rendben azėrt mondtam hogy ne halogasd sokàig mert a tėli nyomott àrakon sok jó biznisz van kinàlatba de ha egyėb gond is van meg ennyire kėplėkeny a dolog akkor nem szabad elkapkodni.Fokozatossàg nàlam 3napig tartott,a ¨kis¨ egy hengeres szöcske tz-ről àtülni egy 100kg-val nehezebb tankra nem is a sor4től fostam hanem a tömegtől.Egy 1000es cibere is lehet kezes vagy vadàllat,csuklótól függ ės hamar megszokod aztàn megszereted
Az az érdekes, hogy nem nagyon gondoltam azt, hogy fölteszem és így 10 nap alatt el is viszik...
Több tényező miatt sem vennék most új motort, de tavaszig minden megoldódik, így jöhet az új vas!
Ok, lehet, hogy élek majd a lehetőséggel! Taschner-ről nem hallottam még, de majd, ha tényleg aktuális lesz, akkor lehet, hogy rákeresek...
1000 V2, vagy 750 sor4, a max! Tartsunk, azért valamilyen fokozatosságot! Ez se mondható éppen "kis ugrásnak"...
1000 sor4 így abszolút kizárt! A CBR 954-t egyébként én is néztem, mert tetszik, de az már inkább 1000-es!
Tényleg jó, hogy nem ragaszkodom egy elképzeléshez, mert tudom, hogy a V2 miben jó, így ha az lesz, akkor örülök neki, de ha sor 4 lesz, annak is örülni fogok, mert az meg teljesen más karakter, amit szívesen próbálgatnék egy pár éven át!
Amikor vitték, akkor inkább fotóztam... Este meg pálinkával köszöntem el tőle!
Két teljesen különböző karakter a Gixxi és VaTeR SP, de valahogy mégis nagyon bejön mindkettő! Én már látom, hogy úgy lesz, mint amikor az SV-t vettem: 2000 és 2006 közötti gépeket néztem (3 különböző generáció) és azt néztem, hogy melyik az, amit jó áron adnak ahhoz képest, hogy mit kínálnak! Bejött a taktika, mert bő két évvel és több, mint 2,5-szer annyi kilométerrel, el tudtam adni árában.... Valszeg most is az lesz, ha lesz jó állapotú SP, vagy Gixxi, jó áron, akkor azt veszem meg és nem ragaszkodom egy évjárathoz, vagy típushoz...
rėszvėt,szar dolog megvàlni a rėgi vastól főleg ha nincs pótlàs.Nėzd nem vagyok valami nagy guru de ha tudok segiteni több szem többet làt alapon szivesen megyek ha nincs meló.A vtr-eket nem ismerem de honda,szóval rossz nem lehet Taschnert ismered? Szemėlyesen ugyan nem talàlkoztam vele csak fórumon vàltottunk pàr szót,elėg jó nevű szerelő sok embertől hallottam màr.Azėrt tėlen is lehet jó gėpeket jó àron kifogni,ne halogasd annyit,hajrà
Zx10r és nem lesz gondod az erővel A sor4 azért rugalmasabb sokkal. Tiszta hülyeség ez a v2 nyomatekosabb dolog. Az enyém 80nm és 122 le, húz ez is bárhonnan, nem kicsit Azt veszed amelyik tetszik úgy is
Peti ! egyértelmű VTR ! az a közel 140 ló és 105 NM odab*sz . jön az ősz meg a tél hosszú lesz és szar, de tavasszal ha motort veszel annál jobban fog esni menni egyet kettőt, sokat
UI: remélem megsirattad az SV-t
Hello,
Egyenlőre még én sok fogom föl teljesen, de tegnap elvitték a vasat... Így jövő tavaszig motor nélkül maradok...
Per pill a legnagyobb bajom, hogy nincs már olyan ismerős, akit el lehet rángatni motor megnézésre... Majd kell keresnem egy olyan motorokhoz értő embert, aki bizonyos kp. összegért cserébe elrángatható egy pár órára motor átnézés címén...
Tavaszig pedig van időm kitalálni, hogy Gixxi, vagy VTR...
igen valóban ràadàsul a 750 ritkàbb is.600tól felfelė nėzelődök de ràjöttem hogy nincs jelenleg olyan amire azt mondanàm hogy ezt nekem talàltàk ki. 100le az alsó limit,inkàbb túra mint gyorsasàgi.A kinėzet,a geometria ės a kėnyelem is szem előtt van a pakolhatósàg mellett,Egy darabig biztos marad a vėnlàny akàrmennyire is pėnznyelőnek csúfoljàk làttam egyėbkėnt a vasad,patent darab ìgy ahogy nėztem,remėlhetőleg az új szerzemėny is hàlàs lesz,hajrà
Na igen K6 lenne az igazi, de az valamiért baromi drága, így K4/K5 a cél.
Egyébként már fölkerült az enyém is: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n-7162705
Több tényező miatt sem vennék most új motort, de tavaszig minden megoldódik, így jöhet az új vas!
Ok, lehet, hogy élek majd a lehetőséggel! Taschner-ről nem hallottam még, de majd, ha tényleg aktuális lesz, akkor lehet, hogy rákeresek...
1000 sor4 így abszolút kizárt! A CBR 954-t egyébként én is néztem, mert tetszik, de az már inkább 1000-es!
Két teljesen különböző karakter a Gixxi és VaTeR SP, de valahogy mégis nagyon bejön mindkettő! Én már látom, hogy úgy lesz, mint amikor az SV-t vettem: 2000 és 2006 közötti gépeket néztem (3 különböző generáció) és azt néztem, hogy melyik az, amit jó áron adnak ahhoz képest, hogy mit kínálnak! Bejött a taktika, mert bő két évvel és több, mint 2,5-szer annyi kilométerrel, el tudtam adni árában.... Valszeg most is az lesz, ha lesz jó állapotú SP, vagy Gixxi, jó áron, akkor azt veszem meg és nem ragaszkodom egy évjárathoz, vagy típushoz...
148.6 hp @ 10,750 rpm (103.6 N·m) @ 8,500 rpm
A 750cc Gixxer biztos se rossz. Majd kipróbálod!
UI: remélem megsirattad az SV-t
Egyenlőre még én sok fogom föl teljesen, de tegnap elvitték a vasat... Így jövő tavaszig motor nélkül maradok...
Per pill a legnagyobb bajom, hogy nincs már olyan ismerős, akit el lehet rángatni motor megnézésre... Majd kell keresnem egy olyan motorokhoz értő embert, aki bizonyos kp. összegért cserébe elrángatható egy pár órára motor átnézés címén...
Tavaszig pedig van időm kitalálni, hogy Gixxi, vagy VTR...
Egyébként már fölkerült az enyém is: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_n-7162705