Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Mikor szétszedtem az előző megoldásomat, eltörött a csonk :S Nos 2 ötletem van (majd kérek véleményeket) veszek egy ugyan olyan átmérő csonkot(rúdat, attól függ, h árulják) és akkor megcsinálom a te terved alapján; 2. abba a réz hengerbe, aminek az oldalából jön ki a csonk, fúrok egy lukat a tetelyébe
és ráhuzok egy vastag csövet és folyamatosan (kisebb csövek összeragasztásával elkeskenyítem a karbiig.
Nálam előző tulaj után fenn maradott hibák: hátsó lánckerék,lánc, blokkba nem volt olaj, csapszeges, olajpumpa, összes bal idom (+index, tükör) összetörve, váltó kar elhajolva, légszűrőbe lyukak, meg ilyenek :D
Hell!
Super city 50 es hez kellene az ön idítójába való két fogaskerék ,ami a csúszófogaskerék tengelyét köti ösze a inditó motoréval sajna az előző tulaj rendesen leamortizálta úgy, hogy vagy találok vagy cnc lesz belőle ja és ha van valakinek véletlenül:D fordulatszámmérőhőz spirálja az se lenne rossz:P
Ja közbe megy a felújítás dugocsere hajtókarcsapágy csere ugyanis sikerült tönkre tennie az elözö tulajnak--- ha azt akarod el érni hogy szar legyen a hajtókar csapágyad és meg szoruljon önts 10 w-40 es motor olajat a 2t olaj tartájba ilyen is csak magyarországon van.... na mind egy rendbe lesz rakva:)
ja el is felejtettem még hátsó lánckerék csere is....:D
csá
ha valaki tud gyujtás elektronikát evohoz vagy ha a mitoé is jó rá akk mind1 h meik,az vegyen már fel msn re: G.gecco6@hotmail.com
nagyon fontos lenne
Húú majd utánanézek, de nemtudok igy sajna.

Esetleg őket is megpróbálhatod:

http://www.omegamotor.hu/

Ők is foglalkoznak nicasilozással.

Üdv.: György
Tudsz valami közelebbi címet erről az üzemről ahol nicasiloznak?
Szükségem lenne rá.
köszi
x-moto!
Ellopod a másik üzletét?
Nagyon szivesen. :)
Hát nem egy olcsó mulatság az biztos! :(
Koszi szepen creed23!
mar csak elkene szannom magam ra.:D
hello!
Szia!
Úgy tudom hogy Albertirsán van ilyen üzem.
Üdv.: György
Udv
Nemtud valaki a Dunántulon, vagy Budpest kornyeken MOTORFELUJJITO uzemet?
Nikasilozas kene...
Vagy egy POLINI tuningherngert VADI UJJAT!
koszi elore is.
melegebb idot skacok
Sziasztok.Van 1 ELADÓ Cagiva W8-am.Ha valakit érdekel a 0630-576-4577-es számon tud elérni.Azára 210e Ft.De alkuképes.Hivjatok+egyezünk.
Sziasztok!
Eladó a Cagiva W8-am, ha valakit érdekel, akkor egész nyugodtan érdeklődhet a simongyorgy@keviwlan.hu -n a creed23@creed23@gmail.com -on és a 06303089970 (ide inkább smseket várok, mert sajnos nem mindig tudom felvenni.

A hirdetés itt talalható:

Hirdetés

Irányár: 130000Ft

Üdv!
Hát lóerő... 250 es mz nél nagyon picit jobban mennek, amúgy az enyém útfekvésén megláccik a 86 os technológia..:s (mz nél lényegesen jobb de ez sem az igazi) no de nagyon pozitív dolog, hogy benzinen meg olajon kívül nagyon semmi nem kell bele, igaz néha ez az redetlenkedik, de az is az anyagfáradásoknak tudható be meg a csatlakozók oxidációjának(öreg). Amúgy egy kis bütyköléssel minden akár út mentén helyrehozható sztem.Az enyémnek széria blokkal, úgy 150 körül van vége, (hallottam már hogy van hozzá 160-165 ös, de a szerelőm szerint ahhoz a 125 ös főtengely gyenge) tő gázon nem jó menni, egyrészt az úttartás miatt, másrészt a kis súly miatt nagyon érezhetőek az úthibák. Erős szélben emiatt se jó, lefújja az útról.:) amúgy pályán nem jártam még vele, sztem ott a korához képest elég jól lehetne menni vele. a másik amit imádok benne az a fogyasztása. nem nagyon tud 6 liter fölé menni, vegyes használattal, olyan 60-70 körül 4 liter, ezzel maximálisan elégedett vok:D
már lassan 3 éve van meg ez a gép, de komolyabb hibát nem tapasztaltam, ha az olajcserét, szűrőcserét évente elvégezed, egy életen át motor marad. yah meg még ugye elcsépelt téma, de a nikasilos henger megköveteli a jó minőségű full szintetikus olajat, nekem most vmi MOL os van, most fejből meg nem mondom pontosan hogy milyen... csak sportgumit szoktam rátenni, és általába szélesebbet, elölre is 90 es helyett minimum 100 ast hátra meg 100 helyett 120 ast, most pirellik vannak rajta, de elég jók.
km spirált 3 havonta kell venni bele... megeszi egyszerűen, az szériahibája, de egy 2000 ft os bicikli km órával könnyen kijavítható a hiba:) teccetős is ha olyat veszel ami illik rá meg sokan megnézik.
ha első motornak veszed annak tökéletes, mert még a sebességet is kis digitális kijelzőn kijelzi, ez nem olyan belekókányolás mint amit mostanába szoktak csináni,ez gyári felszereltség.
Az alkatrészellátás ... nem tom, arról nem tudok sok jót mondani, talán kéz alól lehet hozzájutni mindehez, de ha valaki tud bontót akkor elfogadok egy két számot:)
Mindent összegezve sztem nagyon jó konstrukció,ha jó olaj van benne meg benzin akkor a világ végére is elmegy. Na ha valamit véletlen kihagytam volna akkor majd írjál
üdv
Gábor
Kb mindenre! Főképp lóerő, és kényelem! Meg minden tapasztalat!
Előre is Köszi!
adam! még 12 nap, hogy pont KÉT ÉVE feltettem ezt a kérdést, és Te most reagálsz rá... azóta már rájöttem...
A barkocsolás menni fog, mivel Simson és MZ blokkokat javítok... de légteleníteni még nem légetelenítettem xD Remélem menni fog :P Amúgy ha jól emléxem már meg találtam azt a csavar :D Köszönöm szépen a segítséged! Ha sikerül szólok :P
Jah minden stimt ha nem vagy fakezü a barkácsoláshoz akkor menni fog. Légteleniteni meglepő modon a légtelenitő csavarral tudsz. Elvileg a bemenet körnékén van a csavar. Ahonnan szív. Elég feltünő lesz hogy egy olyan csavar vana minek semmi szerepe csak ugy van a szivattyú oldalán. Na az az :D Ja és csináld úgy hogy kitekered a csavart, hagyod végigfolyni a tartájból jövő olajat a csö végéig és csak akkor dugod rá. Eddig egyszerü. Ha megvan és nincs bubi a csőben akkor valahogy kényszeriteni kell az olajat hogy haladjon előre. Erre a legjobb mószer ha jó nagyot belefújsz a 2t tartály túlfolyó csövébe. Jah de a kupak legyen a helyén mert akkor ott meg ki a levegő. Fújd addik amig nem jön a légtelenítő csavarnál a cucc. Ha megvan akkot vissza csavarod és jöhet a teszt. Motor beindit és nézed a karbinál a csövet hogy megy-e rajta a cumó. Sok sikert.
Elöször is ugy probáld ki hogy deritsd ki a motorban merre forog pontosan mert az se mind1...
és ne vizzel probáld mert az sokkal hígabb mint a 2t olaj lehet azt még ha yó a pumpa akkor se venné fel...
mér nekem treszi be válasznak?
Na csak még egyszer... mert nem nagyon akarom elk*rni. Fogom a réz drótot beledugom a csonkkal együtt ahonnan letörött. Körbe nyomom tömítőval, gázlámpa, forraszt, (légteleníteni kell? haigen akkor hogy? ) és aztán teszt. Ha működik örülök? :D
RD-m volt olajpumpás,ne várd hogy fröcskölje az olajat,ha alapjárat környékén lehúzod a karbiról éppen látod ahogy hízik hízik a csepp majd lecsurran,az RD-nél kb ennyi volt az olajadagolás
Halee skacok,
kb egy éve vettem egy 125ös elefantot télleg tipp-topp állapotban viszont a srác azt mondta hogy ő is ugy vette hogy nem volt használva az olajpumpa, én se használtam eddig kevertem a nyálat. de kezdem unni szóval szétkaptam összeraktam de nem inditottam még, gondoltam előbb kérdezek: mire kell (kellett volna) figyelni az összerakásnál? akkus csavarozóval meghajtottam egy pohár viznél de nem szivott,(bár lehet ez normális csak én nem vagyok :D) valami ötlet? szóval motorban még nem volt beinditva. hamar kiderül ha nem működik? tehát látni hogy adagol vagy csak keveset kever?
köszi
úgylátom te nem csináltál sajnos valami jó vételt azzal az RX-el :(
Érdekes pedig mert mindíg mindenhol csak áradozott az extulaj a csodamasinájáról..
Olyan motort miért vettél meg ami nem stimm? Gondolom már a próbakörön kiderült,hogy nem forog ki rendesen
Hali! Cagiva cocis 50-es leirást tud vki küldeni?