a 600as azért más téma.....
én ráültem az xt-re és az első méterek után rájöttem erre vágytam szimós korom óta
ez a cagiva is jó gép szimó, meg dt me ilyenekhez képest, de az xt-hez sehol sincs
pedig mindkettő 20 éves vas de kb mint ndk meg nszk annyi a külömbség
igazság szerint csak azért vettem meg mert kicsi pénz a fenntartása súlyadó meg a biztosítás nincs 10ezer
meg szeretek szerelgetni aztán ezen meg van bőven sok minden javítanivaló
csak az a hiba sehol sem kapható ehhez semmi alkatrész
még a végén beletúrok egy xt blokkot
Van egy hibátlan full-full gyári cagiva 125 főtengelyem hajtókarral, cagiva elephant , mito1, aletta...stb több tipusba is berakható. Illetve tuning motorokba is hasznáható.
Irány ára: 10500Ft.
És van egy full jó, gyári cagiva kuplungom, kompletten, adok hozzá csapágyat, alátéteket, ballansz fogaskereket, a kis fogaskereket, csavarokat, tűgörgőket, stifteket....mindent
Irány ára: 7300 Ft.
Hy. cagivába keresek gyújtó trafot, tipus, kivitel mind1.
Az enyémbe se a saját gyújtás von, lényeg ha a főtengely végre rátudod rakni, az áll, forg részt, akkor ok minden.
Ha van valakinek trafó, írjon, több db is jöht
széles utat, sok benzint.
nekem jó haverom a gyerek beszélek vele aztán csak eldöntik hogy akkor vmi tuningruning gyújtás kap e a gép vagy esetleg eladják de nekem azt mondta arra is gondoltak, ide beirom bárhogy is van
Értem:)
Sajnos az a gond h Mito blokkosat szeretnék venni és hallok sok rosszat a mitó blokkjáról.:S
És kicsit félve venném meg.
Hát Kinézetre 1-10 ig Pontozva Csillagos 10 es :)
nekem legalábbi snagyon teccik.
hallotam h nem kezdő motor de nem is annyira kezdő vagyok:)
(Volt 50ccm- 350ccm ig motorjaim.)
Szóval megbírkóznék vele.
Az alkatrészellátást is hallotam h borzalmas dehát aki ügyes megoldja.:)
De köszönöm ezt a Remek beszámolót.:)
Kérdezted jó e a supercity. Nos nekem ugyan nem 125-ös supercitym van de nem nagy a különbség az 50-eshez képest. Alapjávan véve a váz is megvan erősítve, nagyobb a blokk, két hangtompítója van. Kicsit nehezebb az 50 esnél. Azt szokás mondani hogy a 125-ös supercity a saját korában és kategoriájában a legerősebb motor volt. Ki hogy látja, de többségében az a vélemény egyezik, hogy nem tanulómotor. Az én supercitymről azt tudom mondani. Hogy nagyon jó kis motor. az összerakás minőségére nem lehet panasz. Még sosem hagyott cserben. Kopó alkatrészeket cserélni, bezint és olajat bele tölteni és nincs gond. A másik ami nagyon tetszett ,hogy az egész motor nagyon logikusan van felépítve. előtte egy mtx hondám volt ahhoz képest álom. Az 50 es teljesítményével azonban nem vagyok kibékülve. Sajna az nsrek szépen otthagynak renszeresen. Igazából a cagiva egy méltatlanul megkopott presztizsű márka. Kiváló motorokat csinálnak, de itthon az alkatrészellátás katasztrófális. Mondhatni nincs, hébe hóba lehet szerezni, egymással kipótolni a dolgokat, ami nem túl szerencsés.
papirozható az xt
de lenne vagy 120pénz, meg vagy 40 az éves fizetnivalója
inkább vettem ezt a 350est utcára jó mászkálni
km meghajtást nem cserélünk? enyém ki van herélve meg akarnám csinálni gyárira
de semmi sem működik
se a km se a fordulatszámmérő
ha terepezni kell a gép szerintem ezeknek nem sok értelmük van
akár kompletten érdekelne minden ha működik
komplett gyújtást nem lehet másik gépét rátenni?
babettáét láttam már ezer féle gépen
Sűrgősen cserére eladó egy komplett 180ccm-es malossi szett cagiva 125-re!
Képek itt találhatóak:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ér
deklődni: malossisystem@citromail.hu