Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Evo 94től van (van 94es mito II. is! )

viszont a 90es mitos dologhoz azt kérdezném, hogy a Mito 1et nem csak 1991ben gyártották???
Én úgytom hogy már van 94es evo is
Már 1995-ben is ilyen fejidom volt a Mitokon?
Mito
Srácok mit gondoltok erről a mociról? Vki írjon már pár sort róla mert lehet hogy holnap megyünk érte.
Ja és még annyit hogy egy Mito sötétített plexi és a kormánynál az a takaró műanyag mennyibe van???
Légyszi vki írjon már pár sort róla gyorsan.

Előre is kössz
oceansoul...
én meg nem venném...
"versenylánc, herélt kipufogó" ami a teljesítménynövelést szolgálja...
ja és egy karbitól meg a herélt kipufftól 41 lóerős.. naná
Redszámos Evo vázat bontóba lehet találni?
Ha van vázad forgalmival akkor nosza rajta, építsd át! ha meg nincs akkor felejtsd el az egészet. Egyszerű...
lehet hogy én nem/rosszul értem de.... 1xü a papirosmocira átpakolod a (125/50röl idomok,telo...stb)dolgokat ami hiányzik rola...(a rendszámosra)...bevizsgálás-átirás......
Még nem vettem semmit.

Azt szeretném megtudni, hogy 125/50 es mitomat lehet-e "rendszámosítani", ha azokat az alkatrészeket cserélem csak ki benne, amik a használt, általam megvett rendszámos motor forgalmijában vannak... pl csak a vázat cserélem le, a 125/50-esben (mert a száma oda van beütve...) felrakom rá a rendszámot és kész...

Valaki azt irta ez nem ilyen egyszerű...

Szóljatok ha ez a megfogalmazás nem értelmes :):)

De értitek mire gondolok, nem??

Üdv!
Hello az enyém eladó
www.hasznaltauto.hu/kereso1.au...
Velünk még mindíg korrekt volt Troy bácsi. Ha valami sz@r volt azt is szó nélkül kicserélte. Lehet, hogy rutinos üzletemberként a homlokomon villogott a "Nem Balek" felirat? Viccen kívül frankó. Nem úgy, mint T...ánban akiktől Tuareg blokkot vettem, válltig állította, hogy ugyanaz, mint az enyém (hasonlított, fekete volt.) Aztán az önindító se ment rá, meg faragtunk sokat mire kész lett és akkor derült ki, hogy a FTCS-ak elforognak a blokkfelekben.... Kuka. Hónapokig jártunk vissza, de csak a TSZ-elnök integetett a tágas képéből. Szóval Troy még istenes és olcsóbb, mint pl a Polgárdi bontó. (bár Plgárdiban is rendes a srác csak olyan összegeket bír mindani, hogy néha szólni nem bírok)
Köszike...
CSak hanyatt homlok átne kúrjon :) ismerjük:)
Troják Zoltán
06 30 8557633
Csetény

Nála próbáld! Pár hetente járnak ki olaszba, minden előfordulhat nála
az AR350-től a Mitoig. Elsősorban bokorugrókkal foglalkozik, de
(hogy a többiek is profitáljanak valamit) van nála pl Freccia full idomzat
vagy két garnitúra. Jó hely! Ja, Veszprém megye, Zirc és Mór közötti úton
Zirchez közelebb.
Sziasztok!

Cagiva elephant 350-hez érdekel bármilyen alkatrész....
Ha van ismerős aki ad el alkatrésznek törött motort,
vagy bontó ahol láttatok.
Nagy segítség lenne...

Thx
te most a frsz+váz+blokkot vettél..(sallangok nélkül?)akkor mi a gond..nem jó a váz/blokk-a papirosé?
"dáki" & "kontos" kösz az infókat!!

Más:
Kérem valaki magyarázza már el, aki ért is hozzá, hogy ha megveszem a vázat&llokkot(?) tehát
amin a motor számok vannak, ami a forgalmiban is szerepel...
Ha csak ezeket veszem meg a papirokkal, rendszámmal együtt és belerakom a 125/50-es mocimba, ez mindent legalizál? Mert valaki itt azt nyilatkozta, "az nem olyan egyszerű.."

Akko"mos mivaaan???

(Már ezt korábban is kérdeztem, de nem jött válasz)
bocs :fura
Miért fure ??? Az én mitom 90-es évjáratú!!!!
a blockra egy 0ás van ráírva.. szal 90, de elég fura egy mitoban...
de semmi baja, nem csörög nem zörög. mivel most kéne a zs, 35-40 körül
ha érdekel konkrétabban edem89@msn.com
de megegyezünk
mennyért adod a blokkot hanyas évjárat?
Ezt nézzétek meg! www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
Mito CBR idomokkal!
mármint váz+papírok
nem azzal van a gond, h a vázért keveset kapok... a blockra kellene vevő.
de ha többért venném meg mint a másik vevő?