A freccia és a mito az két külön világ!Hogy miért drágább a mito?Nézz rá a két motorra és meglátod!
A mito-k a freccia-k után jöttek sokkal jobbak egyszerüen mindenben:Váz,futómű,kezelhetőség,külső...stb.
M
otorikusan a Mito és a c12r végülis ugyanaz de a freccia még az ugyanolyan blokkal sem közeliti meg a mitot
menetteljesitményben!Nagyjábol ennyi...
Nekem 125 -ös volt, és imádtam! A Yamahákhoz tudtam viszonyítani, és azok sehol sem voltak hozzá képest, pedig újabbak voltak a Cagivámnál. Úgy tudom, hogy az ötvenes ugyanabban a vázban van, csak a blokk kisebb. De felmerül bennem a kérdés, hogy elég -e az 50-es ebbe a motorba? Nekem néha a 125-ös is kevés volt, főleg terepen. A 125-ös ha jól emlékszem 135 kg volt, vagy akörüli. Persze, ha nincsen A -s jogsid, az más. Azt javaslom, hogy arra figyelj oda vásárlásnál, hogy a Cagiva tulajok jó része Elefant-nak hívja a motorját, akkor is, ha pl. w8 vagy Tamanaco vagy más Cagiva. Talán azért van így, mert mindegyiken van elefánt embléma, mivel ugye ez a Cagiva jele.
Alkatrész: Láncszett cserénél első lánckerék és lánc nem volt probléma, de a hátsó lánckereket nem sikerült beszerezni. Vettem egy nyerset, és elvittem egy esztergályos műhelybe, ahol 1800 forintért méretre munkálták.
Az igazi kihívás az volt, amikor dugattyúgyűrű törésem volt. Ez annak a következménye volt, hogy a benzint a nagyobb teljesítmény elérése érdekében alkohol bázisú adalékkal pancsoltam fel. Sajnos ez vágta haza a motort. Tönkrement a henger, a dugó a gyűrűkkel, és a hajtókar a tűgörgőkkel. És akkor már a főtengelyt is fell kellett újítani. Szimering és tömítőkészletet az italmondotól szereztem (vagy háromszor kellett visszaküldeni, amire a megfelelőt küldték), dugót a pink motors-tól. A henger volt igazán probléma, de sikerült szereznem azt is. A Bakonyban található Csetény községben, a Rózsa utcában volt egy pasas, az hozott rengeteg motort at olaszoktól és bontotta is őket. Minden volt nála, több hengert rakott elém, hogy válasszak. Meg powerszelep elektronikát is tudott adni, az is kellett, mivel a szerelő elhagyta (később meglett). Sajnos a pontos címét ill. telefonszámát már nem tudom, mert ez már vagy négy-öt éve volt. Pedig nekem is jól jönne a címe, mert indexekre lenne szükségem a mostani motoromhoz (ha valaki tudja kiről van szó, legyen kedves írja meg).
Összességében nekem problémás volt az alkatrész beszerzése, de akkor az internet sem volt ennyire telepakolva mindennel, illetve nem voltak kapcsolataim, mégis sikerült megoldani a beszerzést. Biztos vannak itt olyanok, akiknek vannak kapcsolataik, vagy ötleteik.
Légyszives, írja meg nekem valaki, hogy mi a különbség a Mito és a Freccia között.
Miért drágább a Mito?
Egy összehasonlítás kellene nekem. Cagiva hozzáértők segítsenek.
Előre is köszi.
Szeretnék kérni tőletek egy kis segítséget!
Ajánlottak nekem egy 1995-s Cagiva Elephant 50-es mocit!Igazából arra lennék kíváncsi,hogy mi a véleményetek erről a motorrol illetve,hogy mennyire lehet találni ehhez alkatrészeket ha szükségem lenne rá!
Sziasztok!
Eléggé új vok még motoros témákban, ezért lehet alap kérdés, de meg tudja valaki mondani, hogy mi a különbség egy Cagiva Freccia C10R és C12R között?
Köszönöm!
Helloka nagyonszepen megkerek valakit hogy nem tudna valaki nekem adni egy cagiva elefant 125cc endurohoz elektronikai rajzot nagyon fontos lene
Ere az email cimre lehet irni djmikey@vipmail.hu
Nagyon szepen koszonom elore is
Szeretném karbonozni az idomaimat, és az a kérdés merült fel a szakinál, hogy milyen típusú műanyagból van az idom. Azt mondta, hogy vhol rajta van az idomon. A kérdésem az lenne, hogy ha tényleg rajta van, akkor sztetek, hol lehet, illetve, ha vki tudja, hogy milyen típusú műanyagból van, akkor sem lennék szomorú!
Kösz!
Jah, és kéne egy fékkar, sztem ugyanolyan mint a mitoé? Van vkinek véletlenül?
Még nem döntöttem el,de ha úgy alakul akkor jelzem!
Sziasztok
A mito-k a freccia-k után jöttek sokkal jobbak egyszerüen mindenben:Váz,futómű,kezelhetőség,külső...stb.
M
otorikusan a Mito és a c12r végülis ugyanaz de a freccia még az ugyanolyan blokkal sem közeliti meg a mitot
menetteljesitményben!Nagyjábol ennyi...
Nekem 125 -ös volt, és imádtam! A Yamahákhoz tudtam viszonyítani, és azok sehol sem voltak hozzá képest, pedig újabbak voltak a Cagivámnál. Úgy tudom, hogy az ötvenes ugyanabban a vázban van, csak a blokk kisebb. De felmerül bennem a kérdés, hogy elég -e az 50-es ebbe a motorba? Nekem néha a 125-ös is kevés volt, főleg terepen. A 125-ös ha jól emlékszem 135 kg volt, vagy akörüli. Persze, ha nincsen A -s jogsid, az más. Azt javaslom, hogy arra figyelj oda vásárlásnál, hogy a Cagiva tulajok jó része Elefant-nak hívja a motorját, akkor is, ha pl. w8 vagy Tamanaco vagy más Cagiva. Talán azért van így, mert mindegyiken van elefánt embléma, mivel ugye ez a Cagiva jele.
Alkatrész: Láncszett cserénél első lánckerék és lánc nem volt probléma, de a hátsó lánckereket nem sikerült beszerezni. Vettem egy nyerset, és elvittem egy esztergályos műhelybe, ahol 1800 forintért méretre munkálták.
Az igazi kihívás az volt, amikor dugattyúgyűrű törésem volt. Ez annak a következménye volt, hogy a benzint a nagyobb teljesítmény elérése érdekében alkohol bázisú adalékkal pancsoltam fel. Sajnos ez vágta haza a motort. Tönkrement a henger, a dugó a gyűrűkkel, és a hajtókar a tűgörgőkkel. És akkor már a főtengelyt is fell kellett újítani. Szimering és tömítőkészletet az italmondotól szereztem (vagy háromszor kellett visszaküldeni, amire a megfelelőt küldték), dugót a pink motors-tól. A henger volt igazán probléma, de sikerült szereznem azt is. A Bakonyban található Csetény községben, a Rózsa utcában volt egy pasas, az hozott rengeteg motort at olaszoktól és bontotta is őket. Minden volt nála, több hengert rakott elém, hogy válasszak. Meg powerszelep elektronikát is tudott adni, az is kellett, mivel a szerelő elhagyta (később meglett). Sajnos a pontos címét ill. telefonszámát már nem tudom, mert ez már vagy négy-öt éve volt. Pedig nekem is jól jönne a címe, mert indexekre lenne szükségem a mostani motoromhoz (ha valaki tudja kiről van szó, legyen kedves írja meg).
Összességében nekem problémás volt az alkatrész beszerzése, de akkor az internet sem volt ennyire telepakolva mindennel, illetve nem voltak kapcsolataim, mégis sikerült megoldani a beszerzést. Biztos vannak itt olyanok, akiknek vannak kapcsolataik, vagy ötleteik.
üdv: GB
Tud valaki Cagiva Freccia C12-hez Visszapillantót index-el együtt. Piros kellene. Köszönöm.
Miért drágább a Mito?
Egy összehasonlítás kellene nekem. Cagiva hozzáértők segítsenek.
Előre is köszi.
Szeretnék kérni tőletek egy kis segítséget!
Ajánlottak nekem egy 1995-s Cagiva Elephant 50-es mocit!Igazából arra lennék kíváncsi,hogy mi a véleményetek erről a motorrol illetve,hogy mennyire lehet találni ehhez alkatrészeket ha szükségem lenne rá!
előreis köszönöm a segítséget
Eléggé új vok még motoros témákban, ezért lehet alap kérdés, de meg tudja valaki mondani, hogy mi a különbség egy Cagiva Freccia C10R és C12R között?
Köszönöm!
Merre lehet megnézni a motort?
Ere az email cimre lehet irni djmikey@vipmail.hu
Nagyon szepen koszonom elore is
Szeretném karbonozni az idomaimat, és az a kérdés merült fel a szakinál, hogy milyen típusú műanyagból van az idom. Azt mondta, hogy vhol rajta van az idomon. A kérdésem az lenne, hogy ha tényleg rajta van, akkor sztetek, hol lehet, illetve, ha vki tudja, hogy milyen típusú műanyagból van, akkor sem lennék szomorú!
Kösz!
Jah, és kéne egy fékkar, sztem ugyanolyan mint a mitoé? Van vkinek véletlenül?
érd:705377495
Tudnál adni nekem egy telefonszámot amin tudlak hivni?!üdv!
Van egy eladó Cagiva levegős hengerem. tel:06302512264