keress csak vissza régre, irták páran, hogy ennyi idő alatt fényesre kopik a henger, ami nem jó. Meg hogy egyből megragad. De ezeket 90%ban azok irják, akik még nem próbáltak ilyet...
Nekem már mondom, 8000km óta semmi baja, és remélem még igencsak sokáig nem is lesz!
a faxt már bocs .....2-3ezer vicces...nekem is benne van egy ideje és hál istennek jól bírja....lehet hogy nem bírna olyan nagy igénybevételt hosszú távon, de szerintem korrekt árhoz korrekt minőség is társul és így van,jó helyen!meg jó hüvellyel...aki csinálta direkt mondta hogy ezek az új hüvelyek már sokkal jobban bírják mint a régebbiek és elég jók..szerintem ilyen árhoz képest...korrekt
Egy hüvelyes henger ugyanúgy birja mint a nicasilos, persze egy picit lazább illesztést követel. Ennek az a feltétele, hogy a perselyt normális helyen csináltatja az ember, nem pedig a legolcsóbbat rakatja bele. Nekem érdekes módon már 8000km óta ugyanolyan erőt produkál a motorom, ezzel ellentétben sokan 2-3 ezret jósolnak a perselyes hengernek.
Mindenhez drága minden...és aki majd másfél millióért vezs egy evot és minőséget akar maximálisan az vegye meg ha van rá keret....de van aki 200ba vesz egy kereklámpásat,vagy van neki és nem 170el akarja élni az életét annak a hüvelyes is tökéletes!Nem egy képbe használják ezt a technikát és bevállt...lehet hogy nem vetekszik a nicaszillal,de nem is kell neki..nem arra találták ki....annak értelme nincs hogy 200ezres mocira vegyen 150ért hengert és 400ba amikor már van elgondolkodik hogy egy kereklámpásért?:S..pótoljon rá akkor kicsit és vegyen majd új evot... a minőséget meg kell fizetni ez mindig is így volt....ha olcsón talál valaki nicasilost ,gondolom azt veszi meg..csak ugye az meg nem nagyon van:S.....minden mitot azzal gyártottak és sokban már perselyes van mert megragadtak és kuka lett...annak is oka volt gondolom....mindenki eltudja dönteni hogy mennyit enged a pénztárcája és az meg ne legyen már "elvárás" hogy egy mocis milliomos legyen és drága cuccokat vegyen...a motorozást szeretni kell,szenvedély kell hozzá és összetartás nem pénz mindig...
Vegyél kezedbe egy 1990-es motor katalógust akkor meglátod mi a drága a mito ára vetekedett egy GS500-aséval ebbe/ezekbe versenyteknika van ha sokallod érte az árát akkor ott az MZ ahhoz olcsó a dugó is henger is. Anno kis taknyos voltam amikor életem első hungexpós motorkiállításán voltam volt kinnt RSV1000 és volt mellette RS250, 2millió 700ezer volt az RSV1000 és 2millió 200ezer pedig az RS250 Mille motor standján nah most ha megveszel egy retek RS250-est 300ezer forintért akkor ha hengert cserélsz rajta 150ezerért akkor a 300hoz mérten sokat adtál a hengerért de a technikát meg kell fizetni. Egy nikaszilos henger ha normálisan rendbe van tartva, időben cserélnek dugót rendesen be van karburálva akkor örök élet, de itthon mindenki ért mindenhez és tönkreteszik jó az még meggyűrűzzük oszt eladjuk. RS kupába akik mennek érdekes módon nikaszilos hengerrel mennek ez is módfelett furcsa, az S2000-es 240lóerővel is nikaszilos érdekes nem tudni miben rejlik a dolog. Bocs ez nem a személyed ellen irányult véleményt nyilvánítottam csak a te hozzászólásodra klikkeltem. Tényleg drága egy nikaszilos henger ha 100ezer forintért veszel egy mitot, ha meghüvejezed és szezononként elkopik a hüvejed hordósra akkor az sem olcsó ám.
m3-at még nem. Csak m5-öt. Elhiszem én hogy van meg nem is ezen akarok vitatkozni.Csak furcsának tartom ha olyan kurvajó akkor miért nincs az összesbe?
komolyan mondom sajnállak:D...egy hengert akarsz venni "beéred egy perselyessel is" és jönnek az oltások hogy mi mért,hogyan,meddig,mekkora,minek...
Ahelyett hogy adnának egy jó nicasilos hengert pici pénzért hogy tudjál örülni:D....mert a perselyes ugye szar...
kicsi pénz van sajnos ez az igazság:S...be kell rni azzal ami van és kihozni belőle a legjobbat!..sok sikert hengerügyben!
Hát ez így egyáltalán nem igaz...
Sokan vannak ezzel így hogy tükrös felület a jó..hogy minél simább annál jobb.Ez közel sem a legjobb.Először is a tükrös felületen nem tud az olaj megtapadni és kifut a kenendő felületek közül.Az ideális a 10-12 mikronos felület.Egy nikasilos henger sosem kopik olyan tükrösre mint egy acélpersely.Emaitt sokkal jobb az olajtároló képessége.
A hőelvezetése pedig nem a felület simasága miatt jobb hanem mert ez egy 0.065 mm es réteg.A persely pedig 3 milliméter...nem kérdés melyik adja át jobban a hőt.
látom megy az oltás hengerügyben... tényleg nem véletlenül találták ki a nicasil réteget... simább a felülete...az olaj jobban szétoszlik rajta, ezáltal a henger jobban vezeti a keletkezett hőt,és emiatt tartósabb ...én is tudom... de ide a fórumba mit írjak be...? "sziasztok nincs valakinek eladó tökéletes állapotú nicasilos hengere?" :O :D bizonyára ráakadnék egyre... -,-' közel egy gurigám meg nincs egy újra... és bizony beérném a vasperselyessel is... azzal is elmegy ám sok ezer kilómétert és nem fog besülni... nem csak a simsonba tettek ilyet... hiába a 13ezres fordulat...
Nekem már mondom, 8000km óta semmi baja, és remélem még igencsak sokáig nem is lesz!
üdv.:Krisz
Valakinek van eladó cagiva mito/ freccia blokk alsó része ami működőképes. Akinek van írjon e-mail címemre.
pistols15@citormail.hu
Köszi
Ahelyett hogy adnának egy jó nicasilos hengert pici pénzért hogy tudjál örülni:D....mert a perselyes ugye szar...
kicsi pénz van sajnos ez az igazság:S...be kell rni azzal ami van és kihozni belőle a legjobbat!..sok sikert hengerügyben!
Sokan vannak ezzel így hogy tükrös felület a jó..hogy minél simább annál jobb.Ez közel sem a legjobb.Először is a tükrös felületen nem tud az olaj megtapadni és kifut a kenendő felületek közül.Az ideális a 10-12 mikronos felület.Egy nikasilos henger sosem kopik olyan tükrösre mint egy acélpersely.Emaitt sokkal jobb az olajtároló képessége.
A hőelvezetése pedig nem a felület simasága miatt jobb hanem mert ez egy 0.065 mm es réteg.A persely pedig 3 milliméter...nem kérdés melyik adja át jobban a hőt.