Szevasztok!Ha vkit érdekel cagiva freccia c12-alkatrészek,sok minden meg van még hozzá burkolat sport kipufogo meg még sok minden más ha vmi érdekel irj emailt :theworldismine01@freemail.hu-ra
Keresek cagivához 125-öshöz blokk dekniket.
A képen látható hogy a jobbos oldaldekin nincsen meg egy pici dekni. Na ez kéne, meg a nagy köralakú.
Ha valakinek van szóljon.
Előre is köszi a segítséget.
Helló mindekinek. Aki tud 94-95-ös Mito.hoz szerezni elsővillát az szóljon. Nincs kompresszióm se szóval ha vki abban is tud segíteni itt az e-mail címem is: tamassss2@freemail.hu
Előre is köszi
Helló. Neked Mito 125-öshöz vannak alkatrészeid?
Nekem egy sérülésmentes elsővilla kellene. Ha van akkor írj. Előre is köszi. Itt van az e-mailcímem is: tamassss2@freemail.hu
Vettem bele másik fesszabájzót ami nem tudni jó-e.
Szerintem nem jó mert a régi fesszabájzó mikor tölt 18v de amikor nem akkor szívja az aksit.
Átvezetékeltem az állórészböl jövő vezetékeket a töltés szálon feljön az áram az bemegy a fesszabba. de kifele semme mind a két szabájzóval próbáltam pedig megmértem fordulaton kb. 50v jön fel ami a szabájzóba bemegy és annak a másik végén 14v nak kéne lennie sac. de semmi ott benne elakad az áram
szerinted.
Vagy más lehet?
Hali!
Jana vagyok.
Most láttam hogy jártál nálam is volt ilyen!
Namost ha újj az aksid attol lehet annak is baja mert az elektrokémiai folyamatok miatt keletkezhetnek olyan ,,salakanyagok maradványok" amik egy ugynevezett cellazárat okoznak egy átmeneti időre!
Orvoslássa: próbáld meg úgy kiönteni belölle a savat hoy ha valimnyi kis kosz van az ajján ne érjen a cellákhoz mert ha nagymértékű zárlat kelletkezik, jobb esetben tönkremegy vagy rosszabb esetben fel is robban!
ha ez megva desztilláltvízzel félig vagy negyedéig felöntöd és fel rázod hogy a maradandó kosz kijöjjön!
mivel nem savas nem indul be az elektrokémiai folyamat nem kell parázz hogy felrobban! 2-3 szor megjátszod és felöntöd savval idézőjelesen regenerálod az aksit!
Ha mégis nyűgős akkor valószínű hogy a fesszabájzó ment tönkre mert ahogy olvastam 18V -volt a fesz! Ez azért lehetséges mert a fesszabájzó adja a generátornak azt a gerjesztési áramot amivel a generátort szabájozza! ennyit tudtam segíteni sok sikert!
Hali!
Én Jana vagyok nekem is van egy frecciám-c12-es!
Nekem egy kicsit eltérnek az adataim!
180 ccm-es pollini henger egy no name dugó ami miatt meg is halt a ,,vas".
Mert nem egyezett a dugó és a henger hőtágulása!
Ez mind addig nem következett be amég metabond oil-t adtam neki ez az un. megaline!
Tudom minden motoros figyelmébe ajánlani! már két hónapja hogy megragadt és most várom hogy egy új dugót öntsenek és fúrják a hengert! De még meg nem ragadt 180-185 km/h volt a vége mikor egy éve hoztam haza, megcsiklandoztam egy kicsit!
Volt pár versenyem itt nállunk meg is nyertem!
Ja meg volt már egy ilyen mocival balesetem is mert kanyarban egy bömbi leszorítot velem szembe!
Előre is köszi.
ha valaki egy tizesért meszabadít a többi idomtól, már végtelenül boldog leszek.
Idomjaid vannak?
Ha igen akkor lehet hogy érdekelnek
Keresek cagivához 125-öshöz blokk dekniket.
A képen látható hogy a jobbos oldaldekin nincsen meg egy pici dekni. Na ez kéne, meg a nagy köralakú.
Ha valakinek van szóljon.
Előre is köszi a segítséget.
Előre is köszi
Nekem egy sérülésmentes elsővilla kellene. Ha van akkor írj. Előre is köszi. Itt van az e-mailcímem is: tamassss2@freemail.hu
kösz hogy megkérdezed a vázat ! akkor majd holnap irj kérlek erre a cimre ha evo váz4!
soos214@freemail.hu
(freccia)
c10
De tudok egy mito vázat is, de hogy evo, vagy nem, azt nemtom, de megkérdezem holnapra.
milyen váz , ha evonak a váza akkor engem lehet érdeklen! irj visza kösz
elöre is köszönöm!
Kerekek, váz, jobboldali idomok, műszer,ilyesmik. Blokk nincs.
cagiva0714 honnan tudsz szerezni blokot js és milyet ? kérlek irj mert ha tdusz cagiva mito evo 125 ös blokot az lehet hogy érdekelne!
válaszodat elöre is köszönöm!
Vettem bele másik fesszabájzót ami nem tudni jó-e.
Szerintem nem jó mert a régi fesszabájzó mikor tölt 18v de amikor nem akkor szívja az aksit.
Átvezetékeltem az állórészböl jövő vezetékeket a töltés szálon feljön az áram az bemegy a fesszabba. de kifele semme mind a két szabájzóval próbáltam pedig megmértem fordulaton kb. 50v jön fel ami a szabájzóba bemegy és annak a másik végén 14v nak kéne lennie sac. de semmi ott benne elakad az áram
szerinted.
Vagy más lehet?
Jana vagyok.
Most láttam hogy jártál nálam is volt ilyen!
Namost ha újj az aksid attol lehet annak is baja mert az elektrokémiai folyamatok miatt keletkezhetnek olyan ,,salakanyagok maradványok" amik egy ugynevezett cellazárat okoznak egy átmeneti időre!
Orvoslássa: próbáld meg úgy kiönteni belölle a savat hoy ha valimnyi kis kosz van az ajján ne érjen a cellákhoz mert ha nagymértékű zárlat kelletkezik, jobb esetben tönkremegy vagy rosszabb esetben fel is robban!
ha ez megva desztilláltvízzel félig vagy negyedéig felöntöd és fel rázod hogy a maradandó kosz kijöjjön!
mivel nem savas nem indul be az elektrokémiai folyamat nem kell parázz hogy felrobban! 2-3 szor megjátszod és felöntöd savval idézőjelesen regenerálod az aksit!
Ha mégis nyűgős akkor valószínű hogy a fesszabájzó ment tönkre mert ahogy olvastam 18V -volt a fesz! Ez azért lehetséges mert a fesszabájzó adja a generátornak azt a gerjesztési áramot amivel a generátort szabájozza! ennyit tudtam segíteni sok sikert!
Én Jana vagyok nekem is van egy frecciám-c12-es!
Nekem egy kicsit eltérnek az adataim!
180 ccm-es pollini henger egy no name dugó ami miatt meg is halt a ,,vas".
Mert nem egyezett a dugó és a henger hőtágulása!
Ez mind addig nem következett be amég metabond oil-t adtam neki ez az un. megaline!
Tudom minden motoros figyelmébe ajánlani! már két hónapja hogy megragadt és most várom hogy egy új dugót öntsenek és fúrják a hengert! De még meg nem ragadt 180-185 km/h volt a vége mikor egy éve hoztam haza, megcsiklandoztam egy kicsit!
Volt pár versenyem itt nállunk meg is nyertem!
Ja meg volt már egy ilyen mocival balesetem is mert kanyarban egy bömbi leszorítot velem szembe!