teljesen normális,nekem kapásból fekete lesz :)
öreg motor dzsuvás belül de nehogy kimosd belőle a szutykot(az tartja össze )
Úgyolvastam hogy sűrű minőségi ásványit érdemes beléjük rakni,
nem folyik teljesen le a henger faláról leállítás után mert sűrű és mert ásványi lerakódik a kopott hézagokba stb...
De azért elgonlkodtam a full szintetikus sűrű olajon hiszen az magas hőfokon is megőrzi az állagát,ráadásul az idő múlásával sem romlik a minősége,viszont nem rakódik le a csapágyhézagokba stb..sőt kimossa onnan a lerakódásokat ami csak árt az öregeknek....állítólag...
a gyújtógyertyával ne tippre menjél nézd meg a gépkönyvben vagy az interneten a totál pontos tipust,fórumoztak már erről biztos vagy félezren a neten :)
pl ha nincs a motorba gyertya ..tegyük fel...és beleteszel egy túl hosszút akkor ugye csúnyán póruljárhat a dugó,a hőértéke ugyanúgy alapvetően fontos paraméter ,attól úgyhallottam fura dolgokat csinálhat a motor
Érdeklödnék kezdö vagyok nem tudom normális hogy a motorban az olaj hamuszürke lett pár napja cseréltem a régi is szürke volt az új pedig piros 50km után szürkül.
Ok!Köszi az infót!Ma hívtam fel a dukis srácot és elvileg hétfön adja postára a jeladót..utánna már csak annyin múlik hogy haver mikor ér rá beszerelni és ha kell a csatlakozót átcserélni.Ha netán kell mágneses csavar is akkor majd rákérdek a dukiéra hogy milyen menet van rajta stb és megveszem azt is vagy esztergáltatok meg ragasztok...csak legyen már kézbe a jeladó Majd szólok mizu és ha műxik megadom a telószámát a srácnak hátha van még neki...
sziasztok!
raptor/650
Elmentem egy kereskedésbe és tüzetesen megnézegettem, a duki monster jeladót! Majdnem u.a. Csak a csavarok mások a tárcsán! Lehet, hogy azon a mágneses fajta van? Akkor viszont kellenek hozzá a mágneses csavarok. (úgy tûnik az aprilia tuono-é ugyan az, csak a csatlakozó más) Teljes bizonytalanságban leledzek! A szervízek elhajtanak, vagy megigérik és semmi. Most elkezdem járni a bontókat. Ha valamit
Helló!
Tudtommal ez úgy működik hogy kell hozzá az adásvételid és ha van akkor vámpapír. Ezek iután egy ilyen KPM-es vizsgálaton megy át ezt nevezik műszakinak csak ez ha yool tudom szigorúbb...De ez mind sok-sok pénz...Regisztrációs adó stb...
Hello mindenkinek!
Tudna valaki abban segíteni, hogy milyen úton lehet rendszámosítani egy 50-esként használt 125-ös motort(Cagiva Tamanaco)?Azt tudom hogy az okmányirodán, de aki tud ennél többet(ár, idő,papírok,stb),az légyszi írjon!
Köszi előre is!
Szép estét!
már van benne új gyertya: NGK B9ES