Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ha csak kijött a csonk akkor igen. Körbe kened a pasztával a csonkot és vissza dugod a helyére. Igy gondoltam. Amugy meg még mindig jobb ha több olaj jön mint ha kevesebb. Egy kicsit drágább lesz vele a közlekedés miután többször kell bele tölteni amugy meg nem sok vizet zavar. Talán a power-szelepre rakódhat le a kelleténél több olajsár de nem hiszem hogy ez bekövetkezne.
köszi,írtam nekik,hátha
Én már láttam, ha Pesti vagy menj be a Homasitába (19. ker Üllői úton a sorompó környékén) és ott kapsz, ha vidéki vagy akkor nem tok segíteni.
Én úgy csináltam, h beledugtama csonkba egy réz darabot (hogy ne menjen be a cucc miközbe forrasztok), körbe forrasztottam, aztán körbe nyomtam ragasztópisztollyal. Eltömődve nincs de nem nagyon jön az olaj :S mi lehet baj? Amúgy amit mondtál az a tömítős megoldás... azt úgy gondoltad, h előtte fúrjam és úgy ragasszam be?
Nemtudjátok az UFI szűrőket lehet kapni MO-on?
Nincs humorom külföldről rendelni.
Norbik bocs de akkor ugy látszik nem olvastam el elég figyelmesen azt amit irtál. Ha tényleg a csőcsonk jött ki a helyéről akkor jobban járnál ha nem ragasztanád hanem forrasztanád. Bár egy új szivattyú megvétele is megoldás de az egy kicsit kölcséges sztem egy filléres javitásért. Lehet kapni szerelvényboltban egy pasztát ami a viz-gáz szerelők használnak. Nem tudom mi a pontos neve de olyan mint valami sűrű gépzsír és ón-t meg cinet tartalmaz. Azzal kéne bekenni a csőcsonkot és csak utána vissza dugni. Ha ez után gázlámpával vagy hőlégfúvóval felmelegited akkor az bele köt és biztosan tartani fog ja és még szigetel is hogy ne mellette follyon az olaj. ha ez megvan akkor rendes pálkával körbe forrasztod és máris mehet tövighúzott gázkarral Én biztos hogy igy csinálnám mert a ragasztás az nem biztos hogy örök életü lenne.
Látom kezd felpörögni a fórum. Adok, kapok, veszek. eladok...jó ezt látni hogy vannak igazi fanatikus Cagivások.
és dellorto PHBH-28 karbi 12e-ért eladó ha kell valakinek szóljon!
Eladó 4000 ftért olajszivattyú(cagiva mito)!csabimoto@freemail.hu
szusedli@freemail.hu
olajszivattyu
Van egy kis kavar az eladásnál. 1-2nap múlva térjünk vissza rá pls.
És mekkora fuvoka/fuvokák vannak hozzá?
Jó mito-ra. Szívótorkom sajna nincs, mert RXen volt és azon 45 fokos van. A síberről rakok be egy képet...
Nyugodtan elhiheted, h a cső csonk jött ki a helyéről. És ha elolvastad volna rendesen, amit írtam láttad volna, h ki akartam cserélni a csövet... szted h cserélném le, h ha nem vettem volna le azt a kis műanyag feldelet?
Rendben egy e-mail vagy MSN címet tudsz adni, h megbeszéljük?
Az jo a Mitora? Meg szivocsonkot adsz hozzá és siktollantyus?
az olajpumpa már kényesebb dolog ,mert kicsi a ragasztási felület és a motor vibrációjától könnyen letörik a ragasztott csonk,nincs szem előtt és csak akkor tudod meg ,hogy letört, amikor olajhiány miatt beállt a motor.Szóval ez nem egy veszélytelen javitási mód. A porlasztónál nincs ilyen veszély,mert a gumiszívócsonk megszüri a rezonanciát.Javaslom az olajpumpa cseréjét.
5000-ért tudok neked küldeni.
Norbik te meg szerintem nézd meg hogy mit is akarsz vissza ragasztani mielött bármit is tennél. Ha tényleg a cső csonk jött ki a helyéről(amit kétlek) akkor elég macerás lesz a dolog. Ezek a 2T szivattyúk vákumosan adagolják az olajat és ha szétszeded akkor nem biztos hogy össze is tudod rakni. Nem mindegy hogy a tengely ami hajta éppen hogyan áll és azt macerás is kiszedni. Van rajta zeeger gyürü amihez ráadásul olyan fogó is kell. Aztán meg le is kell légteleniteni a rendszer mert különben nem fogja szivni a tartályból az anyagot.
Én azt javaslom neked hogy szedd le előszőr a müanyag fedelet ami takarja a szivattyút( a képen nagy kövér elefánt van rajta :D)és nézd meg hogy tényleg cserélni kell-e. Mármit a csőcsonkot.
Az én VHSB 34em 15 000 pénz.
irjatok lécci 1-2 tuningot amit el lehet még rajta végezni
hali
most ujjitom a cagiva elephant 125 ösömet
ami van az kell
més ujj lábtarto is érdekel
itt a telefonszámom:204845851
hivj ha van valami
az jo lenne ha tudnátok nekem szerezni 1 160 as pollini tuning hengert
irj
A PHBH karbi ahogy te fogyalmazol NEM csereszavatos. Jótanácsként ha neked 37es karbid van a motorodon akkor jobban jársz ha nem veszel helyette egy kisebb torokátmérőjüt. De ahogy olvasom a te problémád még orvosolható is csere nélkül. Amugy a dellorto PHBH-28 karbit 20,000ért oda adom annak aki elviszi.
Hali nekem ilyen gépem van! mire vagy kíváncsi ?
Ez mondjuk az S1-es leírása, sajnos olasz nyelven, de sztem ez is segít!
Hali! Nekem van egy VHSB 34 eladó, ha beéred 34essel
Hali gyerekek! Keresek Aletta Oro 125 ös höz tanksapkát! sürgős lenne! yah, és még ha valakinek lenne egy plekója hozzá az is érdekelne!
mail: dewil2@freemail.hu
előre is köszi