2km után.de hidegen nemcsinálja ezt.főtengely szimeringre gyanakottam és kiis lett cserélve de nemaz.karbit is meglett nézve,akkor ilyen alapvető dolgok hogy gyertya dugulás stb..
ebbe kérnék tőletek segitséget h vajon tudtok e rá megoldást?
Szia!
Merre laksz? Postán gondoltad? Vagy hogyan lehetne kivitelezni az adásvételt? A 8-ból nem engedsz? Hangtompítója nincs kilyukadva, szegecselve?
Köszi!
Szerintem ilyen könnyen nem kivitelezhető ez... Új forgalmit meg csak a régi leadásával állítanak ki, azon pedig látják a 22 kW-ot...
Jobban jársz, ha olyan mocit nézel ki magadnak aminek eleve 11 kW-os forgalmija van.
ok, köszönöm, ezt nem olvastam el.
a motornak 20 KWos forgalmija van. a forgalmiztatás mennyibe kerül? mert az lenne a tervem, hogy lefolytom a vizsgára utáne meg kiszedem belőle. lehetséges?
Szükségem lenne a kipufogó csonk és a könyök közé esetleg a power alá tömítésre. Ha esetleg volna valakinek elfekvőben kérem jelezze.
köszi