Azt tudom biztosra hogy a nagy cagiva elefantok kábelezése híresen nagyon rossz minőségű ,jó mondjuk mit várjak egy 87-es motortól,végig kell nézni a kábeleket mert el van revülve meg van repedve a borításuk,főleg a hajlott pontoknál,és összeérhet 2 egymás mellett lévő kábel,ha vizet kap akkor pláne.
Nemtudom ez jellemző e az összes cagivára.Egyszer nézd végig a kábeleit és szigeteld le őket,mielőtt komolyabb baja nem lesz.
Az egész topik márkatárad :)
Nem használok MSN-t,csak sejtem hogy mi az,vmi chatféle?
Nekem mér rendesen,de ez a megtört bovden és meghúzott csavar is közrejátszhat lehet hogy néha megáll a bovden és az alsó fogaskerék kilöki a fölsőt talán ezért sincs rögzítve fixen nehogy szakadjön törjön ott vmi.
Ez nagyon jó ötlet volt,holnap lazítok,egyenesítek.
kösz
Asszem márkatársak vagyunk:D
1 MSN-t mondhatnál és akk tudnánk beszélni!
Amúgy leszedtem a fejét meg mindent és megnéztem hát igen 1 ilyen tű csak ....
Nem szabad nagyon megtörni az útját mert akkor nem forog meg a spirál... mondjuk nekem pont szar mert nincs sárvédőm(levettem mert nem teccett a fék boritás) és most fényezem újra az egészet!
Ideiglenesen szigszalagot használtam a felrögzitésre....
Arra figyelj hogy lent( a keréknél) ne húzd meg nagyon a bowden tartó konzol csavarjait mert az megszoritja...
Nekem most igy működik... De a múltkor jöttem haza.. és kivert 1 biztositékot azt elment minden XD Vicces volt!
Üdv
ugyanez a gondom ,úgy tűnik mintha simán bedugós lenne a spirál háza,én attól rettegek hogy egyszer kijön és becsapódik a küllők közé,sztem a rázkódástól lazul ki,(a teló emelkedésétől biztos nem hiszen az alsó száron van rögzítve a bovden)mondjuk épp csak annyira jön föl hogy már a fogaskerék ne érintkezzen megfelelően
sztem elsőkörben szigetelőszalaggal körbetekerem és beleszorítom,de ha kell beleragasztom, örökre
keresek tanksapkát egy elefántra,nagyon remélem hogy a kistestvéreké is ugyanilyen.
Asszem 4,6 a bevágásnál az átmérő,de majd pontosítok ha lesz vkinek,a lényeg hogy a belső zárógumija ép legyen és tökéletesen szagmentesen zárjon
lenne akkor egy olyan kérdésem hogy van-e két indexed tehát burkolat és tükör és index bura.és akkor arra odaadnám az elektronikát meg ha még bele fér akkora főfékmunkahengere.igyjó lenne neked itt egy kép a elektrorol.
blokk:gyujtás,karbi,önindító nélkül:65eft,főfékhenger: 6eft a képen látható és leírt dolgok közül csak a két elektronikát tudnám beszámolni,ha tökéletesen működnek.
első hátsó felni,féktárcsák,féknyergek,váz,hátsó lengő villa,elsőteleszkóp,elektronika,tank,pár idom,központi rugo,légszüröház,ülés,olajtartáj,fejidomtartó vas,kormány összekötö.
Tud valaki mondani egy karburátorbeállítást elefant 125-höz? Akármit csinálok nincs alapjáratom, a karbit már kétszer átmostam de semmi... vagy a tűn kellene állítani?
Cagiva Freccia hátsó lengovilla belsejében levo láncspanolót villa végén levo deknit és
a feszíto imbuszcsavart keresek.
Ha valakinek lenne kuldjon egy emilt .kellene mivel az enyém elpattant, megszakadt a menet
és a záródekni is elveszett.
Koszonom.
e-mail: curi@minet.sk
Nemtudom ez jellemző e az összes cagivára.Egyszer nézd végig a kábeleit és szigeteld le őket,mielőtt komolyabb baja nem lesz.