Csáó! én annyiban tudoksegíteni, hogyönindítót őújonnan TILOS venni vagy csak ha nagyon sok pénzed van nekem a 92es Cagivához 90ezerlenne(majdnem annyi mint a motor ) én inkább megcsináltatok ,mert úgy néz ki meglehet. Esetleg bontókat hívj fel hátha van nekik, ha kell bontó cím szólj van 1-2.
Cagiva Elephant ( lucky Explorer ) 50ccm és elszállt a blokkban három csavar, hazavágta a gyújtás állórészt, és az önindítót. A szerelő nem tudja megcsinálni, csak cserélni tudja. Alkatrészt viszont nem találok hozzá. Tudtok segíteni ?
Sziasztok Cagivások!
Mint láttátok ti is, létrejött a Cagiva Prima Topic is, mint válasz az RS50 illetve TZR50 és NSR v NS-1 50 bla bla bla... Topic-okkal szemben.
Sziasztok Cagiva társak most értünk haza az egy napos túránkról, lementünk Érdről Gárdonyba az én kicsi levelibékám, meg még egy barátom a 2001es Evójával felcvertük sátrünkat onnan elmentünk fehérváron keresztül szántodsig meg így össze vissza motoroztunk, semmi poanaszom nem volt a motoromra, hála az égnek semeikre annyira jó volt ezekkel túrázni! Üdv mindenklinek KiCSiJuháSZ
Aha köszi tom h nem power szelepes az nincs 50esbe ja és hány sebbis a tied és menyiért vetted?Ja nem vágy nagyobb sebbeségre csak végre 1 "igazi motort"szeretnék amin nem csak húzod a gázt és jóvan
Rabónak: Hiszen még nem rég vetted a gépet, már el is adod? Kicsinyled mi?
Balkonak: A Prima 11,7 ezren tiltja a fordulatot, max ha véletlen üreset váltasz akkor bele megy az 12 ezer felé is. Ezeknek a gépeknek, mint minden más 2 üteműnek a fordulat a POWER-ja, szal jól ki kell húzatni minden sebességet, de ez nem azt jelenti, hogy 11,7-ig mivel ez fölösleges lenne, semmi értelme nincs. 6 ezres fordulattol kezdi leadni a nyomatékot, (!NEM POWERSZELEPES!) és egészen 10-ig húz intenzíven. Kb. azt a 9 lóerőt 9 ezren adja le a hátsó kerékre, akkor a legerősebb. Nekem full gyári a Primám, 95-öt megy. De én azt ajánlom, hogy utazóba elég neki a max 70 Km/h és a max 7000 rpm, váltani meg 8500, ha azt akarod, hogy ,,évek múlva" is motor legyen. Ha nagyobb sebességre vágysz, szerintem nem éri meg tuningolni, vegyél egy MITO-t !
Csá!Nekem priám van, 6 vagy 7 sebességes(most pontosan nem is tudom ) és nekem a 80at lazán viszi bármikor. kilehet belőle szaggatni 110-et, de minek......nekem 4,5 körül eszik itt "városban". Pörgetni én 8000-8500-ig szoktam. Ha méf vmi érdekel kérdezz. Egyébként ELADÓ!!!
akkor azért nem láttam csak 1 mitot mert campingezni voltatok
3 naposon voltatok?
Cagiva Elephant ( lucky Explorer ) 50ccm és elszállt a blokkban három csavar, hazavágta a gyújtás állórészt, és az önindítót. A szerelő nem tudja megcsinálni, csak cserélni tudja. Alkatrészt viszont nem találok hozzá. Tudtok segíteni ?
Üdv Tamás
kiwimango@citromail.hu
Mint láttátok ti is, létrejött a Cagiva Prima Topic is, mint válasz az RS50 illetve TZR50 és NSR v NS-1 50 bla bla bla... Topic-okkal szemben.
6 sebességes. 230 HUF. Múlt héten még rajta is volt a motor.hu-n. YaH, én is azért váltottam le a robit, pedig az csak 120-at ment.
Unokaöcséééém.
Én....pfff
Balkonak: A Prima 11,7 ezren tiltja a fordulatot, max ha véletlen üreset váltasz akkor bele megy az 12 ezer felé is. Ezeknek a gépeknek, mint minden más 2 üteműnek a fordulat a POWER-ja, szal jól ki kell húzatni minden sebességet, de ez nem azt jelenti, hogy 11,7-ig mivel ez fölösleges lenne, semmi értelme nincs. 6 ezres fordulattol kezdi leadni a nyomatékot, (!NEM POWERSZELEPES!) és egészen 10-ig húz intenzíven. Kb. azt a 9 lóerőt 9 ezren adja le a hátsó kerékre, akkor a legerősebb. Nekem full gyári a Primám, 95-öt megy. De én azt ajánlom, hogy utazóba elég neki a max 70 Km/h és a max 7000 rpm, váltani meg 8500, ha azt akarod, hogy ,,évek múlva" is motor legyen. Ha nagyobb sebességre vágysz, szerintem nem éri meg tuningolni, vegyél egy MITO-t !