végülis nem a lámpával van a baj. mondjuk a három felfüggesztésből csak 2 tart. az első idom a szar, tulaj külön vette rá, és elvileg kivan vágva nagyobbra a két kör.... mert a lámpa gyári, de hát látod, nem akar illeszkedni jobban
vagy ígymarad, vagy lehet lesz rá előre egy plusz darab műanyag, mint a képen. dizájnos
szúnyog! ma voltam fent a Hungaroringeseknél (Aprilia rs) olajtémában és kérdeztem az üzemanyagrol is h mejiket rakjam a mitomba és azt mondták h bőven elég a 95 mert a 98-tol semmivel sem megyjobban csak drágább!(bár az a pár forint lof... !igaz nekem nem evom van de egykutya mind a kettő..
motorring tod amit msn-en beszéltünk hogy kéne gurulni szerdán vagy kedden kéne menni mert csütörtökre nagy esőt mond de sztem szerdán menjünk addig spórolok össze eg ykis benzint meg addig hátha marci is szerez olajat az nsr-be
Elvileg bolhafingnyit erősebb mint az RS-ek (legalábbis a régebbiek). Az új RS szerintem erősebb, de az 1 éves fejlesztés se, míg a MITO EVO-t legutóbb 2000-ben újították.
Tuningolni alapból nem nagyon érdemes. Egy sportkipuff még elmegy . De ilyet, hogy 160-as henger már nehezen visel a főtengely. A tuning-légszűrőtől, pedig elvileg hamer besül.
Nekem csak 30-as karbim van a 28 helyett és 13-as lánc-fogaskerék a 14-es helyett.
(én úgy vettem, hogy gyári , ezek a kisebb tuningok később derültek ki )
ja amúgy mi a tapasztalatok a mito evoról???
Milyen bajai szoktak lenni??
milyen tuningot lehet rá kapni..... stb... érdekelnek az ilyyen infók amúgy jobb mint az rs125??
sztem elég sokat mert mondjuk ha nyelezed neki keményen akkor megeszik 8-9etz bőven ismerősömnek 160as polini van rajta és nagyon durván zabál, de cserébe úgy is megy:D
Hello,na még egy utsó kérdés ehhez a témához:mi van ha még idén 125/50be repkedek,és elkapnak,de mire behívnának bemérésre,tavasszal eladom.akk nem fizetek még több bírságot,h eladtam,meg...egyszerűen simán azt mondom,már nem az enyém és kész?mi van,ha megkeresik az adás-vételi alapján az új tulajt,bemérik,aztan csak még többet fizetek,nem?
vagy ígymarad, vagy lehet lesz rá előre egy plusz darab műanyag, mint a képen. dizájnos
de ha nem megértem
akkor gurulunk úgy hogy minden ki a sajátjával az is nagyon jó sztem
Tuningolni alapból nem nagyon érdemes. Egy sportkipuff még elmegy . De ilyet, hogy 160-as henger már nehezen visel a főtengely. A tuning-légszűrőtől, pedig elvileg hamer besül.
Nekem csak 30-as karbim van a 28 helyett és 13-as lánc-fogaskerék a 14-es helyett.
(én úgy vettem, hogy gyári , ezek a kisebb tuningok később derültek ki )
A plexi 3ezer forintba került...
Milyen bajai szoktak lenni??
milyen tuningot lehet rá kapni..... stb... érdekelnek az ilyyen infók amúgy jobb mint az rs125??
srácok szerintetek mennyit dob a 160-as polini az üzemanyagfogyasztáson?
Olyaan kérdésem lenne h a mitonak (125)-ös , lehet e kuplung nélkül váltani 2. után??
Előre is Köszi!
Kicsit sötétített még elmegy. De maradok inkább az átlátszónál .
Szerintem nem éri meg kockáztatni... Inkább egy A korl. v. A1 esetleg A jogsi, igaz az + pénz ...