Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello. Mito Evo-hoz keresek hátsó ülést,ill. hátsó lábtartókat. Ha valaki tud, szóljon. Köszi elöre is
tudok motorboltot pest megyében ahol lehet kapni freccia hoz uj alaktrészeket ?
nálunk a bontoba van elég sok cucc hozzá de benéznék egy boltba is ( feltéve ha létezik)
Van valakinek fölösleges gázbowdenje? Nekem 89-es Cruiserhez 125-höz kellene de ilyen van a Tamanacon, a Supercityn, Elefánton, Freccián stb stb. Ha tud valaki eladót az kérem irjon. Jobb lenne Bp környéki. Ja és keresek még 125 Cruiserhez hátsó féktárcsát. 220milis 6 lyukas.

Ilyet csak egészben :)
Sziasztok! Lenne egy eladó evo fejidomom. Kisebb hibákkal, de különben tökéletes, törésmentes.
Szia!
Én is benne vagyok a "tökéletes motor" projektben. Az én motorom összességében rendben van, de nincs is még benne 10000km. Egyetlen apró kínja, hogy az első svájci tulaj beleesett vele egy szakadékba és a motor totálra tört (a gyerek halott) . Már legalább 12 éve meg van javítva, de a váza még mindíg csavarodott egy kicsit, és egyébként is látható, hogy mindenhol javított. Most kezdem összeszedni az alkatrészeket és egy vázcserével összekötött teljes felújítás lesz jövő télen.
Kíváncsi vagyok a motorodra, minél előbb tegyél fel képet, légyszíves!
Szia!
Köszi a gyorsaságot! !Meg a linket!
Az az igazság,hog volt már"Tamanacóm"! Egy gyors üzlet miatt megváltam tőle! !Közben vettem egy TUAREGET !SOHA TÖBBÉ !Nemszivtam még ekkorát motorral !Most vettem ehy "halott"Tamanacót !NEMSOKÁRA UJRAÉLED !Nemadom el Soha! Majd teszek fel képeket!
Ne zavarjon, abban a motorba nem is kell külön hengerfej tömítés. A két gumigyűrű legyen ép, és a cstlakozó fémfelületek pedig tökéletesen síkok, és akkor rendben lesz!
Ha szerinted nem illeszkednek tökéletesen, és van kedved otthon barkácsolni, akkor nézd meg hogy csinálták a srácok angliában: http://www.frenchgeek.com/supe...
Jó szerelést, aztán jó motorozást! A Tamanaco remek gép, húzzad neki!
A főtengely kellene!
Add már ide 12-ért!
okés,maj csörgök elötte,csak még nem jött meg az olaj amit rendeltem,benzin meg 1 csepp sincs má benne:D maj csütörtök fele mek,elötte rádcsörgök
cső
henger+dugó:35eft,főtengely 15eft
km-et nem tudom,jó állapotban, váltó 20eft,kupung(kosár:15eft,lamellák 1.2eft/db)-kompletten:menesztő+kosár+lamellák:25eft,főtengely
15eft
ugorj el és beszélünk
Bp 7ker-ben van egy motoros bolt ami mindenféle 2T motorokkal foglalkozik. Én még anno ott vettem matricát. Sajnos már nem emlékszem mi volt a bolt neve és azt se tudom már hogy milyen utcában volt. Arra emlékszem hogy egyirányú volt hátha ez segít.
pls!
Valaki Cagiva Mito Prima Matricaszettet szeretnék venni.
Hol keressem?
Kérdés?
Van egy tamanacóm! Bontott motorral vettem! Nemtalálok benne hengerfejtömitést!Csak ez a két gumigyürü lenne a viztér körül?
Segitsen valaki!Már majd be motorozok!És még sehogysem áll a gép!
Nekockáztass!
Neméri meg!A mostani "bünti" táblázatot nézzétek meg,Azthiszem elmegy a kedve tőle!Röpködnek a százezrek!
Papírok... Ezen mindíg mosolyognom kell. Egy adás-vételi és kész. Más nem jár 50-eshez. Olvass bele a 125/50 topikba, bár sok a hülyeség benne de azért azt fel lehet fogni belőle, hogy a rendőr nem hülye és egy Freccia nem hasonlít robogóra. Mag aztán magyarázd el a yardnak, hogy nagy volt a hátszél azért mentél 40 helyett 140-nel Valaha én is nyomtam így az ipart de már nem kockáztatnék a helyében. Na mentem motorozni mégegy kört mert nem volt elég.
Újabb hihetetlen kérdés amiben ismét nem vagyok járatos válaszaitok előre is köszönöm . Haverom vett egy 125/50-es cagiva frecciat szal 125 köbös meg 50-es papirok kérdezte hogy szerintem merje e hajtani a gépet nemnagyon tudtam válaszolni kérdés: Szal ha megállitja a rendőrbá és odaadod a papirokat akkor mi lesz megvágják? Vagy a papírok alapján semmi köze hozzá? előre is köszönöm
hány km van a blokkban? 90 ropi? Váltó meg a kuplung mennyi lenne külön külön jah a főtengely ára is érdekelne. kösz
A hangja mindent elárul! Egy kétüteműt nagyon könnyű meggyilkolni szar olajjal, rossz karburálással stb. Meg aztán Magyarhonban nem divat dugattyút cserélni 15.000 km-enként, a kalimpáló dugó meg megeszi a nicasilt... Én az egyiket 23.000km-rel vettem és tökéletes állapotban volt, a másikban nem volt 18000km sem és széthullott állapotban kaptam egy csudi félcsavarral a hajtókarban, sőt még a széthullott tűgörgők is felkúsztak a felömlőn, besürítette.... Úgy nézett ki a hengerfej bele, mintha rálőttél volna söréttel
majd a héten sztem meglátogatlak vmikor megnézzük azt a powert,meg néztme a karbiba 140es fúvóka van gyári meg 148as, szted nem kéne kicserélni nagyobbra? igy könnyebben megragad nem?
Szeva! Ha mész múszakira azt az adatot írják bele ami most van! Tehát 11 KW! De az a Mito eddig se 11 KW volt hanem legalább 22kw! Ami most van benne az maradni is fog!
Bocs skacok nagy kérdésem lenne (lehet 1ben nagy baromság is) szal megvan a mitom már 1 éve műszakiban 11kw szerepel és ezután raktuk bele a 160-as polinit bemértük padon most 40lovas szal ha mek műszakira mi lesz ? ezzel azt szeretném kérdezni hogy ha a műszakin beirják a normál adatot szal ami 100% hogy 11kw++ akkor ha megállit a rendőr akkor rántás lesz mert még csak A1 em van
elég amatőr vagyok a dologban ha nagy baromságot kérdeztem akkor azt is mondjátok meg előre is kösz széles utat
cső szabi
hallod,mostmá a power gyujtásnál nyit zár faszán,ahogy kell,de 7500nál meg semmit se csinál leeht hogy ak az elektronika rész lesz a szar?
hát azér... ez maximum az elméletben működik volt nekem polinim má 2szer is...