A hiba ismerős...bizony valószínűleg önindító tisztítás/újratekercselés a megoldás.Nekem ugyanezekre a tünetekre ez volt a gyógymód.Sajnos könnyen bejut a kosz az indítóba...
Cagiva Freccia cuccok eladók.
- Első kerék matt feketére fényezve jó állapotú féktárcsával.
- Hátsó kerék matt feketére fényezve jó állapotú féktárcsával.
- Hátsó féknyereg
- Hátsó lánckerék hardi tárcsával szintén nagyon jó állapotban.
- Műszerfal
- Fejidom.
Ha kell valami cucc keress meg.
1780913@citromail.hu
Kérdés...Ti hallottatok már olyanról hogy: "Cagiva Elefant Lucky Explorer 125" ? Mert az internetes adatok szerint ez az én gépem hivatalos neve és ez egy limitál szériájú modell amit csakis kizárólag 1990-ben gyártottak. De nekem ez a motor 7 sebességes és tudtommal az elefantok meg 6 sebességesek. Ha tudtok valami okosat légyszíves segítsetek.
hello: nekem van egy freeciam bontva
vagyon sok minden meg maradt belöle.
ird le mi kellene és mondom hogy van e és menyi.
MSN:misoc160@freemail.hu
állt este 8-9 között v
agy email ugyan ezen a cimen.
Szevasztok
Keresek Freccia C-9 - re alkatrészeket mint, tomítéskészlet, elso
féktárcsa idomfelfogató gumik és amivel fel van rogzítve, tankba
benzinméro, lamellák + még más dolgok akinek valami van légyszi
dobjon egy mailt.
Koszonom mailom: curi@minet.sk
ööö megoldódott a probláma:D leszedtük az önindító burkolatát a szénkefék felőli részen.televolt minden ilyen szénkefés porral,kipucoltuk,megtisztítottuk.vissza a fedelet és most műödik
Szia!
Ha a reléd is jó+az aksi is akkor már csak az öninditó lehet szar.Az aku +sarkától hozz direkt áramot ar öninditód behuzótekercséig ,érintd hozzá....és ha akkor is csak nyafog akkor az öngyufádra vár egy kis fejujitás.BNem kell megijedni tőle.nem ördöngőség házilag sem megcsinálni .
csáó!önindító relé rendben,tegnap néztük,akksi rendben,mértük mi is,meg visszaakartam vinni cseréltetni,mert arra gondoltam h az a szar,de mondták h teljesen jó.voltam már vele szerelőnél,bemérte 2 külön ember,senkisem talált hibát.hát rem kiderül.azért kössz
Hello Szabee! Nekem is volt ien problémám az egyik Hondámmal. Nálam az akksi volt a ludas...próbáld meg Te is hátha mégis az...Ha nem akkor valami az önindító relével lehet...Elvileg az szétszedhető és szerelhető /legalábbis a Hondámnál így volt/ nem tudom hogy Cagivához mien nehéz szerezni. De szerintem vidd el egy villanyszerelőhöz az beméri és át tudja tekercselni mert sztem az a baja...Vagy majd ad valami mágneskapcsolót amivel tudod helyettesíteni. Nálam legalábbis így volt...és miután ez az egész megtörtént kiderült hogy az akksi volt a hibás...nem tartotta meg a feszültséget...Úgyhogy Te is ellenőrizd...Remélem tudtam segíteni. Csak ügyesen. Bye
Hello! Ígértem a képeket...itt is vannak... És egy kérdés is velük együtt. A gyári lánckerekek hány fogasak az elefantokon? Mert nekem alig akar elindulni 2 személy alatt és vagy 130 körül lehet 7.-be tenni. Úgyhogy áttétel csere lex... Mert így szörnyű.
csá mindenki!Van egy kis problémám,remélem vki tud segíteni.szal:
szarakodott az önindítóm.amikor elakartam indítani a motort,akkor az önindító, épphogycsak átforgott,olyan volt mintha az akksi le lenne merülve.elkezdtük mérni a motort.seholsem volt zárlat,akksi jó,felvan töltve,seholsem volt semmi gáz,világítás,index,minden rendesen müxik.aztán megint megpróbáltam az önindítót,egyszer még átforgott,aztán semmi több.azóta a reléjétől csak egy kattogó hang jön amikor megnyomom a gombot.széthuzogattuk a vezetékeket,meg összetoltuk de semmit sem változott.elméletileg önindító is jó,kap feszültséget,meg minden.valaki tud vmi okosat mondani h ilyenkor mivan?
hello emberek van egy 1986 os elefánt 125 ösöm hétvégén szétszedem mert a hengerbe belehúzott a dugó a motor minden alkatrésze eladó lessz hívjatok ha kell valami! 06304906559
A fotókon pont arról van szó, amiről írtam. Sokan Elefant -nak hívják a motorukat, de nem az. Valószínűleg ők maguk sem tudják, hogy valójában W8 -k van, és nem Elefant. A legelső képen szerintem egy Tamanaco van, utólag készített (nem gyári) spoilerrel. Legalább is én még ilyen Cagivát nem láttam, de az szinte biztos, hogy 2005 -ben nem gyártottak ilyet. Az én véleményem az, hogy az összes többi W8, kivéve azt, amelyik kép mellett 1990 van feltüntetve, mert az tényleg egy Elefant. Szerintem inkább a motorkatalógusok a hitelesek. Viszont arra gondoltam, hogy az lehetséges, hogy 1990 előtt a 125 cm3 Elefant (már ha volt 1990 kis Elefant) nem a sivatagi endurók jellegzetes dundi külsejével rendelkezett, mivel a nagy Elefant -ok is inkább egy cross motorra hasonlítottak, csak dög nagy tankal.
A motorodnak biztosan ez az eredeti hátsó villája? Mert ha nem Te vagy az első gazdája, akkor lehet, hogy ezzel pótolták a tönkrement régit. Vagy a gyár spórolt, és egyenmatrica került minden enduróra. De az is lehet, hogy az van, amit az imént írtam, és 1990 előtt így nézett ki egy 125 -ös Elefant. Valahonnan kéne szerezni régebbi motorkatalógusokat, mert most már tényleg kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság.
Találtam pár fotót róluk itt: http://www.bikepics.com/cagiva...
Ma még eszembe jutott hogy festés előtt a lengővillán volt 1 matrica amin a láncbeállítást mutatta fölötte pedig ez állt: Cagiva elefant-2. Sajnos a képen nem látszik pontosan.
A hiba ismerős...bizony valószínűleg önindító tisztítás/újratekercselés a megoldás.Nekem ugyanezekre a tünetekre ez volt a gyógymód.Sajnos könnyen bejut a kosz az indítóba...
- Első kerék matt feketére fényezve jó állapotú féktárcsával.
- Hátsó kerék matt feketére fényezve jó állapotú féktárcsával.
- Hátsó féknyereg
- Hátsó lánckerék hardi tárcsával szintén nagyon jó állapotban.
- Műszerfal
- Fejidom.
Ha kell valami cucc keress meg.
1780913@citromail.hu
vagyon sok minden meg maradt belöle.
ird le mi kellene és mondom hogy van e és menyi.
MSN:misoc160@freemail.hu
állt este 8-9 között v
agy email ugyan ezen a cimen.
Keresek Freccia C-9 - re alkatrészeket mint, tomítéskészlet, elso
féktárcsa idomfelfogató gumik és amivel fel van rogzítve, tankba
benzinméro, lamellák + még más dolgok akinek valami van légyszi
dobjon egy mailt.
Koszonom mailom: curi@minet.sk
Ha a reléd is jó+az aksi is akkor már csak az öninditó lehet szar.Az aku +sarkától hozz direkt áramot ar öninditód behuzótekercséig ,érintd hozzá....és ha akkor is csak nyafog akkor az öngyufádra vár egy kis fejujitás.BNem kell megijedni tőle.nem ördöngőség házilag sem megcsinálni .
Van itt valakinek Raptorja? 650/1000
szarakodott az önindítóm.amikor elakartam indítani a motort,akkor az önindító, épphogycsak átforgott,olyan volt mintha az akksi le lenne merülve.elkezdtük mérni a motort.seholsem volt zárlat,akksi jó,felvan töltve,seholsem volt semmi gáz,világítás,index,minden rendesen müxik.aztán megint megpróbáltam az önindítót,egyszer még átforgott,aztán semmi több.azóta a reléjétől csak egy kattogó hang jön amikor megnyomom a gombot.széthuzogattuk a vezetékeket,meg összetoltuk de semmit sem változott.elméletileg önindító is jó,kap feszültséget,meg minden.valaki tud vmi okosat mondani h ilyenkor mivan?
Megpróbálom valahogy, ha lesz rá időm...
A fotókon pont arról van szó, amiről írtam. Sokan Elefant -nak hívják a motorukat, de nem az. Valószínűleg ők maguk sem tudják, hogy valójában W8 -k van, és nem Elefant. A legelső képen szerintem egy Tamanaco van, utólag készített (nem gyári) spoilerrel. Legalább is én még ilyen Cagivát nem láttam, de az szinte biztos, hogy 2005 -ben nem gyártottak ilyet. Az én véleményem az, hogy az összes többi W8, kivéve azt, amelyik kép mellett 1990 van feltüntetve, mert az tényleg egy Elefant. Szerintem inkább a motorkatalógusok a hitelesek. Viszont arra gondoltam, hogy az lehetséges, hogy 1990 előtt a 125 cm3 Elefant (már ha volt 1990 kis Elefant) nem a sivatagi endurók jellegzetes dundi külsejével rendelkezett, mivel a nagy Elefant -ok is inkább egy cross motorra hasonlítottak, csak dög nagy tankal.
A motorodnak biztosan ez az eredeti hátsó villája? Mert ha nem Te vagy az első gazdája, akkor lehet, hogy ezzel pótolták a tönkrement régit. Vagy a gyár spórolt, és egyenmatrica került minden enduróra. De az is lehet, hogy az van, amit az imént írtam, és 1990 előtt így nézett ki egy 125 -ös Elefant. Valahonnan kéne szerezni régebbi motorkatalógusokat, mert most már tényleg kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság.
Ma még eszembe jutott hogy festés előtt a lengővillán volt 1 matrica amin a láncbeállítást mutatta fölötte pedig ez állt: Cagiva elefant-2. Sajnos a képen nem látszik pontosan.
blok,fékek,idomszet,telok,müszerfal,karbi,gyu
jtás power,kapcsolok,
tuför,ülés,blok alkatrészek bontva is.
érd:705377495
Super city-re fel lehet szerelni a kis elefánt burkolatait. Vagyis pontosabban a két váz egyforma? Talán a villaszögben van eltérés.
Tudja valaki?
Uhy kerestem , hogy Cagiva , de nem volt szinte semmi.