Köszönöm, hogy te is hozzászóltál! Teljesen igaz, amit írsz!
Még, amikor az SV vásárlás előtt voltam, végig vettem elég sok típust, de kezdettől az SV volt, az amire azt mondtam, hogy ez kell nekem! Mutattatnak nekem jófajta XJ600-ast, bagóért jó állapotú GS500-ast, majdnem vettem Ebay-en egy NC30-as VFR400-ast, ajánlottak még sok másik típust, de igazából tudtam, hogy én akkor leszek "boldog", ha SV-m lesz. Amikor elmentünk ezt megnézni és először megláttam hátulról, már tudtam, hogy ezt hazavisszük! Mivel műszakilag rendben volt, így én hoztam is!
Most az észérveket gyűjtöm és utána úgyis érzés alapján döntök (ha műszakilag nincs nagy gáz).
A vásárlás úgy is csak jövő tavasszal lesz, így addig még "elmélkedhetek", mondjuk a Jimmy felé Rizla azért beindította a fantáziámat...
Mire eljutok odáig, hogy RSV4-esem legyen, addigra remélem az összesnél kijavítják a tulajok ezeket a hibákat...
Az RSV tényleg gyönyörű azzal a designnal!
Egyébként ezt már hallottam mástól is, hogy az idomossal is nagyon jól el lehet férni! Na majd jövőre megtudom!
Azért 1-80-nal csak nem lesz kicsi... Ezt nem Pedrosa-ra méretezték, mint az első RC212V-t, így csak elférek majd...
Dobogókőn láttam egyet, gyönyörű és élőben azért nem olyan kicsi! Igazából a hátsó ülésen röhögtem nagyon jót... Én a képek alapján azt hittem, hogy nincs is rajta, erre ott figyel "valami", amit képesek voltak ülésnek kikiáltani!
Én is szólnék egyet, már ha nem gond.Csak a szerény véleményem.Senki se vegye számba, egy apró gondolat:
A János Hondája brutál gép.Volt szerencsém egy közös guruláshoz,és nekem is tetszik.
De szerintem ez a válogatás, ez a jó ez a jobb....tuti nem igy megy.
Meglátod majd és tudod hogy neked az a gép kell.Hidd el nekem, hiába előtte annyi szempont volt a döntő, mikor ott leszel érezni fogod,Ez benne van a férfi genetikába kódolva.Én ezért nem is szólok hozzá ahoz mit vegyél, minek mi az előnye hátránya...
No meg az a szamárlétrás dolog sem igazán mérvadó.Lehet ott 750-1000-1200 is ha meg van a kellő eszed hozzá.
Amit halottam egy motoros rendőrtől és soha nem fogom el felejteni:
A motornak nincsenek korlátai(ha vannak is egy hobbimotoros nem tudja feszegetni,pláne közúton), csak a vezetőnek!Ha ezekkel a korlátokkal tisztában vagy akkor gond nem lehet.
Sok sikert és jó vásárt kívánok.Ha bármiben tudok segiteni(fuvar,bármi )Szívesen ne habozz kérni.
azt is olvastam, hogy az is gyakori hiba ezeknel, hogy a hidraulikus kuplung hamar levegosodik es kb 2-3 havonta legteleniteni kell, de ezek csak ilyen aprosagok, amikkel siman egyutt tudtam volna elni...
most viszont egy nagyon olcso dagonyazos-jatszos motoron gondolkodom, amivel ki tudok menni a kozelben levo erdobe es kornyekere esni-kelni
RSV4-re nem tudnam rapreselni magam. nem vagyok egy nagy ember, de a 181-2 centimmel es a nyakiglab alkatommal nagyon kenyelmetlen lenne.
ha a balesetem utan nem kellett volna 2 evig jarnom birosagra, hanem egybol fizet a biztosito, akkor tudtam volna egy ilyet loni jutanyos "teli" aron 1,15M-ert... pedig ez a szinkombinacio volt a favorit http://carsfolia.com/photo/im/...
a 954-el amugy tobb helyen atsuhanok, mint mondjuk haver a monsterrel, vagy a tobbi csupaszmocis. pedig azon nincsenek idomok, meg elvileg keskenyebbek, de a tukrok a naked-eken szerintem pont szar helyen vannak
altalaban az van, hogy en erek utol valakit a sorok kozott. eddig meg nem nagyon fordult elo, hogy en feltartottam volna valakit
Tudtam, hogy Hondád van és azt is, hogy CBR, de ezt eddig nem is néztem, hogy pont egy 954-es...
Köszönöm a leírást! Igazából ez az, amiből tényleg meg lehet ítélni egy motort, a felhasználók tényleges tapasztalataiból...
Igen azt én is néztem, hogy mind a kettő 150 ló, így jogos, hogy csak "rizsázok" a szamárlétráról, de akkor se akarok 1000 V2, vagy 750 sor4 fölé menni, mert akkor eljutok oda, hogy akkor már miért nem egy ZX10-est veszek és akkor le van tudva egy ideig!
V2-nél a hang a feeling, azt meg az SV-nél is megszoktam, hogy kell a gázfröccs! Kakucson volt még az elején meglepő, hogy ott már ráadásul határozott gázfröccs kell, hogy ne másszon el a hátulja a féktávon...
Szóval neked is Aprilia volt az igazi szerelem? Hát nekem is: RSV4! Imádom, ahogy kinéz és az a hang, mondjuk egy Akra dobbal... Most 2,5 az alja, még kell egy pár év, hogy elérhető legyen...
Az a fura, hogy a tavaly tavaszihoz képest, most elégé fönt vannak az árak! Sok más mellett ezért is akartam most eladni a vasat...
SV után nekem valszeg leginkább a szélesség lesz a "bajos", főleg, hogy Naked volt, mert azzal bárhol áttoltam, így jó lenne ha ezzel se verném le a tükröket!
Na igen azt a +100 kg-t igencsak meg lehet érezni!
Több, mint jól hangzik! De, így a felsoroltak alapján nem hiszem, hogy beleférne a 1M körüli költség limitbe! Úgy gondoltam, hogy a második motorom nem lehet ennél drágább, mert akkor már túlzottan félteném! Hülye érv, de én már csak ilyen vagyok...
a 954 az egyik legszebben sikerult honda szvsz
na nem azert, mert nekem is az van, de igy 10 ev utan is idotallo a formavilag es ez a motor meg nem esett aldozataul annak a tendencianak, hogy egy mai ezres gep lassan kisebb, mint egy regebbi hatkilos.
mondjuk kicsit ferfiasabban is kell banni vele, de en imadom, mert eleg nyomatekos es ha megtekered a szarvat, akkor azert odabasz es emeli az elejet
nekem nincs rajta kormanytelo, de nem is erzem hianyat, pedig csomo cikkben azt irtak, hogy razza az elejet, hogyha elkonnyul, de en meg nem tapasztaltam ilyet.
loeroben egyebkent kb ugyanott van, mint a 750-es gixxer, szoval ez a szamarletra dolog hulyeseg
ismerosomnek volt vtr-je, azt mondta hogy V2 utan neki a sor4 dogunalom, nincs benne filing, csak ha visit mint a malac... hat nem tudom, engem meg az idegesitett a v2-ben, hogy 3000 alatt rangatott, az 1-es es 2-es sebessegnel ha 2-bol raktad vissza 1-be, akkor kellett egy hatarozott gazfroccs visszagang elott, kulonben megcsuszott a hatsokerek. nem huzott, hanem tolt, mint a discovery ursiklo, de nem vetted eszre.
mondjuk nalam a dontes elsosorban financialis, masodsorban pedig emocionalis alapon mukodott. igy lett 954 az RSV factory helyett, pedig az RSV-be is nagyon bele voltam szerelmesedve
Kedves Motoros Társak! Keresnék megbízható, őrzött parkolót egy éjszakára Budapesten-Budán a Tűzkő utca környékén ahol a gépemet ott tudnám éjszakáztatni. Mivel nem vagyok annyira ismerős Budapesten tudnátok parkolóházat vagy ilyesmit javasolni?
XIII ker indulás