Sajnálatos aktualitás, meghalt egy motoros társunk, aki motoros rendőr volt! Ennek nem kellett volna megtörténnie, lett volna még dolga az életben, túl fiatal volt! :-( Spontán szerveződő megemlékezés Szentendrén a Rendőrkapitányság oldalában lévő emléktáblánál! Gyülekező és parkolás a rendőrség udvarán és a mögötte lévő parkolóban, a Pannónia utcai bejáratnál lehet. Érkezés ide : Vasárnap 13,30. Megemlékezés 14 órakor. Hozz egy gyertyát, vagy egy szál virágot, vagy gyere csak úgy! Hajts fejet a motorosok és rendőrmotorosok emlékére! Kérlek, hogy juttasd el minél több motoros társunkhoz! Csendben és spontán csináljuk, talán 20 perc, amit az életünkből erre áldozunk, aztán ki merre. Talán egy közös Dobogókő, vagy Visegrád, vagy haza a családunkhoz!
irigylem azokat, akik tudjak teliesiteni magukat, de en meg ha a klozetajtot veszem is magamra, akkor is faj a jobb terdem a hidegtol... szoval en ezen a heten lerakom az egyseget pihenni es igyekszem visszaallni a tomegkozlekedos megoldasra
jau estét,téliesítettem a vasat meg magamat is,na nem a garázsba:) be kellett ismernem hideg van,ezért újítottam egy polár alsó ruhát,a kabátba bekerült a bélés,előkerült a vastag kesztyű éééés,lesz végre neue hátsó gumi is remélhetőleg,még a kövi szezon előtt szeretném bekoptatni kicsit.
esooo?!
erdre csak vasarnap este 8 korul erkezett a zuhi. addigra szepen le is mostam az egyseget, aztan anyaztam egy sort, hogyha sar lesz ma reggel, akkor megint ossze fogom dzsuvazni. de szerencsere felszaradt (valoszinuleg a szelnek koszonhetoen).
egy idoben mi is annyit jartunk oda fel haverral, hogy mar-mar csukott szemmel vegig tudtam volna menni
aztan minden tavasszal, amikor elolvadt a ho, megfogadom, hogy a budos eletbe nem megyek tobbet, mert annyira szar volt az ut... de nem ismerek egyetlen ertelmes helyet elerheto tavolsagon belul. mondjuk szivem szerint inkabb mennek az euroringre, csak az kicsit draga. de jovore biztos, hogy megyek palyara, mert osszehasonlithatatlan a ketto... es - talan hulye dolog, de - le kene mar raknom a terdem a betonra, mert eddig meg nem sikerult (csak ugy, hogy a motor nem a gumis oldalan volt)
Nekem az a rész hazai pálya. De a minősége már nem az mint húsz éve. Sajnos. Ha egyedül lettem volna akkor én is benne lettem volna még egy körbe.De a fiamat haza kellett vinnem és nem akartam az idegeit sem borzolni tovább .
Jó is,h időben eindultunk haza a gyerekkel,mert egy kicsit elkapott az eső. Majd engem hazafelé elkapott a cunami.Olyan szinten áztam bőrig,h szó szerint a tökömön folyt a hideg víz.
Bementem tahiba a tescoba ahol meg is néztek rendesen
bizony-bizony. a visegradi reszt nagyon elveztem. nekem pont jo tempot diktaltal. mentem volna meg egy oda-visszat rajta szivesen
ma reggel viszont mar fazott a nyakam es par eve meg leszartam a hideget, mert januar-februarban is motoroztam, de aztan a terdeim elkezdtek panaszkodni - ami pedig az edzesen hatraltatott, ugyhogy lehet, hogy az oktobert mar nem motorozom vegig
Hát,ez igaznak tűnik ,de remélem nincs komoly gond
A 3-as henger a problémás.A moci szépen indul,viszont csak 3 henger megy,ezt a pipa lehúzásával is ellenőriztem.Természetesen gyertyán szikra van,ha kiveszem,de teszteltem másik gyertyával,kábellel,pipával a végeredmény mindig ua,nem megy a 3-as henger,a gyertya nem benzines.
Esetleg valami ötlet vagy javaslat?Idén még szeretném használni a gépsárkányt.
Semmi baj enduros ként elvagyok magányosan is
De azért az jól eset,hogy egy vad idegen motoros csak miattam visszafordult és hozott benzint
De azért ma is fent voltam Laci barátomal ő egy 350-es jávával nagyon jó volt haza fele meg mutiztam neki a régi pecahelyem a Dunán
bocsi, hogy igy elhagytunk. legkozelebb menj az elso ember moge, mert annak, aki hatul van, nagyon kell kapkodnia a labat. esztergomrol visegradra at helyenkent bele kellett nezni a 180ba, hogy utolerjem a tobbieket. Levi is panaszkodott ujpesten, hogy a (nemet) M0-ason, meg M3-on otthagytuk ot, mert ott a korzetunk az autopalya, temponk pedig halalos volt
meg jo, hogy tudta merre kell menni. en tuti hogy rossz iranyba mentem volna
Visszatérve az eheti szép időjárásra. Szerdán a melóból hazafelé végig szakadt az eső. Csukott plexivel sz@rt se láttam, nyitottal még annyit sem, így izgalmas volt a hazaút. Mire hazaértem már jó pipa voltam: eső, kavics, látás, autósok... Megálltam a ház előtt a szakadó esőben, le a láb, be az első fék, majd nagygáz... Az mondták az otthoniak, hogy a gumifüst + a pára elég látványos volt a szakadó esőben.
Így legalább lenyugodtam kicsit, a hátsó gumit meg úgyse szeretem, de az istenért nem akar elfogyni. Még mindig van rajta vagy 4-5 mm... Nem baj, ha viszem a gépet fékbetét cserére, meg szelephézag ellenőrzésre, akkor veszek rá valami használt, de puhább hátsót is!
Elég para az a fönti rész a Kékes tetőről lefelé. A gumi még hideg, az út meg sz*r. Én nyáron szívtam meg egy pár kanyarral lentebb, amikor egy nagyon kavicsot pont sikerült a hátsó kerékkel telibe csípni, ami úgy megdobta hátulját...
Tegnap nagyon kész voltam, hogy nem tudok elmenni motorozni (suli, utána tető javítás), de a suliból hazafelé azért kárpótoltam magam a városban!
A murva az nagyon durva , egész héten motorral jártam melózni és főleg a nagy zuhi után valami életveszély volt az út. Ezért kicsit óvatosabban mentem volna pl. Dobogókőre is. De még szerencse, hogy nem lett semmi komoly, legfeljebb a pulzusotok ment kicsit föntebb!
Pénteken 7 előtt mentem a M0-osan (nekem is az a német... ), végre nekem is kipipálva a két kiló!
Zoli32: Szóval Brembo SA... Pont elég ideig volt SV-d, így te tényleg tudod, hogy milyen fékbetét kell bele, azért én "pofátlanul" megkérdezném, hogy a "Bendix MF"-ről nincs valakinek valami tapasztalata? Ezt írják róla: "MF – Szupersport szinterezett betét, napi utcai vagy pálya használtra. Ez a kategória egyenértékű az EBC ‘HH’ vagy Carbone Lorraine SBK-3-as betétjeivel."
Valszeg jövő év vége felé, augusztus tájékán, (mindig előre gondolkodom), megválok az SV-től, így nem feltétlenül hosszabb távon gondolkodok, de nem is egy olcsó sz@rt akarok bele venni, a leendő következő tulajjal se kéne kics*ni....
ha olvasol kicsit talán meg találod azt,hogy miért nem találkoztunk lefelé
De azért segítek nagy kapkodásba nem tankoltam és vissza kellet mennem Pomázig tankolni de kalandos volt szó szerint gurulni
Persze a piros dobozost
erdre csak vasarnap este 8 korul erkezett a zuhi. addigra szepen le is mostam az egyseget, aztan anyaztam egy sort, hogyha sar lesz ma reggel, akkor megint ossze fogom dzsuvazni. de szerencsere felszaradt (valoszinuleg a szelnek koszonhetoen).
egy idoben mi is annyit jartunk oda fel haverral, hogy mar-mar csukott szemmel vegig tudtam volna menni
aztan minden tavasszal, amikor elolvadt a ho, megfogadom, hogy a budos eletbe nem megyek tobbet, mert annyira szar volt az ut... de nem ismerek egyetlen ertelmes helyet elerheto tavolsagon belul. mondjuk szivem szerint inkabb mennek az euroringre, csak az kicsit draga. de jovore biztos, hogy megyek palyara, mert osszehasonlithatatlan a ketto... es - talan hulye dolog, de - le kene mar raknom a terdem a betonra, mert eddig meg nem sikerult (csak ugy, hogy a motor nem a gumis oldalan volt)
Jó is,h időben eindultunk haza a gyerekkel,mert egy kicsit elkapott az eső. Majd engem hazafelé elkapott a cunami.Olyan szinten áztam bőrig,h szó szerint a tökömön folyt a hideg víz.
Bementem tahiba a tescoba ahol meg is néztek rendesen
ma reggel viszont mar fazott a nyakam es par eve meg leszartam a hideget, mert januar-februarban is motoroztam, de aztan a terdeim elkezdtek panaszkodni - ami pedig az edzesen hatraltatott, ugyhogy lehet, hogy az oktobert mar nem motorozom vegig
A szerpentineken viszont jót fogócskáztunk
A 3-as henger a problémás.A moci szépen indul,viszont csak 3 henger megy,ezt a pipa lehúzásával is ellenőriztem.Természetesen gyertyán szikra van,ha kiveszem,de teszteltem másik gyertyával,kábellel,pipával a végeredmény mindig ua,nem megy a 3-as henger,a gyertya nem benzines.
Esetleg valami ötlet vagy javaslat?Idén még szeretném használni a gépsárkányt.
De azért az jól eset,hogy egy vad idegen motoros csak miattam visszafordult és hozott benzint
De azért ma is fent voltam Laci barátomal ő egy 350-es jávával nagyon jó volt haza fele meg mutiztam neki a régi pecahelyem a Dunán
meg jo, hogy tudta merre kell menni. en tuti hogy rossz iranyba mentem volna
Így legalább lenyugodtam kicsit, a hátsó gumit meg úgyse szeretem, de az istenért nem akar elfogyni. Még mindig van rajta vagy 4-5 mm... Nem baj, ha viszem a gépet fékbetét cserére, meg szelephézag ellenőrzésre, akkor veszek rá valami használt, de puhább hátsót is!
A murva az nagyon durva , egész héten motorral jártam melózni és főleg a nagy zuhi után valami életveszély volt az út. Ezért kicsit óvatosabban mentem volna pl. Dobogókőre is. De még szerencse, hogy nem lett semmi komoly, legfeljebb a pulzusotok ment kicsit föntebb!
Pénteken 7 előtt mentem a M0-osan (nekem is az a német... ), végre nekem is kipipálva a két kiló!
Valszeg jövő év vége felé, augusztus tájékán, (mindig előre gondolkodom), megválok az SV-től, így nem feltétlenül hosszabb távon gondolkodok, de nem is egy olcsó sz@rt akarok bele venni, a leendő következő tulajjal se kéne kics*ni....
De azért segítek nagy kapkodásba nem tankoltam és vissza kellet mennem Pomázig tankolni de kalandos volt szó szerint gurulni