Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. A porlasztó megvan még,membrán is van hozzá, világítás kábelkötegem van.
Irj egy mailt, és megbeszéljük az árat.
Van még pár elektronikai cuccom, fesz.szabályzó, rellé...stb.
Olcsón adom.
cím: cagivaalkatreszek@citromail.hu

Kellemes estét mindenkinek.
főtengelyszimerig nem jöhet szóba?hm már rémeket látok de 3 hete üzemképtelen a vas.Ha elkészül lecserélem egy mito-ra.De ha így is akar valaki cserélni hát nembánom
Helló érdeklődnék hogy a karbid megvan még?Mert lehet újj kellene mert az enyémmel nem boldogulok.És érdekelne még komplett gyujtáselektronika is.előbb utóbb csak jó lessz ha mindent kicserélgetek.Úgyis elég kókányul van összerakva igazi kábel a rengetegben meg millió kötözgetés.
Nem tudom ez egy dellorto 28as.110 a főfúvóka 45 az alapjárat és 50 a power.De nem értem hogy eddig ment aztán meggondolta magát?Ja és sikeresen beletörtem a szivató fúvókát úgyhogy ha van eladó én vevő vagyok rá.
nekem a 350esben 95ös fúvóka van.......
mondjuk az 4t
110 az borzasztó kevés. Pláne hogy itt a szám az átmérőt jelenti századmilliméterben. Esetleg lehet létjogosultsága a beállításnak, ha valami eszeveszett nagy power fúvóka van bent. Sőt ha itt tartunk! Power fúvóka tiszta? Az felel a nagyobb terhelésen szükséges plusz üzemanyagért.
Ha visszafúj, akkor membrán baj.
Nem tudom, hogy mi lehet a baj, ha eddig jó volt, de te is írtad, hogy kedvezően (ha nem is tökéletesen) reagált a karbi állításra.

Utólagos kiegészítés az előző íráshoz:
Létezett egy Cagiva Freccia C10R Anniversary modell, ami elég különös karbival ment.
Főfúvóka 110
Power fúvóka 100
Alapjárati fúvóka 45
Légcsavar 2 és 3/4 fordulatra nyitva.
A többi lényegtelen.
Lehet hogy ennek a barbiját mentették át a te motorodra?
Köszönöm a segítséget.De sajna nem jött be,kitakarítottam az egész karbit annyit javult a helyzet hogy mostmár nem durrog csak nagyon elvétve és akkor is inkább csak fúj eggyet s nem detonál.Viszont nem megy csak 70-et és azt is csak 5ben mert 6 ra már nem bírja.A főfúvókám 110 de eddig jól ment evvel is szóval nem hiszem hogy az lenne a gond.üresben felpörög de azelőtt a végfordulatnál úgy sikított mint egy láncfűrész de az is eltünt, terhelés alatt nem akar menni.123ban még úgy ahogy de felfelé már sokáig kell húzatni és elég siralmas akkor is.tisztára mintha nem lenne benne semmi erő viszont kompresszió meg van.még annyit vettem észre hogy mintha viszafelé is fújna a karbiba de nem tom miért s nem is erősen.A kérdésedre a válasz egyszerű már hüvelyezve vettem a motort és most fúrattam meg én.
kérj....
Na akkor kipróbálom,,, Kérek ajánlatot!
persze, az én cégem......
üdv tsanyi! ez a te boltod?
Sziasztok, Cagiva Raptor 650-hez csináltatok bukógombákat, ha valakit érdekel az keressen itt: http://quickmoto.hu/
Remek. érdekelne kicsit bővebben is.
Ja, és ha már a kezedben van a karbi, az úszószintet is ellenőrizd!
Az úszó házát levéve fordítsd a karbit a motor felőli szájára, ilyenkor az úszó aljának az úszó testétől (ahol az úszóházzal találkozik és a tömítés is van) 23,5-24,5mm-re kell lenni.
Várj a gyújtás vásárlással, mert szerintem simán eldugult a karbid.
Ha durrog és nem megy, sőt feltételezem, hogy húzásra mély bőgő hangot ad, ráadásul szivatóval javul, akkor nagyon szegény a keverék. Ezt sürgősen meg kell csinálni mert megszorul a henger, ráadásul a durrogáskor detonál, ami szétveri a csapágyakat.
Szóval a Freccia C9 gyári karbi beállításai:

Tolattyú 50
Tű X29 felülről a második rovátkánál rögzítve
Alapjárati fúvúka 40
Úszó 11gramm
Főfúvóka 135
Keverőcső DV272
Szivató fúvóka 65
Alapjárati levegőcsavar zárt állástól 2 egész fordulatra nyitva
Power fúvóka 50

Ha mindenképpen szét kell szedned a karbit, ezeket végignézném. Aztán különös gonddal nézd át a keverőcsövet és környékét, helyén van e szépen rögzítve a tű, és tiszta-e a főfúvóka.
Ez után a motorod szerintem hibátlan lesz.

A levegőcsavar nem jelent semmit nagyobb gázálláson, az csak az alapjáratot és a nagyon kis gázt befolyásolja. Sok szerencsét! Írd meg, mire jutottál!
Azt akartam még kérdezni, hogy mit értesz hengerfúrás alatt? Meg is hüvelyezték, vagy csak hónolták? Mert elvileg Nicasilos hengert nem fúrunk...
ok köszi köszi értekezek vele.Bocs egyébként de lassú vagyok néha mert gatya ez a t-mobilnet.Azthiszem megpróbálok itt jutni valamire a héten aztán ha semmi akkor időpontot egyeztetek vele.
igen az lesz az. bár azt szerelni nem tudod max cserélni. de ezek elég macerás játékok ....

szerelő - Bálint László: 06-30-904-0054 (kunadacs)
nem a gyorsaságról híres de igényes a munkája. én már fejből tudom a számát annyit hívtam mikor lesz kész a motor
Ok de mondjuk hogy kicsit analfabéka vagyok és szerintem az a gyujtásdoboz az a fekete gyufáskatulyától nem nagyobb doboz a vázraerősítve?Ha tudok szerezni megnézem de erre a szerelőre lehet visszatérünk.Ha van valakinek ilyen eladó akkor szólhat bátran.
próbáld ki mit csinál egy másik CDI gyújtásdobozzal. Ha nem boldogulsz tudok egy nagyon profi szerelőt Kunadacson.
üdv mindenkinek.Urak nagy segítségre lenne szükségem,most raktam össze a gépet de nem jó.Egy 90-es évjáratú freccia mechanikus power-es.Frissen fúrva.Szóval pöccre indul sima egyenletes alapjárat gázadásra jól reagál de nem akar menni.Amikor elindulok tűrhetően gurul kb mint egy simson de ha elkezdem húzni akkor durrog de nagyon.gyertyakábelt átcseréltem rézszálasra 3 gyertyát vettem már de ugyanaz.Ha ráhúzom a szivatót akkor 70 et megy és csak néha durran de 6 odikba nem érdems feltenni mert azt már nem bírja.A karbit már csúnyán elálítottam szóval ha valaki tudja mi a kb helyes levegőcsavar beállítás azt megköszönném.Elálítódhatott a gyujtás és ha igen mi a francot lehetne csinálni vele.Már levettem a fogaskoszorút de a lendkereket nem bírtam mert nincs csapágylehúzóm.Érdemes egyáltalán azt levenni vagy csak időpazarlás,alatta tekercsek vannak de a kis lyukakon nem sok mindent látni.Még fúrás előtt kezdte ezt akkor párszor jól meg lett húzatva idézőjelben persze(3-ban 120ig)csak kikormolás végett.Nagyon elkeseredtem de ha valami ötlet van szivesen fogadom.
Dugó, új gyűrűk, henger, hengerfej, membrán.
a többit e-mailben.
erre a címre is írhatsz: crisler@citromail.hu.
Köszi.
Üdv
Hali!
na ijenre kéne! bocsi de emailt nem tudtam irni(nem tom mért nem ment el)na érdekelne a szett de konkrétan miböl is áll?Msn ed van?irj köszi
Üdv.

Ha valakit érdekell, pár mito alkatrész, akár tartalékba is, akkor egyben eladó pár cucc:
-fesz.szabályzó
-világítás kábelköteg
-kuplung felöli konzol réssz kompletten
-1-2 rellé, és pár elektronikai apróság.
-hátsó teló kompletten
-hengerfej termosztáttal, szinte gyári állapot.
-28-as porlasztó kompletten, membránnal
-első, felső fékmunkahenger
-olajszivattyú, kompletten
Egyben 20ezer forint.

Ha külön bármi érdekell, írj nyugodtan!
Árban biztos megegyezünk!

cím: cagivaalkatreszek@citromail.hu

kellemes délutánt mindenkinek
hello eladó indexek ha valakit érdekel irjon egy mailt és már postázom is címem tomek93@citromail.hu ára 5ezer ft