Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De annyira sok a reg.adó hogy nem éri meg levizsgáztatni mert akkor olyan minusszal szállsz ki a mociból hogy pénzügyileg lepadlóz.sztem
Hát kössz az érdeklődést elmondom részletesen.
Mentem kb olyan 70el egy főúton és a suzukis budapesti és végig elsőbbsége volt mindenhol de ő a pesti közlekedéshez van szokvba és megáll minden kereszteződésbe amit én nem vettem észre mert előtte jól felidegesítettek és már akárhogy satuztam nem bírtam megállni,beriszált a kormány a motort pont eltoltam magamtól és annak nem lett semmi baja csak apró festékhibák,bár a suzukinak lezúztam a lökhárítóját és ahogy felterültem a hátuljára könyökkel pont benyomtam a csomagtartó ajtaját is De kisebb horzsolásokon kívűl nem lett bajom.Rendes volt a nő mert egyből jött hogy mibajom lett meg minden,de mikor papir töltés közben felhoztam hogy 50%-ban voltam hibás akkor már húzta a száját.Hát kb.ennyi
Fullsyntetic már kifejtette a vélemény és a választ a kérdésedre
És? Kényelmes a Suzuki?
Egyben vagy? Hát a vas? Hát a Suzuki?
Ja meg hogy sikerült?
Ja nem akarok vészmadár lenni, ez már be volt ígérve 2004.01.01-re is csak akkor hál" istennek elmaradt.
Semmire nem jó, csak már a Simsonnal pecázni járó papákról is le akarják húzni a 8. bőrt is!
Kibeb@szott Magyarország. Itt mindig mindenki oda sz@rik ahonnan eszik. Cakát!
Genyó beleszálltam egy kocsi hátuljába 70el felfeküdtem a suzuki hátuljára
Ha ez ilyen egyszerű lenne....
Megvannak a kinti papírjai? Kinti adás-vételi? EU-s forgalmi vagy a származási ország vámhatósága által hitelesített másolata? 130000Ft a regadóra? még kb 36000 a névre írásra meg 6800 a műszakira? Mennyi az összesen? Ráadásul csak 1996 szept. 1 utáni motort lehet forgalomba helyezni? A F@sza Frecciákat, RS125-öket, öreg Mitokat meg NSR-eket meg felgyújthatod az árokparton.... Ennyi. A mesének vége.
akko ezt most nem értem.
miért szívnának a 125ösöket 50esként használók?
ugye mikor haszálod 50esként felragasztod a biztosítást. ennyi.
aztán mikor behozzá kezt a törvényrendeletet(ha behozzák) akkor leszeded a matr icát és szépen elviszed levizsgáztatni mintha eddig csak a garázsodban állt volna. ennyi nem pteljesen értem miért kéne leadni alkatrészként...
lehet h én nem értek vmit de akkor ivilágositsatok már fel plíz!
Elnézést mindenkitöl akit megbántottam ,de nem azért írtam hogy ebböl vita legyen
Engem nem zavar hogy más 125/50 esel rohangál majd bánni fogja ha megfogja a rendör vagy ha behozzák a törvényt.Elöbb utobb ugyis én járok jól mert legalább lesz alkatrész a motoromhoz meg legalább felmegy az ára mert rendszám van rajta
Köszi szépen.
Ígérem többször nem kerül felhozatalra a váltóolaj téma
"Házilag elvégezhető tuningolás, alkatrész igény nélkül: Gianelli vagy Arrow dobot venni, vagy egy régebbi 2000-2003-ig Mitonak a dobját (kevlár) beszerezni. Azoknak nem volt katalizátoruk, mint a mostaniaknak!
Van egy szűkítés a leömlőben. Azt kivenni. Ha más leömlőt vesztek rá, akkor 125-ös fúvóka szükséges.
A gázt rövidíteni. Gyárilag 21,8mm. Ez gyárilag olyan 105-110km/h re jó. Ha abból kb 2-6 mm-t lerövidítünk, akkor az már a 15 LE-vel 120-130km/h-ra jó.
Ha mindez megtörtént, akkor a porlasztóban a fúvókát 120-asra cserélni.

Ez eddig már elég sok. Amit ki lehet hozni a mociból, kb 20-25 LE.

Most még aktiválni lehetne a kipufogószelepet, de akkor szükséges már mindenképpen egy 125-ös fúvóka.

Amit a porlasztóban röviditeni kell az a gázbovden, ami benne van a Dellortóban. Van rajta a rugó az 21,8mm hosszú. Abból vegyetek le először 2 mm-t, rakjátok össze, menjetek vele egy kört, hogy gyorsabb lett-e. Ha nem, megint szétszedni, megint lereszelni egy mm-t addig, míg érezhetően gyorsabb lesz. Ezt max 6mm-ig lehet szerény véleményem szerint! J


-2 alkatrészt igénylő MITO tuning kitünk van: (mindegyikkel megszegi a vezető a KRESZ-t, de mégis mindenki használja). Az egyik utcai használatra, kb 30 LE lesz. Ennek ára 250 EUR+áfa, a másik pálya használatra, kb 36 LE lesz, verseny kit ára: 1 800 EUR+áfa."

Idézet a Cagiva holnapjáról
Engem az nem vigasztal.
De másoknak ott van benne a rizikó,hogy bármikor lebukhatnak!
Hát jah én ezért vettem rendszámosat. Bár így kellett plusz 110 ezer a jogsi miatt. Különben egy kicsit ciki hogy én ezt csak jogsival vezethetem, fizetem rá a biztosítást, meg vihetem műszakiztatni. Más akinek meg ugyanilyen a mocija simán vezeti moped jogsivel, a biztosítása csak fele az enyémnek, műszakira sose megy. És ugyanúgy motorozik mint én. Azért ez egy kicsit durva. És ugyanolyan a motor. Azért ez nem igazságos. Van benn valami hogy ezeket büntetni kellene keményen. Bocs akit megsértettem de ha én kifizettem meg sok becsületes motoros kifizeti ezeket a kölcségeket akkor más is fizessen!

Dadis azért neted rá a nyakad hogy nem hozzák be ezt a törvényt !!!!
Neked se jönne jól ha 125/50 es Mocid lenne és jövöre csak alkatrésznek birnád eladni MAX 100 ezerért !!!
De mivel neked nincs igy téged nem érint.
Gondolj bele ha valaki megveszi azt az evot amit hirdetnek 380k ért és jövöre bontó !!!
ez azért ciki 1 kicsit
Ne aggód, ha a motorosokat kell szop@tni akkor mindíg elő tudnak húzni vmit
a kalapból...

Ha törvénybe iktatják:
"A segédmotoros-kerékpárok KF felülvizsgálata 2007.január 1-én kezdődik, az azt követő 6 hónapban
mindenkinek be kell jelentkeznie a területileg illetékes Közlekedési Felügyeletre. A smkp.-ok azonosító
matricát kapnak, vázszámuk és motor-típuskódjuk (a motorszám nem, mert az EU 2004.01.01-ével
megszűntette a motorszám nyilvántartását) és tulajdonosuk nyilvántartásba kerül. A hengerűrtartalom megállapítására légmennyiségmérőt használnak, teljes gázon 5,5L/sec kiáramló kipufogógázig állja meg a helyét az smkp. és az "50ccm"."

Ebben az a durva, hogy egy kis Dio egy 70-es hengerrel már 7-8L/sec-et nyom...
A többin elgondolkodhat mindenki.

Adásvételnél át kell majd iratni drága pénzen nagyfater Verhovináját?!?
Biztos nem lesz occsó! Hogy mivel tudják ezt még majd ragozni azt elképzelni sem tudom...

Mindent bele!
Váltóolaj:

Olvass Vissza!

Cagiva 2T váltójába 10W40 vagy 15W50-es négyütemű motorkerékpár-olaj kell!
(Ha hidegben is motorozol,mint én akkor 10W40 mert a 15-össel 5-10fokban
már nem emel ki a rendesen a kuplung, viszont melegben gyilkolásra az a jobb)

Ha nagyon akarsz vehetsz direkt 2T váltóolajat bele (pl: IGOL BV2 Racing) de legyél
tisztában vele, hogy ugyanazt kapod más flakonban, drágábban.

Ja és nem kell teljes szintetikus, ezek a viszkozitások vannak résszintiben is.
(megincsak többet költenél de nem látnád a hasznát) Bármelyik neves márka jó:
IGOL, Motorex, Agip, Shell, ARAL, OMV, Motul stb.

Esküszöm, most írtam le utoljára...
oszlassuk el a ködöt

Soha sehol nem mérnek le motort, nem méricskélnek semmit, csak megnézik a motorszámot, meg az alvázszámot.minden motor nyilván van tartva, az is ami külföldi, és mivel 50-esként lett behozva, nem lett forgalomba helyezve.Akinek nem stimmel valami, az szopóban lesz, az tuti.egyszerűen bemész, megnézik az alvázszámot, motorszámot, ha stimmel, kapsz egy matricát, ha nem, akkor a motor marad ki tudja meddig.
szóval aki tud szabaduljon:))))
És ah lessz ilyen matrica akkor hova kell ragasztani?Asárhányóra?Mert ha oda akkor az nálam elég cifra lesz mer ilyen rücskös felületű müanyagból van, és ezen nem tapad meg a matrica!Akkor a hátamra ragasztom vagy mit tudom én.....
A tudat alatti
nehogy azt hidd hogy ők tudnak valamit.....
a legjobb tényleg az lenne ha ez az egész nemjönne be.de én úgyvettem észre hogy sokan próbálnak megszabadulni a rendszám nélküli 125-ös mociktól
sztem is hülyeség mert a magyar államra az impotencia jellemző....
a nagy ""reformok"" most egyedül a megszorítások...
nemtom lehet neked van igazad de ha belegondolsz az autókat hogy veszik nyilvántartásba?motorszám,alvázszám és rendszám alapján.mindez megvan egy motoron is és ha behoznák ezt a rendszámos dolgot akkor ugyanaz mint egy autónál.sztem.
ÉS mi alapján lesz nyilvántartásban? jajj gondolkozzatok már,...