Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyetértek... ha lejön a rétteg...van rá esély hogy kuka... :) amugy már megoldódottnak látszik a problémám...
Köszi a válaszokat! Hát harmadszorra sikerült :) Nagyon be volt épülve, de szerencsére összejött.
Ha az anyát lecsavartad, akkor tegyél egy másikat a végére, és úgy üsd meg, meg kell, hogy mozduljon. Én emelőre helyeztem a motor, aztán az alu váznál egy kocsi emelővel picit megtámasztottam, hogy ne legyen rajta teher. Amikor megindul akkor onnan már nyerésben vagy
Gumik olcson!
Dunlop sportmax gp 209d pálya gumi volt 150-110-es 2DB=18E
Michelin pilot power hátsó150 vadi uj=20e 2009-es
Michelin pilot road első110-esvadi uj=12e 2009-es
Gumikra garanciát adok, ha nem teccik vissza veszem.
ha kell postán is tudom.
érd:ktmktm@freemail.hu
Ha megyek a motorral és kinyit a power elkezd valami katogni,csatogni nagyon,de megy akkor is van valami ötletetek mi lehet az?
Szia!
Nekem van hűtőm ha érdekel és E-mailen vagy msn-en felkeresel8adatlapomon)üdvözletem!
5 kilós kalapács, csak az ujjadra vigyázz!
Meg tegyél valamit a tengelyvégre, ne menjen szét és próbáld felbakolni a motort, hogy tehermentesítsd!
Sziasztok
Tudnátok segíteni? A lengővilla tengelyem egyszerűen meg sem mozdul. Nem tudom mit csináljak vele. Ahol tudtam befújkáltam, de semmi. Valakinek valami spéci technikája?
Előre is köszi:Márk
Illetve a lábtartót tartó stift is jól jönne, meg a zéger gyűrű a végére.
Tehát balos rugó, stift, meg zégergyűrű kéne. (Mito Evo-ról van szó, bár sztem nincs különbség)
Köszi!
hütőt már eladtam
sajna ezek már nincsenek meg
Szia Misoc! Baloldali lábtartóhoz keresek rugót. Ha van, kérlek jelezd. Köszi!
Nekem is van perselyes henger és nikaszilos is :) Amugy eddig egyetlen helyen készült perselyes hengerrel találkoztam amira ztmondtam h. jó. PEdig sok helyen csinálnak és mind szar. kivéve egyett.Nem az anyagminőség a gond hanem a kivitelezés.Gyári mitón a nikaszilos van a racén meg a perselyes. a nikaszilból nem lehetett megfaragni a hengert.
Nekem pont vagy egy ilyen henger.rs50@citromail.hu
Köszönöm, de ez nekem kicsit borsos az én projektemre.
Frecciához esetleg bal első indexbúrád van vhol félredobva?
..csak a sárga búra kéne..maga a tükörház/indexház nem..
hello: evo mito gázszektor=5e vészleállító=3e
Tudam hogy ezzel most Én leszek az elsőszámú közellenség egy csapásra...dehát ez van.Nem akarom Én kioktatni a Mitokra perselyes hengert pakoló magasan képzett mérnök zseniket csak elmondom a véleményem...ennyi
vegyen mindenki azt amit akar és annyi....csak azt az elvet nem szeretem meg azokat a beszólásokat hogy akinek nincs mindenre pénze az ne vegyen ilyet,meg az tuti hülye hozzá és lenézik.....nem mindenki milliomos és nem lehet mindenki egy véleményen....és tényleg sajnálatos hogy egy toppicon belül nem lehet egy véleményt elmondani mert egyből letekerik a fejét és jönnek a trágár szövegek meg a lenézős dumák...ezt az vegye csak magára akinek inge....ha az a srác perselyest akar,vegyen azt és meglátjuk....sok sikert neki bármit választ!
Jólvanmán te leszel a fekete bárány ha ilyen nyers modorral indítassz ebbe a békés topikba. Mindenki tud csavarokat kitekerni-betekerni a motorhoz értés ott kezdődik amit te is vázoltál, hogy beállítani tudni mit miért kell csinálni mire kell figyelni. Addíg jó míg ezt sokan nem tudják, magyarországon ez megy akinek nem esik ki a csavarhúzó a kezéből azt már szerelőnek nevezik.
Nem mondtam hogy a perselyes szar jó az csak !Nem! erre a motorra!
Te miről beszélsz?
Milyen 5 ezer?:S 30 ezer csak egy persely....mert olyan szar mi?:S....
laza 3 gyereket ismerek aki nicasilos hengert használt....minőségi full szintetikus olajjal,a blokkba és a benzinhez is tett külön adalék anyagokat és megállt nekik,és cserélte a hengert egyből..azok miért ragadtak akkor meg?....senki nem mondta hogy szar a gyári,te fújod ennyire fel,nemtudom mire vagy annyira felháborodva....a téma az csak hogy nem mindenki tud olyat venni és mostanság nincs is:S...és az sem annyira szar mint amennyire egyesek beállítják...
De milyen igazad van!Azok a hülye mérnökök már megint elbaszták...
Szar nikasilos hengert tettek rá a jólbevált perselyes helyett ugye?
Istenem milyen indokokkal tudtok előállni....
Okosok megszoktátok a simsonnál hogy óó meg akadt..nem baj megfúratjuk és 5000 böl kijön dugóval mindennel.Miért ne lehetne ez így ennél is?Tegyünk a Mitora is perselyes hengert mert az király!Széthajtom megragad megfúratom és hajtom tovább.Ez a tiszta munka...nem ezt hívják kókányolásnak ugye?
Ennél a motornál ha annyi eszed nincs hogy ugy használd hogy ne ragadjon meg akkor igenis venni kell rá egy másik hengert és kész ez a megoldás.Ha meg nem tudod akkor ne vedd meg!
Miért nem tudjátok elfogadni hogy erre a motorra ilyen henger kell?Állandóan előjöttök a hülyeségeitekkel hogy mennyivel jobb egy perselyezett henger...Felejtsétek már ezt el!
nem mindenkinek van arra pénze és találni is egyre nehezebb nicasilost...arra hogy használja normálisan és anyagilag is kevesebb legyen teljesen megfelel a perselyes....csak sokan nagyon mélyen ellenzik és ezzel tömik a tök lajikusok elméjét...
Te ma nagyon misztikusan fogalmazol.Pontosan a sok ....mit akarsz kijönni?Röviden arra utaltam h szükség megoldás ,aki kevésbé igényes vagy szükebb a keret megy úgy is.Eleve perselyessel sokkal kevésbé passzentosra gyártják ,tudom a gyürű fogja a kompressziót de..