Szia!
A Te motorod szerintem a "w" széria valamelyik motorja (ha 50-es w4, ha 125-ös, akkor w8). Félreértés ne essék, a w széria sem alantasabb az elefant-nál! Ugyan olyan blokk, könyebb súly, más az áttétele, és kisebb a tankja. Az elefantot sivatagi endurónak is hívják egyesek. Szerintem a legnagyobb hasonlóság a tamanaco és az elefant között van. De nem akarom itt osztani az észt, ezeket én így tudom, de ez persze nem szentírás. Ha valaki több infót tud ezzel kapcsolatban, akkor okosítson ki minket! Régebbi motorkatalógusokat kéne átnyálazni (nekem 92-es a legrégebbi)
Bocsi, igazad van!
A kis elefantokat 50 cm3 és 125cm3 motorokkal gyártották. Ugyan abban a vázban van mindkét blokk, tehát a blokkon kívül nincs különbség. A cocis egy más káposzta...
Az ebay -n csak annyit írj be, hogy cagiva, tipust ne. A német ebay meg az angol a tuti. Bár mito és super city cuccból van a legtöbb. Sajnos elefanthoz kevés az alkatrész, de azért néha lehet találni jó dolgokat. Figyelni kell!
Én most hétvégén vettem és még nem volt időm képet csinálni róla de ígérem jövőhét hétfőre csinálok egyet az enyémről is :) Jah de egyépként akkor ez miez? Elefant ugye? :)
A KÉPEN LÁTHATÓ MOTOR EGY CAGIVA ELEFANT 125cm3 (kis elefánt)!
Ha valakinek másképpen néz ki a motorja, könyörgöm ne hívja annak, mert nem az!
Azt nem tudom, hogy ezt a képet honnan vetted, de annak idején, amikor akartam venni az első mellé még egy ilyen motort (kettő ugyan ilyen volt egy időben ), egy veszprémi srác hirdetett ugyan ezzel a képpel egyet. Csak ennek már vagy tíz éve. Ráadásul kiderült, hogy nagyon rossz esztétikai állapotban volt a motor, ezért végül nem vettem meg. Persze ez a képről nem jött le...
Mit jelent az, hogy túraidomos változat? Van másmilyen elefant is? Sokan a w szériát a tamanaco -t és a cocis -t is elefant -nak hívják, pedig nem az. Mindegy, ez szélmalomharc, bár mito -ra még nem mondták, hogy elefant.
A problémádról. Ez szerintem a tűszelep lesz. A karbi lefelé leejt ennél a változatnál, úgyhogy telenyomja a motort benzinnel. A legfontosabb, hogy NE INDITGASD, mert tönkreteszed a motort! Szed le a karbit, és alaposan tisztítsd meg főleg a tűszepek és környékét. A karbibeállításokat lehetőleg jegyezd meg. Azután szellőztesd ki a motort: szed ki a gyertyát, és inditózz (természetesen a karbit még ne tedd vissza). Azt javaslom, hogy egy autóakksit még köss rá, mert különben hamar lemerül. A gyertyapipát és a kábelt meg helyezd olyan távol a motortól, amilyen távol csak lehet, mert ha valahogy áthúz, gyönyörködhetsz a lángoló motorodban! Meglepő, de elég könnyű felgyújtani így (gyertya nélkül is) egy motort, úgyhogy vigyázz! Ha ezekkel végeztél vissza a karbit és a gyertyát. Az elején valószínűleg füstölni fog, amíg a maradék benzin kiég.
Hello!
Kérdésem a következő lenne. Van egy Cagiva Eelefantom a túraidomos változat. Mentem vele a hétvégén és nem volt még annyira meleg. Miután leállítottam egy pár perc múlva el akartam indítani és nem indult be hanem nyomta a schlussot a kipufogón. Kicseréltem a gyertyát de semmi. Nincs valami ötletetek hogy mi lehet a baj? Köszi a választ előre is.
Super city és Mito cuccok tömkelege van fennt a német és az angol ebay -n, szerintem ott sokmindent találtok! Irigykedem is rendesen!
Érdekes, hogy az olaszon viszonylag kevés a cucc. De azért érdemes megnézni mindenhol, hátha (ebay . eu)
Szia! Szerintem ne akard nagyon tuningolni mert sokba lesz, ha tönkremegy (így is eléggé ki van hegyezve)! Én már ráfaragtam ezzel. Amúgy én nem furatnám, hanem aprilia tuareg rally karbiját tenném bele. A szerelőm szerint az kb. 15% plusz. De ha nem piszkálod, nagyon megbízható. Ebben a kategóriában így is az élen van még ennyi idősen is. Ha nagyobb teljesítményre vágysz, mert már ez kevés, akkor inkább szerintem vegyél egy nagyobb motort. Én is ezt tettem, és lecseréltem a kis elefántot egy nagy elefántra...
Keresek Cagiva Super city-hez hátsó csomagtartót, hátsó lámpát, akkutakarót, motorvédő lemez /ami a motor alatt van/ , első sárvédöt a teleszkóp takarókkal együtt. (plenter kukac freemail.hu )
A Te motorod szerintem a "w" széria valamelyik motorja (ha 50-es w4, ha 125-ös, akkor w8). Félreértés ne essék, a w széria sem alantasabb az elefant-nál! Ugyan olyan blokk, könyebb súly, más az áttétele, és kisebb a tankja. Az elefantot sivatagi endurónak is hívják egyesek. Szerintem a legnagyobb hasonlóság a tamanaco és az elefant között van. De nem akarom itt osztani az észt, ezeket én így tudom, de ez persze nem szentírás. Ha valaki több infót tud ezzel kapcsolatban, akkor okosítson ki minket! Régebbi motorkatalógusokat kéne átnyálazni (nekem 92-es a legrégebbi)