sziasztok!Sikerült leszedni a lendkerekemet és felraktama másik gyújtást és jó lett,mert az vola baj hogy a tekercs sérüét volt és nem pörgött 7 nél többet,de mostmár jó,persze hogy a karah beüssön most meg a karbiba nem megy elég benzin és huzamosabb 7000 feletti frdultaon nincs elég utánpótlás,vagyis elfogy a akarbiból a nafta,úgyhogy még azzal kell vmi szexelnem de még egyszer köszönöm azoknak akik itt a fórumon keresztül segítettek!remélem majd én is tudok nektek ha lesz problémátok!
hello
oké oké akkor megpróbálom azt is csak így elsőre fura volt de köszi szépen a sok segítséget!am tudom hogy kúpon ül meg ezeket a gyárban annó melegen rakták össze hogy rágyógyuljon..kösz mindenkinek a segítséget!majd írok ha haladtam vmire!holnap csinálom majd csá csááá
köszi az ötletet és már kész is van az új..a régiben 8 as sima menet volt,az újban 12 es 1.25 ös emelkedésű,ha ezt is eltöri felgyújtom:Dá nem,kalapáccsal kocogtattam picit de nem mertem erősen,beszéltem kecsón szerelővel(Gy.R.) és ő azt mondta hogy feszítsem meg és egy nagyon basszak rá de ezt még rosszabb ötletnek tartom mint az ékelnyírásos dolgot:D
nagyon szépen köszönöm a segítséget neketek!majd ha kész lesz teszek fel ide képet róla de sztem nem nagyon van ilyen az országban vagy fogalmam sincs lehet máér megcsinálták csak nem mitonál mind1..Camel Rossi replika festése van neki ami félig kész,de a képek majd beszélnek helyettem,és köszi még 1 szer!
SrácoK!
Van egy Cagiva Primám. Szerintetek érdemes volna kicserélni a 13-49es átéttet 14-49esre v. 15 49esre? Most 6-dikban 10 fél 11et pörög ki a gép, a karbim 14es nem 20as.
hányas csavar az hogy csak ugy tördeli őket? mellesleg mikor huzod le a lendkerék oldalát gumikalapáccsal kocogtatni kell hogy nyomatékosísd a szándékod szal ésszel... de ha nem megy nem tudod a lehuzóban felfurni a menetet és menetet vágni bele hogy egy nagyobb csavart hátha nem tör el?
tudom hogy "kegyetlenség" de csináltattam rá 5 mm rapid acélból és elpattant....ezért fordultam ilyen módszerekhez,de nem történt vele semmi..ezért kérek még tanácsot hogy hogy lehetne leszedni...a másik lendkeréklehúzóban meg tördeli a csavarokat amikor fegfeszül....
huhúúú azt sajna nem vágom h milyen:S de henger dugattyú gyűrűk,főtengely,csapágyak,hajtókar (asszem nemhagytam ki semmit) volt 120e pénz szal nem olcsó dolog,de most legalább 100%os a blokk:)
eleve nem poweres.fogyasztás...kb most vok 1700 km-nél.1000km-ig 5000es fordulatig használva kb 3l.De az 5000es fordulat az 60-65km/h-t jelentett. 1000km után snöveltema fordulatszámot,nemszoktam agyonpörgetni a motort, átlagba 80-90el mek vele,így a fogyasztás sztem 2,5-3,5 (nem szoktam kiszámolni) környékén alakul.azt nemtom h mondjuk folyamatosan 8000 felett használva mennyit enne,mert nem szoktam ugy használni,csak egyszer-kétszer szoktam addig pörgetni.De vasárnap mek gyorsulásra,utána letom írni h mennyit evett magas fordulaton meg stb.
nincs bent power? mármint a helye megvan csak nincs bent? vagy eleve nem poweres? amugy most néztem egyet... alul télleg elég nyomatékos és halk is fogyasztásra mit tudsz mondani? engen valójában a blokk tulajdonságai érdekelnek mert a többi rész futómű váz stb azt azért ismerem csak ezt a blokkot nem szóval akármilyen egyébb info legyen akár kis részlet is jóljön köszi szépen.
csáó!nekem freccia vázban van tamanaco blokkom havernak frecciája van,tapasztalataim: c12es frecciához képest alul erősebb felül viszont gyengébb,nincs benne power(legalábbis enyémben)kb 11.000et forog,de 9500 felett már nemnagyon van ereje.gyorsulásra nem rossz,bár sztem teljesítményre kb 26-27le lehet.Ahogy megvettem rá kb egy hónapra teljes motorgenerált kellett csináltatni,de ez az 80%ban előző tulaj hibája.De mivel a tamanaco nem mai gép ezért odakell figyelni h milyet veszel.az én blokkom baromira ráz,a rezgést átveszi a váz is.Valószínüleg a kiegyenlítő tengely nincs jól beállítva.Felújítás után eddig 140km/h volt amit mentem vele,bár még ment volna, valahol 150km/h körül lehet a vége,de sztem az első fogaskerekem tamanaco-é a hátsó ugye freccia, szal lehet h ezért megy "csak" ennyi és ezért gyosulom le a c12es frecciát!utazóba kb 100km/h-t tud. Tipikus 2t motor,normális használat mellet sztem tartós,alkatrész ellátás...elég gyakra hirdetnek hozzá neten is alkatrészeket,sztem megoldható,nemakarok hülyeséget mondani de sztem a 80%ban ugyanazok az alkatrészek kellenek bele mint egy frecciába,azért azokhoz meg elég sok alkatrész kapni.asszem ennyi amit tok róla..
Sziasztok!Eladó Cagiva mito evo 2002-es Jolly moto sportkipufogó rendszerrel,fémfék csővel!A motorhoz adok 2 tankot(sárga,piros),2 pár tank alatti idomot,oldal idomokat + alsó összekötő idomot, és felső idomot is,3 faridomot,2 fejidomot,a motoron vadonat új metzler m3 sport gumi van.Ezen túl +lábtartó,komplett hátsó fékrendszer(tárcsával mindennel...)+ 4db karbon index + tartalék hátsó lámpa!A motor hibátlan állapotban van mind motorikusan és esztétikusan! A motor ára fix 450.000 ft SŰRGŐS
Képen látható idomokon kívűl természetesen van eredeti idom is,Képen nincs fent a visszapillantó de azis megvan! A motor a forgalomba helyezéshez szükséges papírokkal rendelkezik!
Atya világ, mit csinálsz szerencsétlen motorral, meg hogy elnyírja az éket . Csináltass rá egy lehúzót ilyen egyszerű. Elmész egy esztergályoshoz és csinál neked.
szevasztok! lenne pár kérdésem... cagiva tamanacoval kapcsolatba, milyen a gyorsulása, végsebessége, blokkja, poweres-e? vannak-e típushibái milyen az alkatrészellátás és mire kell odafigyelni asszem csak ennyi jutott per pill eszembe, válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Nagyon büszke tulajdonosa vagyok egy 90-es évjáratu 125 cagiva elefantnak.Csak a sok javítás és az összegek szomorítanak el!
Most is szükségem lenne egy teljes szett kuplung lamellára és az irányjelzőhöz relére.Ha esetleg valakinek van egy bontásban lévő elefantja szívesen vennék tőle alkatrészeket, vagy ha tudtok bontót ahonnan be lehet szerezni az is jó lenne.
Köszike előre is a segítségeteket!
Hi all!
Van cagiva tulaj a fórumon Szlovákiából?
Én is szeretnék már motorozni cagivással, megnézni, hogy a freccia mennyire is jó , mivel jobb más cagiváktól, miben gyengébb, de akinek esetleg frecciája lenne azzal még szivesebben motoroznék!
Én Dunaszerdahelytől 3km-re lakom.
Msn: boros92@hotmail.com
De ha csak e-mailt akarsz irni akkor légyszi ide: boros92@vipmail.hu
hali!
egy kis segítségre lenne szükségem...az istenért sem tudom levenni a mitomról a lendkereket,gyújtást szeretnék cserélni mert szarakodik az enyém....már próbáltam a saját lendkeréklehúzójával de eltörtem bele 6 csavart:Daztán próbáltam csapágylehúzóval de az meg lefordul...melegítettem óvatosan lánggal hogy a tekercxs ami benne van ne égjen meg,a legdrasztikusabb megoldás ami eszembe jutott az az volt hogy lendkerék anya nélkül beindítom és elnyírja az éket és talán akkor sikerül tudom hogy ez gyilkolás de nem tudtam már hogy mit csináljak...és akármilyen hihetetlen legalábbis számomra lendkerék anya nélkül 7000 fordulaton sem nyírta el annyira szorul rajta...ha vki tudná hogy hogyan tudom lebontani,hálás lennék..köszi előre is
hello
Sziasztok!
Van olyan Cagivás aki nyiregyen vagy annak környékén szokott motorozni?
Nekem egy 125-ös Elefantom van. Szivesenk motorznék bárkivel(3-hét kb és megvan a jogsim:D). Aki erre jár az vegyen fel MSN-re: razorxk911@hotmail.com
hello
06205276126
nagyon szépen köszönöm a segítséget neketek!majd ha kész lesz teszek fel ide képet róla de sztem nem nagyon van ilyen az országban vagy fogalmam sincs lehet máér megcsinálták csak nem mitonál mind1..Camel Rossi replika festése van neki ami félig kész,de a képek majd beszélnek helyettem,és köszi még 1 szer!
Van egy Cagiva Primám. Szerintetek érdemes volna kicserélni a 13-49es átéttet 14-49esre v. 15 49esre? Most 6-dikban 10 fél 11et pörög ki a gép, a karbim 14es nem 20as.
Valaki nem tudja, hogy super citybe befér a 160-as gumi?
Képen látható idomokon kívűl természetesen van eredeti idom is,Képen nincs fent a visszapillantó de azis megvan! A motor a forgalomba helyezéshez szükséges papírokkal rendelkezik!
Érd.:06205276126 vagy barcelona16@freemail.hu
Nagyon büszke tulajdonosa vagyok egy 90-es évjáratu 125 cagiva elefantnak.Csak a sok javítás és az összegek szomorítanak el!
Most is szükségem lenne egy teljes szett kuplung lamellára és az irányjelzőhöz relére.Ha esetleg valakinek van egy bontásban lévő elefantja szívesen vennék tőle alkatrészeket, vagy ha tudtok bontót ahonnan be lehet szerezni az is jó lenne.
Köszike előre is a segítségeteket!
Van cagiva tulaj a fórumon Szlovákiából?
Én is szeretnék már motorozni cagivással, megnézni, hogy a freccia mennyire is jó , mivel jobb más cagiváktól, miben gyengébb, de akinek esetleg frecciája lenne azzal még szivesebben motoroznék!
Én Dunaszerdahelytől 3km-re lakom.
Msn: boros92@hotmail.com
De ha csak e-mailt akarsz irni akkor légyszi ide: boros92@vipmail.hu
egy kis segítségre lenne szükségem...az istenért sem tudom levenni a mitomról a lendkereket,gyújtást szeretnék cserélni mert szarakodik az enyém....már próbáltam a saját lendkeréklehúzójával de eltörtem bele 6 csavart:Daztán próbáltam csapágylehúzóval de az meg lefordul...melegítettem óvatosan lánggal hogy a tekercxs ami benne van ne égjen meg,a legdrasztikusabb megoldás ami eszembe jutott az az volt hogy lendkerék anya nélkül beindítom és elnyírja az éket és talán akkor sikerül tudom hogy ez gyilkolás de nem tudtam már hogy mit csináljak...és akármilyen hihetetlen legalábbis számomra lendkerék anya nélkül 7000 fordulaton sem nyírta el annyira szorul rajta...ha vki tudná hogy hogyan tudom lebontani,hálás lennék..köszi előre is
hello
Van olyan Cagivás aki nyiregyen vagy annak környékén szokott motorozni?
Nekem egy 125-ös Elefantom van. Szivesenk motorznék bárkivel(3-hét kb és megvan a jogsim:D). Aki erre jár az vegyen fel MSN-re: razorxk911@hotmail.com