Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladhatom úgy is. De hogy lehet belőle kiszedni a tükörlapot?
ja láttam csak nem voltam bene biztos hogy jól látok nagyon köszi de azt úggy nem adod el hogy a kökörlap és a belső müanyag rész amiben van a tükör?????
Nagyika
Nem ilyen mint neked
Az előző hozzászólásomban ott van egy kép róla.
de neked mien a tükrön az index búra??
aha,hát sztem nekem se maratt sok anyag benne,én szentesen tankoltam 2ezerér,csongrádról viszafele,aztán voltunk már fönn hétfőn mocizni,meg tengap,de még van benne nemhinnmé ,h sok..
nénikének eléggé felkúrtuk szt maz agyát,a rendőrök ott áltak az árpádnál,de mi lefordultunk..messziről láttni lehgetett,h ott ál a köcsög yard az úton...ma akk 6ra jösz te is a főtérre nem?
jah zsír volt!!!
nem tudom ki volt az de nem is nagyon érdekel
ja azt hallottam hogy mindenki csutkán idnult el!
hallod én meg jó hogy nem mentem a robogós után hallod maradt 2-3 deci üccsim
majd legközelebb én is odapörkölök neki
ha meg se mozdul akkor valószínű hogy a power elektronika rossz, ha meg folyamatosan jobbra-balra mozog akkor csak annyi a baj hogy meg kell cserélni azt a két vezetéket ami a power motoron lévő potinak a jobb meg a bal irány mondja meg. Az enyémnek is ez volt a baja megcsináltuk és jó az óta is.
Majd megnézem az enyémen hogy tudom megmondani hogy melyik két vezetéket kell cserélni.
Mókus
Az EU-n belül nem kell vámot fizetni. A regisztrációs adót csak akkor kell kifizetni ha forgalomba helyezed a motort, tehát neked nem kell reg díjat fizeni ha nem akarod forgalomba helyezni. 50esre nem kell reg. díjat fizetni mivel az 50est nem kell (még) fordalomba helyezni lásd Olaszból nillió robogót hoznak be. 93as motort már nem lehet forg helyezni (ha 50es akkor igen)
köszi riesen, de aszem vám nincs az eu-s termékek között csak az eu-n kivulrol érkezőknél...
jót gurultunk nem?
hogy odavertem azt a ful tuningos robogót...
az a hülye néni meg ki volt,aki pattogott?elindultam neki tiltáson,h jókedve legyen
edem grat a jogsihoz!!!!!
mokus... sztem ahogy én tudom ha kint veszel motort akkor azt le kell vámoltatni... azt nem tudom mennyi pénz de ha csak sm-ként akarod akkor nem kell reg díj... ja és 10évesnél régebbi motort már nem lehet levizsgáztatni szóval a 93-as motort nem hozhatod forgalomba...
hali
ha vennek kint egy motort németországba, akkor ha csak behozom de nem helyezem forgalomba akkor is kell regisztrácios dijat fizetni?
és menyi az reg dij?
50esre is vonatkozik?
és 93as motort forgalomba lehet helyezni?
Helló. Segítsetek nekem. a MITO-m power működtető része nem működik rendesen. A mozgató motornál lévő fogaskerekek szorulnak ha a 2 bowden bele van akasztva, de ha kiakasztom akkor jó. de akkor sem mindig mert ha bekapcsolom a gyújtást jobbra balra forog,megállás nélkül,amíg ki nem kapcsolom.ha viszont a 2 bowdent beleakasztom meg sem mozdul,pedig a hengernél lent minden rendben. mi lehet a baj???
hihihi. jogsi bezsebelve
nem volt köcsög vizsgabiztos, 15 perc vezetés ozt kész
még meg is dícsért, h szépen motoroztam
A tükör lapra gondolsz?
Ezen a képen rajta van a tükör-index
maj minyá megyünk mocizni,aztán elmondom a tankba keverős verziót..
felraktam a képeket
de sajnos még az előző gazdája készítette őket..
mondjuk azóta semmi változás nem történt..
okés köszi szépen a tippet!!! megnézetem...
amúgy a külön olajzás tényleg nem a legjobb? inkább magamnak keverjem? és ha igen milyen arányban?
bocsi ezt a sok kérdést de még tudatlan vagyok
de asszem most egy darabig ennyi
Köszi ,de még mindig eladó !!!
Azért 1 kompreszió mérés nem árt szerintem és legalább tisztába leszel vele hogy milyen a henger dúgó páros.Adalékról meg nem tudok mit mondani ,de itt a forumon valaki mondta hogy külön nem tesz jót a mocinak.Biztos hogy müködik az olajszivattyú ???Mert lehet hogy szar és azért kevert bele olajat.
Szerintem kérdezd meg öt :Cagiva C12
köszi a választ!
amúgy szerintem nem a kompreszióval van a baj mert 1.-3.-ig húz rendesen szóval úgy megy ahogy kell neki... még 4-5.be is megy de 6-7be már csak fuldokilik vissza és nem pörög tovább 8000 fordulatnál megáll...
jah amúgy a te mitod is eladó volt nem? amúgy azt is néztem csak az sajna messze volt úgyhogy nem is érdeklődtem utánna... tetszett az is jól néz ki grat hozzá!!
amúgy az adalékanyagról mi a véleményed??
a képek meg remélhetőleg a héten meglesznek
Szerintem meg kellene nézni benne a kompressziot és ha az jó (9-11 bár)akkor lehet menni a karbihoz lehet hogy elvan dugúlva vagy a föfúvóka kicsi (a gyári 1.48as).
Sok sikert hozzá és várjuk a képeket.
hali mindenkinek!
végre meglett a mitom...
a motorról sajnos még képet nem tudok felrakni de majd arra is sor kerül...
lenne egy két kérdésem : - a benzinbe az előző tulaj adalékanyagot rakott.. az javít a teljesítményen? vagy mi a szerepe? használ valaki és ha igen milyet?
-és valamiért 120-130-nál többet nem akar menni.. ez mitől van? 6-7-be 8000-nél nem igazán akar többet pörögni de 8000 is csak akkor ha előtte minden fokozatban kipörgetem 9-10e -ig... utánna 7-be fulladozik vissza.. valakinek tipp? nekem az előző tulaj azt mondta hogy amiatt lehet hogy a karbi és a henger közt van egy gumimembrán és az rossz és visszaszivárog a benzin a karbiba és ez okozza a sebességromlást... lehet ilyen? de viszont 1-5-ig jól megy szóval pörög rendesen... várom válaszotokat.. előre is köszi
dzsekk, b@szhatod a biztosítást, az névre szól...
na?siker?