Először is szeretném mindenkinek megköszönni, hogy segített a Tamanacos ügyben! Leszedtem szinte az összes leírást, a Cruiser-é használható! Elég részletes szerencsére. Ha valakinek kell, írjon e-mailt és tudok küldeni rajzokat, leírásokat! Szerdán nekiesek újból, ha van valami fejlemény megírom!
És még 1x köszi!
emberek, tök jó most kaptam egy freeca c12!
megy mint az hülye de... menyit tudtatok ti menni vele mert én csak 140km ig tudtam kihúzni...baj van vele vagy csak enyi van benne a gépbe...
ha baj van vele akor mit tanácsoltok? mit rakjak bele h jóbban menyen...(kerozinre nics pénzem:S)
Nekem is eresztette a Tamanacom az olajat. Nekem egyelőre sikerült orvosolni a problémát a szimmering cserével. A megdöbbentő tapasztalat azonban az volt, hogy a PORVÉDŐ gyűrű öregedése mokán az olajlahúzó szimmeringbe került dzsuva miatt eresztett az egyébként még tisztességes állapotú gyűrű. Én javaslom, hogy ellenőrizd a porvédőt, hogy nem kerül-e kosz a szimmeringbe! Továbbá az összeszerelési technikával is vigyázni kell, mert bár a szimmeringek szeretik, ha picit megolajozzák őket mielőtt a becsúszószárat visszateszed, de a túl sok olaj ismét csak porfogónak jó... Még egy ötlet, amiért ne haragudj, hogy eszembe jutott egyáltalán: nem tetted be véletlenül négyszer fordítva az szimmeringet? Bocs.
Üdv!
Olyan irányú problémával fordulok hozzátok, hogy a tulajdonomban levő 1993as évjáratú Cagiva Supercity 125 fék oldali teleszkóp szimmeringje 100 km után elkezdi ereszteni az olajat, ami ugye nincs jótékony hatással a fékhatásra illetőleg a tapadásra. Legalább 4szer cseréltem ezt a szimmeringet, de nem javult a helyzet. Gondoltam, hogy vmely előző tulajdonos szerzett vmiféle sérülést a teleszkópra, ami okozhatja ezt a problémát, és ezért beszereztem egy másik teleszkóp párt, de 100 km után ez is elkezdte ereszteni az olajat. Az a kérdésem van, hogy mitől lehetséges ez a jelenség, és mit lehet vele tenni? Illetve, hogy szerintetek a motor festése a vázzal együtt mennyibe kerülne?
Mond csak giocatore nincs neked véletlenül egy fölösleges hátsó kereked? Lánckerékkel féktárcsával gumival ugy egyben... Vagy ha nincs is, nincs valami ötleted hogy honnan szerezhetnék?
Szia!
Nézegesd ezt az oldalt, itt van egy csomó szervízkönyv. Sajnos a Tamanacohoz való elég hiányos, javaslom, hogy nézegesd a körlámpás Mitoét, az hiánytalan, és a blokk is elég hasonló. http://wiki23.parsimony.net/cg...
szétkaptam 1 cagiva tamanaco blokkot, de sajnos 1 hézagoló helyét nem tudom hogy hol van. Olvastam, h neked van robbantott rajzod. Ha nem lenne nagy kérés eltudnád nekem küldeni e-mailben! nagyon fontos lenne! Ha bárki tudna, kérem segítsen! a címem: copkiller01@vipmail.hu előre is köszönöm!
A kipu melyik részének a méretére vagy kiváncsi?Most 85 körül van a vége, de állítani kell a karbin mert csontgázon kicsit fullad, szentem vagy 90 körül lesz akkor a vége.
Ha valakinek lenne egy eladó cagiva supercity-hez való bendix, és önindító tengely, az légyszíves szóljon.
Üdv
van még itt vkinek Navigatora esetleg? alkatrészforrást keresek... mily meglepő
Kérésem lenne, Aki tud HÁTSÓÜLEST aszt penzel jutalmazom MITO EVO-ra
köszi
Ulviczky milyen Cagiva Frecciad van(melyik típus)?
Itt az enyém, bár ez egy kicsit át lett alakítva :D
Először is szeretném mindenkinek megköszönni, hogy segített a Tamanacos ügyben! Leszedtem szinte az összes leírást, a Cruiser-é használható! Elég részletes szerencsére. Ha valakinek kell, írjon e-mailt és tudok küldeni rajzokat, leírásokat! Szerdán nekiesek újból, ha van valami fejlemény megírom!
És még 1x köszi!
Tibi
megy mint az hülye de... menyit tudtatok ti menni vele mert én csak 140km ig tudtam kihúzni...baj van vele vagy csak enyi van benne a gépbe...
ha baj van vele akor mit tanácsoltok? mit rakjak bele h jóbban menyen...(kerozinre nics pénzem:S)
Üdv!
Olyan irányú problémával fordulok hozzátok, hogy a tulajdonomban levő 1993as évjáratú Cagiva Supercity 125 fék oldali teleszkóp szimmeringje 100 km után elkezdi ereszteni az olajat, ami ugye nincs jótékony hatással a fékhatásra illetőleg a tapadásra. Legalább 4szer cseréltem ezt a szimmeringet, de nem javult a helyzet. Gondoltam, hogy vmely előző tulajdonos szerzett vmiféle sérülést a teleszkópra, ami okozhatja ezt a problémát, és ezért beszereztem egy másik teleszkóp párt, de 100 km után ez is elkezdte ereszteni az olajat. Az a kérdésem van, hogy mitől lehetséges ez a jelenség, és mit lehet vele tenni? Illetve, hogy szerintetek a motor festése a vázzal együtt mennyibe kerülne?
Segítséget előre is köszönöm!
Nézegesd ezt az oldalt, itt van egy csomó szervízkönyv. Sajnos a Tamanacohoz való elég hiányos, javaslom, hogy nézegesd a körlámpás Mitoét, az hiánytalan, és a blokk is elég hasonló.
http://wiki23.parsimony.net/cg...
szétkaptam 1 cagiva tamanaco blokkot, de sajnos 1 hézagoló helyét nem tudom hogy hol van. Olvastam, h neked van robbantott rajzod. Ha nem lenne nagy kérés eltudnád nekem küldeni e-mailben! nagyon fontos lenne! Ha bárki tudna, kérem segítsen! a címem: copkiller01@vipmail.hu előre is köszönöm!
Valaki megtudná mondani nekem, hogy Cagiva Frecciához milyen dugattyú és henger kell?
Köszönöm
160 000ft-os motorgenerál (olaszországból hozott gyári alkatrészekkel szerelve)a bejáratáson kivül 900km-t futott!új fékek! 80%-os gumik!
2009.04.31. ig műszakival!
Irány ár:210000.- Ft képet emailben küldök,ha érdekel!
06-70-395-17-08
és a kipu méreteire mekkora a has kezdőnyílás vég cső stb..
elég ha csak közelítö!