Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
A Te motorod szerintem a "w" széria valamelyik motorja (ha 50-es w4, ha 125-ös, akkor w8). Félreértés ne essék, a w széria sem alantasabb az elefant-nál! Ugyan olyan blokk, könyebb súly, más az áttétele, és kisebb a tankja. Az elefantot sivatagi endurónak is hívják egyesek. Szerintem a legnagyobb hasonlóság a tamanaco és az elefant között van. De nem akarom itt osztani az észt, ezeket én így tudom, de ez persze nem szentírás. Ha valaki több infót tud ezzel kapcsolatban, akkor okosítson ki minket! Régebbi motorkatalógusokat kéne átnyálazni (nekem 92-es a legrégebbi)
Sziasztok!

Bocsi, igazad van!
A kis elefantokat 50 cm3 és 125cm3 motorokkal gyártották. Ugyan abban a vázban van mindkét blokk, tehát a blokkon kívül nincs különbség. A cocis egy más káposzta...
Az ebay -n csak annyit írj be, hogy cagiva, tipust ne. A német ebay meg az angol a tuti. Bár mito és super city cuccból van a legtöbb. Sajnos elefanthoz kevés az alkatrész, de azért néha lehet találni jó dolgokat. Figyelni kell!
v.chris a tiéd elephant
hat R&B31# az nem egy elephant hanem egy tomacco....
De most komolyan minden viccet félretéve, tényleg hivják őket mindennek. Én az enyémet elefantnak vettem legalabb is ezt mondták
szerintem a sertés mértcét megüti!
Akkor az enyém mi?
Ha a 125 ccm-es a kis elefánt akkor az 50 ccm-es az mi? /cocis?/
Sajna az ebay-en sem találtam alkatrészt. :(
Én most hétvégén vettem és még nem volt időm képet csinálni róla de ígérem jövőhét hétfőre csinálok egyet az enyémről is :) Jah de egyépként akkor ez miez? Elefant ugye? :)
Nagyon szívesen!

A KÉPEN LÁTHATÓ MOTOR EGY CAGIVA ELEFANT 125cm3 (kis elefánt)!
Ha valakinek másképpen néz ki a motorja, könyörgöm ne hívja annak, mert nem az!
Azt nem tudom, hogy ezt a képet honnan vetted, de annak idején, amikor akartam venni az első mellé még egy ilyen motort (kettő ugyan ilyen volt egy időben ), egy veszprémi srác hirdetett ugyan ezzel a képpel egyet. Csak ennek már vagy tíz éve. Ráadásul kiderült, hogy nagyon rossz esztétikai állapotban volt a motor, ezért végül nem vettem meg. Persze ez a képről nem jött le...
Jah még plusz kérdés...valakinek nincs ehhez a típushoz hátsó lábtartója?
Jah és szúrok be képet...igaz ez nem az enyém de szinte ugyanaz csak egy-két helyen más a matrica...
Köszi szépen... a kijáratás gyertya nélkül már megvolt...a karbihoz nem nyúltam...de megteszem a tanácsodra, előre is köszönöm. :)
Szia!

Mit jelent az, hogy túraidomos változat? Van másmilyen elefant is? Sokan a w szériát a tamanaco -t és a cocis -t is elefant -nak hívják, pedig nem az. Mindegy, ez szélmalomharc, bár mito -ra még nem mondták, hogy elefant.
A problémádról. Ez szerintem a tűszelep lesz. A karbi lefelé leejt ennél a változatnál, úgyhogy telenyomja a motort benzinnel. A legfontosabb, hogy NE INDITGASD, mert tönkreteszed a motort! Szed le a karbit, és alaposan tisztítsd meg főleg a tűszepek és környékét. A karbibeállításokat lehetőleg jegyezd meg. Azután szellőztesd ki a motort: szed ki a gyertyát, és inditózz (természetesen a karbit még ne tedd vissza). Azt javaslom, hogy egy autóakksit még köss rá, mert különben hamar lemerül. A gyertyapipát és a kábelt meg helyezd olyan távol a motortól, amilyen távol csak lehet, mert ha valahogy áthúz, gyönyörködhetsz a lángoló motorodban! Meglepő, de elég könnyű felgyújtani így (gyertya nélkül is) egy motort, úgyhogy vigyázz! Ha ezekkel végeztél vissza a karbit és a gyertyát. Az elején valószínűleg füstölni fog, amíg a maradék benzin kiég.
Hello!
Kérdésem a következő lenne. Van egy Cagiva Eelefantom a túraidomos változat. Mentem vele a hétvégén és nem volt még annyira meleg. Miután leállítottam egy pár perc múlva el akartam indítani és nem indult be hanem nyomta a schlussot a kipufogón. Kicseréltem a gyertyát de semmi. Nincs valami ötletetek hogy mi lehet a baj? Köszi a választ előre is.
Super city és Mito cuccok tömkelege van fennt a német és az angol ebay -n, szerintem ott sokmindent találtok! Irigykedem is rendesen!
Érdekes, hogy az olaszon viszonylag kevés a cucc. De azért érdemes megnézni mindenhol, hátha (ebay . eu)
Szia! Szerintem ne akard nagyon tuningolni mert sokba lesz, ha tönkremegy (így is eléggé ki van hegyezve)! Én már ráfaragtam ezzel. Amúgy én nem furatnám, hanem aprilia tuareg rally karbiját tenném bele. A szerelőm szerint az kb. 15% plusz. De ha nem piszkálod, nagyon megbízható. Ebben a kategóriában így is az élen van még ennyi idősen is. Ha nagyobb teljesítményre vágysz, mert már ez kevés, akkor inkább szerintem vegyél egy nagyobb motort. Én is ezt tettem, és lecseréltem a kis elefántot egy nagy elefántra...
sziasztok! A cagiva elefant 125 hengert lehet fúratni?És mennyivel bír menni egy ilyen?Mert seholsem irnak róla semmit:DMennyire megbízhatzók ezek?
Srácok! Van valakinek 525 Sp-je?
Akkor látom ezek már kurrens hiánycikkek. :(

Ha találsz akkor szólhatnál nekem is majd én is szólok ha van valami.
Vagyis nem teleszkóp védő hanem teleszkóp takaró
Teleszkópvédő, tank, motorvédő, hűtő nekem is kéne.
Keresek Cagiva Super city-hez hátsó csomagtartót, hátsó lámpát, akkutakarót, motorvédő lemez /ami a motor alatt van/ , első sárvédöt a teleszkóp takarókkal együtt. (plenter kukac freemail.hu )
Nekem 15/50 es átéttel ment 110 et 10000 nél:)