Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! a segítségeteket szeretném kérni! egy aletta Oro 125 ös motorom van, most újítom fel, de sehol sem kaptam eddig a vízszivattyúba tömszelencét. esetleg tudnátok mondani vmi címet ahol be lehetne szerezni? (italmondo-t már kérdeztem, nekik nem volt). vagy szivesen vennék, ha valakinek lenne egy új!
köszi
Gábor
Szia!
Supercity 50 idomjai elvileg jók a 125re is,méretben nincs különbség .
Körülményes, mert ugye a kétütemű lelke a jól méretezett kipufogó. Ha elhisszük, hogy a gyárit jól méretezték, akkor nem biztos, hogy teljesítményvesztés nélkül variálhatnád a csövet.
Ha én csinálnék ilyen átalakítást, akkor mindenképpen érintetlenül hagynám a rezonátort, és csak azután választanám ketté a csövet. Esetlek át lehetne variálni a Super City dupla dobos rendszerét...
Gyárilag Dell'Orto PHBH 28 van benne, 135-138-as főfúvókával és 50es "power jettel". Ez városban kb 5,5 litert eszik. A gyári adatok 90-es utazóval 4 litert adnak, 120-as utazóval 6-ot.
nem tudom hogy megy a rendszer!
nem látszik tisztán a tipust meg nem ismerem!
a leömlő után kell rögtön kettéosztanod a rendszert , szinte a hengernél rögtön, az alap csőre vágni egy olyan furatot emihez hozzá lehet ileszteni a második csövet éselipszis alakban kellene ileszkednie....
a többi ugyanugy folytatódik még kell a másik oldalra is egy felfogatást a dobhoz....
elvileg valamennyit viszavesz a teljesítményből .
Azért van a fórum hogy itt osszuk az észt... ha továbbiakban is szeretnél tanácsot kérni itt nagyugodtan megteheted.
Sziasztok!
Wan walakinek 1 épeszű ötlete ehhez a nemmindennapi dologhoz?
mondom:
Cagiva Elephant 25 ös re dupla leömlős rencert csinálni( kipuff) és két végdobosra megcsinálni?
Köszi előre is
üdv: mellékelek 1 képet
Húúú köszi a sok infót! :) Ezekkel már el lehet indulni! Dr.Boldi tudnál adni nekem egy e-mailt, ha később aktualitásomban elakadnék, mert látom te azért otthon vagy a témába....

köszi!
Italmondo kft foglalkozik alkatrészbehozatallal nálunk van majdnem minden. Ha meg mégis kellene valami amit ott nem kapsz meg akkor www.nagyvas.hu csak fel kell hivni a csávót és ő beszerez bármit.....tényleg bármit. (jó drágán) A tuninghoz ha pályára akarod építeni akkor eggyértelmű hogy a futóművön állíts aztán kell rá slick gumi és utána jöhet a teljesítménynövelés. Leginkább az elektronikával tudsz sokmindent elérni. Felújított tekercsek, könnyített lendkerék, elekromos előgyujtás szabályzó, 3 pólusu gyertya, stbstb. Talán a kipufogó oldalon is lehet változtatni bár gyárilag is elég jó dolgok vannak egy evo-n. Talán a powerszelep nyitását hozhatod előre. Karbinál vagy tegyél rá egy nagyobbat vagy a lehet játszani a fúvóka méretekkel is. A többinek meg olvass utána mindenféle 2T-vel foglalkozó oldalon. Amugy szerintem is EVO nem pedig RS. Ja és a végére mondok egy biztos tippet: VÉDŐFELSZERELÉS!
Kehet azért kapni alkatrészt hozzá.......... tudtommal az Italmondo tud hozni hozná majdnem mindent....
tuninghoz ottvan a polini hengerszett......
egyéb tuningot azt a te fejedből kell kipattannia..... de ahogy látom nem te fogod véghezvinni az átalakításokat...
lehet még játszani az áttételllel meg ijesmi..
Sok sikert!
Szerintem vagy az Evot választ vagy az RS-t de inkább az EVOT !
Sziasztok!

Tervezem egy MITO EVO vásárlását, és pályára átalakitását. Még nagyon gyerekcipőben jár a tervem, (főként anyagilag) de szeretnék előre tervezni, és végig nézni az összes 125ös gyorsaságit hogy melyik a legpraktikusabb a szempontjaim alapján. A MITO rol ma már sikeresen le is beszéltek mondván katasztrófa az alkatrész ellátása!
Amiben a segitségeteket kérném, az az lenne hogy hol tudok beszerezni A-Zig mito GYÁRI alkatrészeket gondolok itt Főtengelytől, a kerék tengelyen át az utolsó gyári rögzitő elemig.
Valamint aki jártas pályán, milyen "tuning" praktikák vannak... (fúrás faragás sufni tuning nem járja..) dugóknál, karbiknál, esetleg elektronikánál!?

Válaszotokat előre is köszönöm! És bocs a zöldfülüségért, de nagyon rámilyesztettek, és nem szeretnék átpártolni az Apriliások közé! :D Mert a szivem az EVOhoz huz!
Ne keved össze az Elefantot a Tamanaco-val. Ja és gyanítom hogy a tulaj se tudja milyen motorja van. A Tamanaco-t 92-ig gyártották (ha jól tudom) de az biztos, hogy amit te szeretnél megvenni, az müszerfal és farokidom alapján maximum 90-es lehet.
Tiszta gyári vas és még forgalmoba is lehet helyezni!
Ja ja enyém 4-8ig fogyaszt 34-es karbival. Akkor azt gondoltam ezek 4,5körül fogyaszthatnak. EZ pedig jó áron van és valamiért tetszik is nekem:http://motor.hu/motor_vpage.js...
szerintem a te motorod is megeszi az 5-6 litert 100 on!
Ha poweres akkor még akártöbbet is ha húzod neki
Sziasztok Cagiva Elefantot(125ccm) szeretnék venni és azt nem-e tudja valaki megmondani,h mekkora karbi van gyárilag rajtuk és mennyit fogyasztanak átlagos használatnál? Előre is köszi!
hopp! ide már irtam
Hello mindenki!
nekem cagiva supercityre kéne idom vagy ha nincs valaki mondja meg hogy supercity 50 es idomokat rálehet rakni 125 ösre?
tudja vki hogy cagiva supercity 50 es a 125 méretre megegyezik?
vagy nagyobb a blokk és más a vázfelépítés?
vagyis hogy egy 50 esnek az idomja jó a 125 ösre is?
hali!Mb80
nemtudod hogy supercity hez is van alkatrészük(idom)?
amugy a mobil az nekem nem jó mert azt mondja hogy előfizető nemkapcsolható
Ha tudsz kérlek segíts
Köszönöm válaszod, segített az infó.
Agip Supermotoroil F1 van irva az 50es és 75ös Supercity szervízönyvébe. Szerintem más hasonló olajat is beletölthetsz csak a viszkozitása legyen azonos. 15w 50-et ír gyárilag és abból is 5 deci kell bele. Remélem segitett az infó. Széles utat
Helló!
Valaki megtudja mondani hogy cagiva super city 50be milyen váltó olaj kell, és mennyi?
mikka ne áruld a poweremet, most már megvan a számod megyek érte, ma melozom tegnap korházban voltam azért nem hivtalak. holnap mindenképpen össze kéne futnunk. de ha bejössz pestre mondjuk ma akkor elviszem ma. üdv.
Sziasztok Cagivások!
Ha érdekel valakit van 125-ös hengerem+hengerfejem dugó nélkül!
Bowdenes a pover szelepe!hibátlan a henger!
Gyári fekete színüek a kilsö része.