Nekem az NSR csinált ilyet,mikor semmi víz nem volt benne,a Mito meg mikor elhoztam 5 perc után 100 fokon volt,annak meg a termosztátja volt szar,most már okés. A termosztát bontottan 3-4 ezer a víz meg 200 Ft
ha csak a mutató mutatja azt hogy felforrt de nem produkál egyéb tüneteket pl spriccel a viz a csöveknél vagy a tartály túlfolyóján akkor elsőnek nézd meg hogy felvan-e töltve a rendszer hűtővizzel bár gondolom hogy igen és ha minden oké akkor cseréld ki a hőgombát és a hőfok mutatót. Ha egyéb problémák is vannak mint pl eszi a vizet akkor meg lehet hogy a henger repedt meg vagy a hengerfej tömités égett át.
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni! Van egy cagiva freccia C12-sem . Ezzel pedig egy olyan problémám van, hogy a beindítás után pár percel a vízhűfokmérő óra a píros tartományba áll, (tehát mintha felforrna benne a víz). Remélehetőleg ti jobban értetek hozzá mint én, így kérni szeretnélek titeket, hogy segítsetek: mit csináljak vele, szerintetek mi lehet a baj? Előre is mindent köszönök.
Ha tudtok nekem segíteni akkor ha lehet a(z) ulviczkylaszlo1@t-online.hu ra válaszoljatok, vagy ide a portálra. Mindent köszönök!
Mihez kellene az ábra? Nekem elefánthoz nincs de van tamacohoz meg cruiserhez manualom. Ha minden igaz igyan az a blokk van mind1ikben. Ha érdekel szólj.
Sziasztok! Egy V2 350 Cagivával "dolgozok", és nem nagyon haladok.
Egy idő után leáll, szerintem nincs töltés, és kéne neki az akksi. Szerintetek lehet-e akksigyújtásos egy olyan motor, aminél az akksi úgy van kötve, hogy a negatív földelve (mint bárhol), a pozitívon
két saru van, az egyik az önindítónak viszi az áramot, a másik pedig az regulátor (fesszab. vagy mi a neve)
felől jön? Olyat csinál, hogy megy szépen, de egy idő utánn "megáll". Nem tudom mi az oka, szerintem nem tölti az akksit, és az kellene neki a szikrához, mert feltöltöm akkor megint jó. Légyszi segítsegek, nem tudom hogy akksigyújtásos lehet-e Üdv!
hát, bontott motorokkal foglalkozik.. monyuk hűtőt azt nem vettem,ugy volt ennyi az ár,meg aé én ismerem aztán azé atta ennyiér.. amugy nálla is kb azok az árak vannak alaphelyzetbe ,mint amiket ti irkáltatok...
Segítséget szeretnék kérni! Van egy cagiva freccia C12-sem . Ezzel pedig egy olyan problémám van, hogy a beindítás után pár percel a vízhűfokmérő óra a píros tartományba áll, (tehát mintha felforrna benne a víz). Remélehetőleg ti jobban értetek hozzá mint én, így kérni szeretnélek titeket, hogy segítsetek: mit csináljak vele, szerintetek mi lehet a baj? Előre is mindent köszönök.
Ha tudtok nekem segíteni akkor ha lehet a(z) ulviczkylaszlo1@t-online.hu ra válaszoljatok, vagy ide a portálra. Mindent köszönök!
köszi szépen. igen kellen.eltudnád küldene emailben?gyalu16@citromail.hu
előre is köszi
köszi szépen igen kellene.eltudnád küldeni emailben?gyalu16@citromail.hu
előre is köszi
segítséget szeretnék kérni.cagiva elephant 125-öshöz(86-os) kellene nekem robbantott blokk rajz.előre is köszönöm
kellemes ünnepeket mindenkinek
Egy idő után leáll, szerintem nincs töltés, és kéne neki az akksi. Szerintetek lehet-e akksigyújtásos egy olyan motor, aminél az akksi úgy van kötve, hogy a negatív földelve (mint bárhol), a pozitívon
két saru van, az egyik az önindítónak viszi az áramot, a másik pedig az regulátor (fesszab. vagy mi a neve)
felől jön? Olyat csinál, hogy megy szépen, de egy idő utánn "megáll". Nem tudom mi az oka, szerintem nem tölti az akksit, és az kellene neki a szikrához, mert feltöltöm akkor megint jó. Légyszi segítsegek, nem tudom hogy akksigyújtásos lehet-e Üdv!
gilera@vipmail.hu ide köccce
220 milis 6 csavaros
Ha valaki tud eladót az szóljon én vevő lennék rá
hátsó ülés=3eft
relé=4eft
hütö=8eft
koplet bal oldali kormánykapcsolo=5eft
több info=705377495
MSN:misoc160@freemail.hu
mitora az mosst nincs külön sajna.
de mire kellene neked?
hátsó ülés:3000
hütö:tökéletesen száraz,de picit görbült 6000
váltókar: 2500
komplett balos kapcsoló:4000
blokk,gyujtás,telok,idomok,müszerfalak,power,karbik.
stbbb........
érd:705377495
MSN:misoc160@freemail.hu