Sziasztok! Csak azért írok nektek, mivel mostmár elmondhatom magamról, hogy Cagiva-m van! Egy gyönyörűszép CAGIVA Mito / PRIMA , és hogy lássátok, hogy mennyire nagy az öröm, íme néhány kép a kislányról.
aproppó ha úgy látod hogy a villaszárak görbültek, akkor az nem biztos hogy úgy van mert valszínű csak a nyakrésznél a két tartó (ahova a villaszárak be vannak dugva) az ferdült el, legalábbis nekem ez volt csak hál istennek nem kellett új szárakat vennem! azt úgy tudod orvosolni hogy kilazítod a telót tartó nyolc csavart ill 10 nem is nyolc bocs és befogod valamibe az első kereket !nekem bevált!
én mondjuk elég jól megúsztam mert csak a váltókar meg a kuplung karom tört
a többi (idomzat , lábtartó, ilyesmik) mind megúszta, jah és persze az indexem lefittyedt de azon meglepődtem hogy a tükröm megúszta pedig azt nagyon féltem
Öoúúh!
Basszus mrexx! Pedig a te géped olyan kis szép volt ! Gyerekek.... Figyeljetek!!! Mert ezek a köcsögök a szaros négy kerekükkel oda se basznak a fejünkre és nekünk fáj jobban a csatt nem nekik!!! REmélem legalább jól megagyaltad a csávót!!! Amikor engem csaptak el kb. egy hónapja idegemen lerúgtam a tükrét a csávónakl és belevertem a fejébe egyet a bukóval!! Ahülye parasztja nem adta meg a jobb kezet... még jó hogy nem mentem gyorsan mert kis utca volt de a barátnőm velem volt és kicsit lehorzsolta a lábát!! Azt hittem ott a helyszínen megbaszom a köcsög fejét a fasszoppójának de mákja volt mert megilyedtem a b.nőm miatt és egy cukrászda előtt történt a dolog és kirohantak az emberek a csattra és gyorsan lenyugtattak. (némiképp) Vigyázni kell gyerekek mert a mi bőrünk hamarább fog talajt mint az övék (sajna)
Tegnap sajnos kocsis találkozóm volt szal elémhajtott és 50nel belementem az oldalába....a biztosító szerintem számlát fog kérni, de kellene egy szervíz ahol rendbevágnak rajta mindent....tud valaki ebben segíteni?vagy ha valaki volt hasonló helyzetben akkor mi hogyvolt..előre is köszönöm szépen!
gyalog menj ne motororral mert úgy sose lesz meg. a haver így hagyta el a rendszámtábláját, motorral ment el keresni, aztán gyalog többen elmentünk és megtaláltuk
Sajnos Magyarországon olyanok az utak hogy kb fél méteres fű van végig az út mellett. És 20 km-es szakaszon veszett el. Végignéztem kétszer is de hiába
Hát az út sem volt jó minőségű de inkább az lehetett a baj hogy rosszul zártam be. Vagyis inkább nem zártam be:( Amúgy piros színű volt mint a motor de nekem fekete is jó lenne. Én sajnos semmit nem találtam meg belőle
Te is szar minőségű úton mentél?
Én szerencsére megtaláltam az üléslapot, zár nélkül.
Németországban láttam egy nagyon jó Cagiva Mito EVo bontót (kb 15 teljes Evo van szétbontva ).
Lehet, hogy még idén nyáron megyünk arra.
Ha látok, hozok neked is . De nem tudom garantálni. Milyen színű?
Hello! Engem is elért a végzet. Elvesztettem a hátsó ülésemet
Az I-es vagy a II-es mito hátsó ülése passzol az evo-ra? Nem tudja valaki véletlenül? Esetleg ha valakinek van egy felesleges akkor azt megvenném vagy ha tudjátok hogy honnan lehetne szerezni akkor légyszi írjátok meg. Sürgős lenne! Köszike. További szép napot!
Hi.
Nem tudjátok mi lehet a baja a Mitómnak?
Most lett bejáratva. És 8000-es fordulat között elkezd dadogni, visszaesik az ereje és iszonyatosan füstöl a kipuff. Ha 7-esben megyek, akkor alig rezhető ez, de 1-esben pl. nem tud túljutni a 8000-es fordulaton. Mondjuk ez minden nap, csak az első egypár power nyitásig van, azután többé-kevésbe jól megy.
Egyszer meghúztam neki egy olyan 2 km-eren keresztűl kb. 11000-es fordulattal. A kipuff köpte az olajat, égett szaga volt és a karbon borítás is áthevült.
Szerintem a bejáratásnál a sok olaj miatt tele ment a kipuff.
Elvittem szerelőhöz, mondták, hogy kiégetni nem szabad, mert leég a karbon. Kihúzatni lehet hogy árt a motornak. Ezért azt javasolták, hogy mossam ki.
Ki is mostam valami supererős olajoldóval, jött is belőle rendesen.
Most csak egy fokkal jobb, de még mindig az első pörgetésnél dadog és füstöl + enyhén köpköd. A karbon borításnak csak a fele hevül át !
Sziasztok!
Lanne egy kérésem hátha tudna valaki segiteni!
Van egy Cagiva frecciám 125-ös 87"évjáretú.
A napokban gyürü törésem volt abban kérném a segitségetek hogy hol-honnan lehetne beszerezni hozzá
alkatrészt új dugó gyürü tügörgöt.
Ha esetleg valakinek van egy jó állapotben levö hengere dugóval akkor érdekelne.
Elöre is köszi mindenkinek!!!
Sziasztok!
a többi (idomzat , lábtartó, ilyesmik) mind megúszta, jah és persze az indexem lefittyedt de azon meglepődtem hogy a tükröm megúszta pedig azt nagyon féltem
Basszus mrexx! Pedig a te géped olyan kis szép volt ! Gyerekek.... Figyeljetek!!! Mert ezek a köcsögök a szaros négy kerekükkel oda se basznak a fejünkre és nekünk fáj jobban a csatt nem nekik!!! REmélem legalább jól megagyaltad a csávót!!! Amikor engem csaptak el kb. egy hónapja idegemen lerúgtam a tükrét a csávónakl és belevertem a fejébe egyet a bukóval!! Ahülye parasztja nem adta meg a jobb kezet... még jó hogy nem mentem gyorsan mert kis utca volt de a barátnőm velem volt és kicsit lehorzsolta a lábát!! Azt hittem ott a helyszínen megbaszom a köcsög fejét a fasszoppójának de mákja volt mert megilyedtem a b.nőm miatt és egy cukrászda előtt történt a dolog és kirohantak az emberek a csattra és gyorsan lenyugtattak. (némiképp) Vigyázni kell gyerekek mert a mi bőrünk hamarább fog talajt mint az övék (sajna)
Tegnap sajnos kocsis találkozóm volt szal elémhajtott és 50nel belementem az oldalába....a biztosító szerintem számlát fog kérni, de kellene egy szervíz ahol rendbevágnak rajta mindent....tud valaki ebben segíteni?vagy ha valaki volt hasonló helyzetben akkor mi hogyvolt..előre is köszönöm szépen!
Én szerencsére megtaláltam az üléslapot, zár nélkül.
Németországban láttam egy nagyon jó Cagiva Mito EVo bontót (kb 15 teljes Evo van szétbontva ).
Lehet, hogy még idén nyáron megyünk arra.
Ha látok, hozok neked is . De nem tudom garantálni. Milyen színű?
Az I-es vagy a II-es mito hátsó ülése passzol az evo-ra? Nem tudja valaki véletlenül? Esetleg ha valakinek van egy felesleges akkor azt megvenném vagy ha tudjátok hogy honnan lehetne szerezni akkor légyszi írjátok meg. Sürgős lenne! Köszike. További szép napot!
Nem tudjátok mi lehet a baja a Mitómnak?
Most lett bejáratva. És 8000-es fordulat között elkezd dadogni, visszaesik az ereje és iszonyatosan füstöl a kipuff. Ha 7-esben megyek, akkor alig rezhető ez, de 1-esben pl. nem tud túljutni a 8000-es fordulaton. Mondjuk ez minden nap, csak az első egypár power nyitásig van, azután többé-kevésbe jól megy.
Egyszer meghúztam neki egy olyan 2 km-eren keresztűl kb. 11000-es fordulattal. A kipuff köpte az olajat, égett szaga volt és a karbon borítás is áthevült.
Szerintem a bejáratásnál a sok olaj miatt tele ment a kipuff.
Elvittem szerelőhöz, mondták, hogy kiégetni nem szabad, mert leég a karbon. Kihúzatni lehet hogy árt a motornak. Ezért azt javasolták, hogy mossam ki.
Ki is mostam valami supererős olajoldóval, jött is belőle rendesen.
Most csak egy fokkal jobb, de még mindig az első pörgetésnél dadog és füstöl + enyhén köpköd. A karbon borításnak csak a fele hevül át !
Mit érdemes iylenkor csinálni?
Előre is köszi . Üdv.
További kellemes napot!
Lanne egy kérésem hátha tudna valaki segiteni!
Van egy Cagiva frecciám 125-ös 87"évjáretú.
A napokban gyürü törésem volt abban kérném a segitségetek hogy hol-honnan lehetne beszerezni hozzá
alkatrészt új dugó gyürü tügörgöt.
Ha esetleg valakinek van egy jó állapotben levö hengere dugóval akkor érdekelne.
Elöre is köszi mindenkinek!!!
Sziasztok!
Ha valakinek kell a Cagivám akkor viheti 320e.ért...
Teljesen egyben van, vadonatúj gumi hátul, neon van alatta és megy mint a picsa :D
Jah és ami fent van hirdetés a hasznaltmotor.hu-n az egy szar azt a debil ismerősöm tette fel...
Nah bye